"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

امــــــروزم

1391/3/2 0:07
1,973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوون جونیای من

امروز اولین امتحان بچه ها بود ههههه مراقب بودم که تقلب نکنن وایییییییی امتحان چه استرسی داره من باید تا آخر عمر شاهد این استرس باشم این چه کاری من دارم اخهههههههههه

کلا روز خوبی بود کلی دوس پیدا کردم که عاشق همشونممممممممم به قولی الی جون

آق جـــــــــــــــــــــــــــون آق جـــــــــــــــــــــــــون

عصر برام مهمون اومد مادر یکی از شاگردام بود نه اینجا غریبم اومده بود احوالمو بگیره خیلی خانومه اون که رفت شام عباس رو دادم من که تو رژیم خام خواری ام بد جور دلم غذا میخواد  اما نمیشه بخورم

آقاااااااااااااااااا موخامممممممممممم

تا میخوام به عباس شام یا نهار بدم میدوم پای نت حواسم پرت بشه دلم نخوادنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

ههههههههههه شوشو جون شاکیه میگه خیلی پای نت میری نمیدونه برا چی میام نمیدونه زنش دلش غذا میخوادخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

بعدش رفتیم خونه همون شاگردم اخه تولدش رد شده بود من کادوشو نبرده بودم کلا این خونواده رو خیلی زحمت میدیم باید یه جوری جبران کرد (این شاگردم اسمش هاجر هست جریانش مفصله پارسال شاگردم بود و عاشقمممممممممممم) وای چشمتون روز بد نبینه این بابای هاجر آشپزه بازم اشپزی داشت چلو کباب اخخخخخخخخخخخخخخخخخ من که داشتم غش میکردم من تقریبا یه ماهه غذا نخوردمممممممممممم

آقااااااااااااااااا موخاممممممممممممم

به هر حال باید تحمل کنم شیرینی اوردن نخوردم فقط یکم مویز خوردم آخه اینم شد زندگی

گریهگریهگریهگریه

الانم که اومدیم خونه در خدمت دوستای گلم فداتون بشممممممممممممم همتونو دوس دالمممممممممم  میبوسمتون

آقااااااااااااااااا موخاممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (73)

نایسل
2 خرداد 91 0:21
قربونت برم من چقدر دل به دل راه داره اره علیرضا الان تولدش شده دیگه میخوام برم بهش برسم قهر کرده
نایسل
2 خرداد 91 0:22
خوب مگه مجبوریییییییییییییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 0:22
بخور کم بخورر
این رزیم ها مادر جان آخر عاقبت نداره ول کنی باز 2 برابر چاق میشی کم بخور همیشه بخور
چرا اینقدر خودتو زجر میدی خوب


بله عزیزم مجبورم برا سلامتیمه یادم رفت بهت بگم چرا نی نی رفت دارم من میوم دارم باید جراحی کنم میخوام با خام خواری خوب بشم نرم جراحی اخه با جراحی بازم اود میکنه
نایسل
2 خرداد 91 0:23
خوب بزار بچه های بیچار ه تقلب کننن دیگههه گناه دارن
نایسل
2 خرداد 91 0:23
منتظرم که قصه هاجر رو بخونم
راستی بهارم من باید برم فردا میام باشه ؟


چشم اونم میگم به وقتش برو عزیزم بدو به کارات برس
نایسل
2 خرداد 91 0:30
آخی من نمیدونم میوم چیشه اماخوب جراحی کن خودتو راحت کن
نایسل
2 خرداد 91 0:31
شبتتت به خیررررررررررررررررررررررر عشقمممم
نایسل
2 خرداد 91 0:34
شبتتت به خیر بهارر مهربون من برم میخوام به علی برسم از اون لحاظ واسه همین عجله دارم میدونی دیگههه خودتتت
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:19
سلام بهار جون ممنون که اومدی پیشمون گلم
چه کیفی داره تقلبی بزار بنده خداها تقلب کنن


سلام گلم خوبی خانومی ای جونم همه موافق تقلبید که باشه یکم شل میگیرم خوفهههههههههههههههه؟؟؟؟/
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:27
عالیه مهربون
مامان آرینا موفرفری
2 خرداد 91 1:37
سلام عزیزم ممنون که به وب دخترم آرینا اومدین ، خوشحالم کردی .
بهار جون مگه امتحان بدون تقلب هم می شه؟؟؟؟
عزیزم با اجازه لینکت کردم.


