"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

هـــــــــــورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/2/28 19:09
2,005 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــلام به همه ی دوستای گل و گلابم

هـــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااا

وبه قولی الی جوون

آق جــــــــــــــــــــــــــون ،آق جــــــــــــــــــــــــــون

آخه من امرزو دو شیفت بودم کلی خسته بودم که یه دفعه همکارم اومد دم کلاس و گفت بعداز ظهر مدرسه تعطیلههههه

اگه بدونید چقدر خوشحال شدم چون خیلی خسته بودم این چن وقته اینقدر درس داده بودم و حل تمرین و رفع اشکال و نمونه سوال حل کردم که برام نا نمونده

آخیششششششششششششششنیشخندنیشخند

دوستای گلم که در مورده کتاب آقای خوش سیما پرسیده بودید من الان دارم کتاب

7قدم تا شب اخر

ایشون رو میخونم همزمان هم کتاب جدیدشون رو که به صورت آن لاین تو وبلاگشون میذارن میخونم حتما به وبلاگشون یه سر بزنید ضرر نمیکنیدنیشخند

اینم آدرس وبلاگشون

http://www.keyhan902.blogfa.com/

لینک خودم هست به اسم

کهـــــــــــــــــن دیــــــــــــــــــــار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (60)

صبا
28 اردیبهشت 91 14:12
سلام مامان بهار . لطف کردی به کلبهء تنهائی ام آمدی. اگر بشه اسمش را گذاشت شعر ؛ بله از دلتنگیهای خودم است .. امیدوارم خوشتون بیاد


سلام گلم معلومه که خوشم اومده شما شکست نفسی میکنید
tabasom
28 اردیبهشت 91 20:40
سلام خانوم معلم.اول خودتون دست بکار بشید و امتحان نذاری خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید
خوش سیما
28 اردیبهشت 91 20:42
مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
برای یک دعوای حسابی واسه آخر داستان حاضرم.
من واسه آخر داستان از خواننده هام کتک هم خوردم


اون که به وقتش بذار چن تا بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟hr]hr]hr]hr]
خوش سیما
28 اردیبهشت 91 20:44
25
نرگسی
29 اردیبهشت 91 0:36
خسته نباشی دوستمممممم ..


میسی عجیجـــــم
ضحی
29 اردیبهشت 91 6:52
کی باشه کلا تعطیل بشه مامانا هم نفس بکشند


راس میگی بخداااااااااااااا
عزیزم خوبی ؟
شادی
29 اردیبهشت 91 8:48
سلام بهار جان. چه وبلاگ قشنگی دارین شما. ولی عزیزم من که شما رو نمی شناسم که. یه کم بیشتر نشونی بدین شاید بشناسمتون خب. به هر حال ممنونم که لطف کردی و به وبم اومدی. نازنین. امیدوارم همیشه شاد و خندون باشی گلم.@};
♥ مامان آینده ♥
29 اردیبهشت 91 10:05
سلااااااااااااااااام و صد سلام به بهار مهربونم!!!!

خوبی عزیز دلم؟؟؟؟؟؟؟؟

وااااای ممنونم که به یادم بودی و میومدی پیشم...!

چند روزی با همسری ر فتیم سفر و از

نت دور بودم و دلم واستون تنگ شده بود

ممنونم که توی این مدت اومدی پیشم و

جویای احوالم بودی مهربون بانو.....

خوب به سلامتی عزیزم وظیفم بوده که احوالتو بپرسم

♥ مامان آینده ♥
29 اردیبهشت 91 10:05
روز زن با کلیییییییییییییییییییییییی تاخیر مبارک

miiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
جغله کوچولو
29 اردیبهشت 91 12:30
سلام .. ممنون از پیغامتون ... امیدواریم خانوادگی سلامت و موفق باشید
خوش سیما
29 اردیبهشت 91 23:39
26
همکار!
30 اردیبهشت 91 20:15
سلام، اگه میدونستم اینقدر خوشحال میشین زودتر از این خبرا بهتون میدادم!راستی شادی خانوم گناه داره ،خودتون رو بهش معرفی کنین.