سلام گلم معلومه که نمیشه عجیجیمممممم ممنونم منم شما رو لینک کردم فدات
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:38
میگم بهار جون از پست امروزم چند تا گذاشتی؟؟یا من خوابم میاد گیج میزنم


هههههه نمیدونم چرا دوتا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:45
باور کن 10 بار بالا پایین شدم
یک لحظه به چشام شک کردم


عجیجیمممممممممممممم ببخشی گلم
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:49
خودمم از کامنت فهمیدم اومدم جواب بدم گفتم واااااا این که تازه 11 تا کامنت بود چرا صفر شد خلاصه حال داد
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:53
راستی بهار جون قصد بارداری نداری؟؟؟
مامان امیر مهدی
2 خرداد 91 1:59
عزیزم ایشالا که موفق باشی گلم
مامان پریسا
2 خرداد 91 2:01
سلام بهار خانم.
خوبی گلم.


سلام جیگر میسییییییییییی
مامان پریسا
2 خرداد 91 2:14
نه گلم . دیدم کامنت هات به روزه گفتم حتما بیداری اومدم حالتو بپرسم.از خستگی خوابم نمیبرد.
مامان پریسا
2 خرداد 91 2:21
شب شما هم به خیر عزیزم.
مهشاد
2 خرداد 91 7:07
سلام آجی جونم مرسی اومدی فدات شم لینکت کردم
amirhosein
2 خرداد 91 7:59
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را

بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم

فـرمـول وار ؛

مـرتـب و بـی نـقـص ...

و تــو

بـا یـک اشـاره

هـمـه چـیـز را

در هـم می ریــزی ...

در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .
هر هفته به روزم و منتظر شما

سلام ممنونم از حضور گرمتون میشه آدرستون رو درس برام بذارید باز نمیشه

ضحی
2 خرداد 91 8:41
سلام بهارم من هرروز بهت سر میزنم اون حالتهایی که میگی داری تا زمانی که تاریخ زایمانت نرسه طبیعیه انشاا... زودتر میگذره وزود زود خوب میشی بازم خدا را شکرکه شاغلی اگه توخونه بودی بدتر بود انشاا...همیشه شاد باشی

سلام عشقممممممممم خوبی گلم از دو هفته دیگه منم دیگه تو خونه هستم هوا گرمه اضافه هم نمیگیرم اما مشکلی نیست چون دوستای خوبی مثل تورور دارم حوصلم سر نمیره فدات بشممممممممممم
دشب آخر شب بازم یاد اون شب افتادم با گریه خوابم برد گفتم یه لحظه شادم یه لحظه نه خیلی میام نت که حواسم پرت بشه
نرگسی
2 خرداد 91 9:22
مامان نفس طلایی
2 خرداد 91 9:32
سلام عزیزم اقه چرا از بچه های مظلوم و معصوم امتحان می گیری هاااا
چقدر دلت گنده است که می تونی غذا نخوری من اصلا نمی تونم


ااااااااا چرا نگیرم خودم اون همه امتحان دادم حالا اینا ندن هههههههه اما خدایش بدترین خاطره تو زندگیه
بخاطر رژیم درمانیه خیلی سخته اما باید 2ماه دیگه بگیرم
مامان آرشیدا قند عسل
2 خرداد 91 9:44
سلام بابا عجب اراده ای یعنی منم میتونم اخه آدم چیزای خوشمزه دورو برش باشه نخورهههههههههه ممنون به ما سرزدید.


چه کنیم دیگه من که یک ماهه غذا نخوردم
اعظم
2 خرداد 91 10:39
سلام عزیز دلم آهنگی که گذاشتی قشنگه اما خیلی غمگینه یه خورده شادش کن مگه نمی خوای دوباره نی نی کوچولوتو بیاری اینجوری اونم ناراحت می شه فدات یه آهنگ شادتر بزار خیلی دوست دارم. بدون همیشه بیادتم می دونم هوای داداشمم داری


سلام عزیز دلمممممممممم اینم به چشم حالا قالبو شاد کردم قدم بعدی آهنگه یکم سختمه فعلا نمیتونم نی نی رو فراموش کنم دیشب یه دفعه اون شب لعنتی یادم افتادکلی گریه کردم
اما روحیه ام خیلی بهتره دنبال یه اهنگ مناسبتر هستم عزیزم فداتتتتتتتتتتتت بوس
تو هم هوای داداش سیاه هندی من باش
نایسل
2 خرداد 91 12:04
ماشالااااا ای ول تا 2 3 ببیداری تووووو
من نمیتونم قبلا میشد الان نمیشه علیرضا نمیزاره