سلام همکار محترم مرسی که اومدید به کلبه فقیرانه من خیلی گلی
چشم به زودی میگم بهشون
خوش سیما
31 اردیبهشت 91 21:17
با عرض پوزش به سبب قطع شدن سرویس بلاگفا در شبانه روز گذشته 26
نایسل
1 خرداد 91 0:02
آخی حتما میرم میخونم عزیززز دلم مرسیییی آق جون آق جون
نایسل
1 خرداد 91 0:02
خوشحالم که حال کردی امروز تعطیل شدی آقققققققق جون
♥ مامان آینده ♥
1 خرداد 91 0:04
سلام بهار مهربوووووووووونم...........!!!

خوب خانوم خانوما؟!؟!

مرسی که میای پیشم یه دنیااااااااااااااا خوشحال میشم....

وااااااییییییی مریض شدم بدجور گلوم چرک کرده رفتم دکتر
سلام عزیزم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آب لیمو عسل بخور برات خیلی خوبه گلم
پنی سیلین داد خیلی درد دااااااشت.......


نایسل
1 خرداد 91 0:23
قربونت برم غصه نخوریی دیگه ها اگه تو بری بازمن همشششش باید منتظرت بشم خداروشکر شمارتودارم اون موقع که نبودی چقدر غصه تو خوردم که کجا بودی
نایسل
1 خرداد 91 0:26
بهار جونم پس من چیییی؟
نایسل
1 خرداد 91 0:27
دلت میاد پاک کنی؟ من گریه میکنماااااااااااا
نایسل
1 خرداد 91 0:27
نایسل
1 خرداد 91 0:29
نه دیگه قهر نکن یه جکککککک بگممممم؟؟؟
نایسل
1 خرداد 91 0:30
دارم فکر میکنم چه جکی بگم برات
نایسل
1 خرداد 91 0:30
بایدبهم فرصت بدی یادم بیاد
نایسل
1 خرداد 91 0:31
بهار مجبورم خب!! توکه ازدل من خبر نداری
نایسل
1 خرداد 91 0:32
تنها کسی که میدونه خداست منم اینقدر دارم توزندگی ام میکشم که حد نداره ولی چیکارکنم دارم اینجا خومو خالی میکنم بازبخندم هی همه بگن النازخوش خنده
نایسل
1 خرداد 91 0:33
بهار هر کسی توی زندگی اش یه جور میکشه
نایسل
1 خرداد 91 0:34
بهار جونم بزار بابا یکم به این چیزای خوب فکر کن بهار منم خیلی دارم اذیت میشم خیلی عصبی میشم اما تنها جایی که دارم همین جاست
نایسل
1 خرداد 91 0:36
بهار خدارو شکر کن ناشکری نکن قربونت برم
نایسل
1 خرداد 91 0:41
شاید خیلی ها باشن حسرت تورو بخورن تو حاضربودی پسرت دنیا میاومد معلول بود یه مشکلی داشت همیشه زجر مکشید بهار همه چی که بچه نیست میدونم خیلی دلت میگره اما بهار جان همسرت از بچه باید مهم تر باشه
نایسل
1 خرداد 91 0:42
خداروشکر کن من وقتی نی نی ام سقط شد شوهر عمه ام هم مرده بود عمه ام گفت خودتو بزار جای دل من اونوقت خدارو شکر میکنی راست میگفت نه
خوش سیما
1 خرداد 91 0:42
28
نایسل
1 خرداد 91 0:42
نه قربونت برم میدونم خیلی سخته اما مصلحتش این بوده خوب منم دوبار سقط کردم
نایسل
1 خرداد 91 0:46
با نسترن دوست شدی اونم 6 ماهه سقط کرد اونم شرایط تورو داره بهار
نایسل
1 خرداد 91 0:52
همش که همین نیست گلم خدا زن دوست علیرضا یه پسر داد با من حامله بود الان دوقلو داره 3 تا پسر نه نمازمیخونه نه اعتقاد داره مشروب میخوردن
نایسل
1 خرداد 91 0:53
منم همش حسرت بخورم هم پول داره هم یه عالمه بچه من هیچیو ندارم شاید خدا چون مارو بیشتر دوست داره میخواد صدای مارو بشنوه
نایسل
1 خرداد 91 0:54
شبت به خیر عشقم تو اگه دوست خوبی نبودی وقتی نبودی اینقدر سراغتو نمیگررفتم و فراموشت میکردم تو خیلی خوبی خودت نمیدونی
نایسل
1 خرداد 91 0:54
من خیلی دوست دارم خیلی
مامان پریسا
1 خرداد 91 1:10
سلام بهار خانم.
خوبی عزیزم.
اتفاقی به وب شما رسیدم ولی نوشته هات نگهم داشت.
راستش اینو که سمت چپ نوشتی خیلی ناراحتم کرد. یعنی شما ....
هر چی خدا بخواد همون میشه عزیزم.
خیلی برات حرف دارم . اگر دوست داری بیا پیشم.
راستی با اجازه من لینکت میکنم.
منتظرتم زود بیا


سلام گلم ممنونم عزیزممممممممممم فدات بشم بله منم یه پرواز داشتم بچمو از دس دادم فداتون بشم که بهم سر زدی منم لینکتون میکنم باعث افتخارمه
شادی
1 خرداد 91 7:00
سلااااااااااااااااااااااااام عزیزم. صبحت به خیر گلم. حالا متوجه شدم قربونت برم. سه شنبه ها موقع برگشتن از مدرسه.....
عزیزم با افتخار لینک شدی گلم.
شاد باشی و روز خوبی داشته باشی نازنینم.فدات.


سلام عزیزمممممممممممم آفرین شادی جونممممممممم قلبونت بلم که منو شناختی میسییییییییییییییی
پوتین دار
1 خرداد 91 9:45
سلام بهار خوبم
ممنون از این پستت
منم مثل خودت از طرفدارای کتاب های آقای خوش سیما و مقالاتشون هستم
وبلاگ دلنشینی داری
و فونت و طرز نوشتارت خیلی توجه آدم رو جلب میکنه
ممنون از حضور گرمتون و ممنون از حسن توجه تون

ضحی
1 خرداد 91 10:23
سلام بهارجونم چه طوری /از کامنتات مشخصه گاهی دلت میگیره عزیزم غصه نخور شوهرم میگه همه دنیای ما که همین جا نیست بچه مون ذخیره اخرتمون شده حتی اگه خیلی هم گناهکار باشی اون بچه یه روز دستتو میگیره من با اینکه خیلی انتظار کشیدم که خدا یکی دیگه بهم بده ونداده اما هر وقت میخوام حسرتشو بخورم یک بچه معلول یا مریض میبینم که خدا را شکر میکنم اگه میبود ومریض بود چه کار میکردم اون چه زجری را باید متحمل میشد واز طرفی نگاه دیگران خدایا شکرت که فاطمه نازنینم را به بهشت بردی خدایا به بهار جون هم صبر بده وبراش چند برابر بهترشو بده
سلام عزیزممممممممم امیدوارم حالت خوب باشه جیگرم وقتی میبینم میای پیشم خیلی خوشحال میشم دوس دارم ببوسمت
عزیزم چیکار کنم انگار دچار افسردگی شدم یه روز خوبم یه روز ناامیدم با کوچکترین تلنگری اشکم در میاد با کوچکترین حرفی امیدوار میشم یه جوری شدم بعشی وقتا میگم نکنه مغزم تکون خورده خیلی حساس شدم به همه چیز حساس شدم فقط حدا بهم رحم کنه با این همه ناشکری که میکنم
عزیزم از خدا میخوام به جفتمون و همه ی مامانای دل شکسته نظر کنه و بهمون نی نی های سالم صالح و زیباااااااااا بده فدات بشم دوست خوبمممممممم قلبونت بلمممم

مامان پریسا
1 خرداد 91 12:09
سلام خانمی. خسته نباشید.