عزیزم من تازه داره کارام کم میشه امروز تعطیل بودم فقط هفته شلوغم هفته بعده بعدش به کل ازاددددددددددددددد
نایسل
2 خرداد 91 12:05
جیگرممممممممممم
ایشالا زودی خوب بشییییییییییی
راحت شی


میسیییییییییییییی برام دعا کنید
نایسل
2 خرداد 91 12:05
بعد یه 4 قلو خدا بت بده


وای نه الی بدددددددد نمیوخام همون یکی خوبه میخوای دیگه نیام نت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با چهار قلو دیکه نمیشه بیام نت
نایسل
2 خرداد 91 12:15
میسییییییییییییییییییییییییی ایشالاااا منو تو شوشوت شوشوم
پیررر شدیم داریممم میلرزیمممم نه نه جانننننن


ایاشاله پیرررررر بشیم اما من نمیخوام بلرزیم نمیخوام لق لقو باشیمممممممممممم
نایسل
2 خرداد 91 12:36
آخی خوج به حالتتت عزیزمم


میسییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 12:36
من دوست دارم موهام بلند وسفید باشه پیر شدم واییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 12:37
من از این پیرزن مهربون چاقالو ها که همیشه کشمش و شکلات قاقالی دارن میشم


ای جانمممممممم خوش بحال نوه هات
مامان پریسا
2 خرداد 91 12:44
سلام عزیز دلم.
ممنون.
خوب خوابیدی؟ من که تا 10 خواب بودم

راستی بهت نگفتم. اسم عمه ی پریسا هم بهارست.

امروز کلاس نداری؟


منم قبل ده بیدار شدم رفتم ادره یکم کار داشتم کلاسا تموم شده فقط میریم برا مراقبت امتحانا
نایسل
2 خرداد 91 12:47
واییییی توهم از این پیرزون خوشتیپا میشییی و باکلاسسسس


مننننن اره میخوام یه عالم نوه داشته باشممم
من فکر کنم شبیهحمیده خیر ابادی خدابیامرز بشم


نه بابا خوشتیپ کجا بودددد منم تقریبا تپلم
وای من عاشق حمیده خیرابادی ام آره تو اخلاقتم همون جوریه مهربون و دوس داشتنی ای جانم خوشبحالتتتتت
نسترن
2 خرداد 91 12:58
خصوصی داری بهار جون...
مامان پریسا
2 خرداد 91 13:00
خسته نباشی. پس محل کارت نزدیکه خونس.که رفتی و برگشتی.
من یه بیرون رفتن و برگشتنم دست کم 3 ساعت طول میکشه..


مرسی آره نزدیکه البته شوشو منو برد و بعدشم رفت دنبال کاراش
نایسل
2 خرداد 91 13:01
تو هم خیلی خوبی و خوش اخلاق اگه بد بودی که من بات دوست نمیشدم اره من اینقددررر دوسششش داشتمممم چون شبیه مامانی منه مامانی م کپ اونه برای همین دوسش داشتم
نایسل
2 خرداد 91 13:01
توام خیلیییییییییییییییییییی خوبی قربونت برم
نایسل
2 خرداد 91 13:13
آره بزار منتظرم
مامان پریسا
2 خرداد 91 13:16
خوش به حال شاگردات...
اگر بدونی چقد دوست داشتم فرهنگی بشم. قسمت نشد...



چرا نشد؟؟؟؟؟ من از دبیری خیلی بدم می اومد به اجبار رفتم اما الان چون شاگردامو دوس دارم راضی ام چون با گروه سنی جوانی هستم خوبه منم که پایه شیطونی
طفلی شاگردای امسالم زیاد نشد باهاشون گرم باشم یه چن وقتی که به خاطر مشکلم نبودم بعدشم همش درگیر درس دادن و جبران نبودنم بودم خیلی سخت بود کلا سال سختی بود دوتا کلاس خیلی شیطون هم داشتم که به زور باید کنترلشون میکردم بقیه کلاسام خوب بودن
نایسل
2 خرداد 91 13:30
بهارررر جون جونی کوشی پس؟