ممنون که جواب دادی.

من دیشب وایل وبتو خوندم. و تا ....رسیدم و خیلی دلم گرفت و دیگه باقیشو نخوندم.
ببخش نمیخواستم ناراحتت کنم.

راستی مثل اینکه شاغلی درسته؟
سلام گلم فدات بشم آره شاغلم عجیجممممممممم

مامان پریسا
1 خرداد 91 13:10
وای چه خوب. من که ریاضیم اوضاعش خرابه راستی یه خصوصی داری چک کن.
❤。★مامان رضا جون★。❤
1 خرداد 91 13:31
سلام عزیزم
خیلی برام جالب بود که نویسنده رمانت برات کامنت می گذاره و جواب سوالاتت رو می ده
موفق باشی عزیزم


سلام گلم بله آقای خوش سیما خیلی محترم هستند وبرای خواننده هاش ارزش قائل اند منم همین جا ازشون تشکر میکنم در ضمن قلمشون هم حرف نداره سفارش میکنم یه نیگاهی به نوشته هاش بندازید ضرر نمیکنید
مامان پریسا
1 خرداد 91 13:40
وای چقد حیف شد.
دیر پیدات کردم.
ایشالله سری بعد مطمئن باش میام سراغت .
اماده باش.

برای عکس هم منتظرم.


قدمتون رو چشممممممم اونم به رو چشم امشب اگه بیرون نریم میذارم فداتون بشم
نایسل
1 خرداد 91 14:27
بهاررررررررررررررررررررر
تو که یه عالم دوست داری که




عزیزم میدونم از کجا آب میخوره
نایسل
1 خرداد 91 14:27
خب حق داری راست میگی سر خودتوگرم کن گلم
نایسل
1 خرداد 91 14:27
بوسسسسسسسسس
❤。★مامان رضا جون★。❤
1 خرداد 91 14:34
سلام خانمی من با اجازه لینکتون کردممم
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 16:15
سر میزنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
1 خرداد 91 16:22
سلام عزیزم
یک 5 صفحه ای خوندم ای حرص خوردم از دست دختر دایش
عجب کاری کرد این دختره خول و چل
دارم جلو می رم
وبلاگ جالبیه دستت درد نکنه اگه بدونی چند وقته غیر کتاب درسی چیزی نخونده بودم



سلام گلم آره وبلاگه خوبیه قلمشون خوبه هر شب آپ میکنه گلم
نایسل
1 خرداد 91 19:33
قربونت برم تو خیلی خوبیی من دوست دارم نه بابا من هیچ کاری نکردم راست میگم
نایسل
1 خرداد 91 19:34
راستی دارم کیک تولد درست میکنم فردا تولد شوشومه با سالاد اولیه یهکم دستم بنده اما هی چک میکنم جواب میدم شاید پیراشکی هم درست کنم بسته به حالم داره
نایسل
1 خرداد 91 20:46
اوکی گلم میسی خودت خوبی
نایسل
1 خرداد 91 21:04
نه عزیزم واسه چی بگیره مگه خدا بیکاره؟ اینقدر به منو تو گیر بده هه علیرضا که قدرمو نمیدونه
نایسل
1 خرداد 91 21:04
آره میبینم ترکوندی


فکر کنم رو شانسمممممممممم
خوش سیما
1 خرداد 91 21:45
29
مامان نفس طلایی
1 خرداد 91 22:31
عزیزم برو خصوصی
مهشاد
1 خرداد 91 22:51
سلام بهار عزیزم
خب معلومه گلم ، چرا که نه؟!
منو با نام آرامش دستهای خالی لینک کنید
و بگین با چه اسمی لینکتون کنم؟!ممنونم


چشم عزیزم فداتتتتتتتتت
لیندا
14 مرداد 91 16:42
بهار جونم انشالله بزودی مادر میشی با آهنگت خیلی حال کردم ممنون


خواهش میکنم عزیزم کاش ادرس میذاشتی می اومدم پیشت