هستم عزیزم رفتم یه چیزی بخورم
مامان پریسا
2 خرداد 91 13:41
تقصیر خودم شد. زمان ما کنکور دو مرحله داشت .من هم بی خیال بدون امادگی شرکت کردم قبول نشدم.
ولی همون سال رفتم روانشناسی و سال بعدش که مرحله ی اول در اومدم دیگه نمیشد تربیت معلم شرکت کنم به خاطر شرط سنی.
خلاصه چسبیدم به روانشناسی...
ولی با دخترای دبیرستانی خیلی خوبه کلاس داری. میدونی. من باشم هیچ وقت احساس پیری نمیکنم چون این سن دنیای شیطنت هستن. مثل زمان خودمون


آخی عزیزم فدای سرت یه چیزی بگم من به قسمت اعتقاد دارم شاید قسمت نبوده دبیربشی من که همش از ش فرار میکردم بابام اصرا میکرد گفت دبیری بزن فرم پرکردم نفرستادم رفتم محض بعد گفت بیا استخدام شو نشدم یه سال بیکار موندم از بیکاری رفتم حق التریس بعشم گفتم ارشد قبول میشم ولش میکنم دادشم فوت شد درس نخوندم ارشد رد شدم یه سال دیگه موندم بعدش استخدامی اومد به زور شرکت کردم یه کلمه نخوندم رفتم سر جلسه نفر اول استان شدم بعدش ازدواج کردم موندم تو این کار بعد ارشد روزانه قبول شدم حالا نزدیکه 9سال سابقه کاردارم دکترا اتریش پذیرفته شدم نشد برم الانم که موندم تو همین کار اما خدایش کار خوبیه الان دوسش دارم


نایسل
2 خرداد 91 13:53
نوش جونت عجیجممممممم


میسییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 13:58
منتظرممممممممممم قربونت برم


عزیزم آپلود نمیشه باید حجمشونو کم کنم طول میکشه
نایسل
2 خرداد 91 13:58
وای من اون پیش غذامه خیلی دلت گنده است هااا
چه جوری میتونی


منم شکمو ام اما الان نمیشه باید تحمل کنم
مامان پریسا
2 خرداد 91 14:08
البته باید راهشو هم بلد باشی. با هر کسی یه جور رفتار کردن یکم سخته. اگر قاطی کنیم چی؟؟
با همکارتون کمی موافقم. آخه مشاوره 90 درصدش شعاره. فکر کنم قبول داشته باشی.




کاملا درسته عزیزم
مامان پریسا
2 خرداد 91 14:10
راستی برای دادشتون هم متاسفم. حق داشتی نتونستی موفق بشی.
بابای من هم خدا بیامورز خیلی دوست داشت معلم بشم ولی خب دیگه جوونی و کم تجربگی و کمی هم لجبازی
الان هم که 11 سال سابقه کار دارم .ایشالله پری بزرگتر بشه شاید دوباره یه فکری کردم.


ممنونم گلم راستی کجا شاغلی عزیزم
نایسل
2 خرداد 91 14:16
ای بابا تو که شکمو نیسی دختر اصلااااا

با پینت سرریع کم کن
کاری نداره که


باشهههههههههههه
نایسل
2 خرداد 91 14:24
خوش بختممممم پس مثه خودمی تا کی باید
رعایت کنی کی خوب میشی؟


باید 10روز دیگه برم سنو گرافی اگه جواب داده باشه که تموم میشه اگه نه 2ماه دیگههم باید بگیرم ای خداااااااااااااا
نایسل
2 خرداد 91 14:39
ایشالا که خوب شدی و تموم میشه الهییی


میسییییییییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 14:39
قربونت برم
نایسل
2 خرداد 91 14:40
من نمیتونم اهنگ وبت رو بشونم بازنمیکنه واسم


تازه گذاشتم میاد بالاخرهههههه
نایسل
2 خرداد 91 14:41
اومد نظرم؟
نایسل
2 خرداد 91 14:43
7 کیلوووووووووو ای ول
نایسل
2 خرداد 91 15:09
افریننننننننننننننننننننن بهار جونی مونی
نایسل
2 خرداد 91 15:09
آهنگتو منم دوست دارم خیلییییییییییی
مامان پریسا
2 خرداد 91 15:14
ببخش دیر جواب دادم رفته بودم نهار جای شما خالی.

اول یه مرکز کم تونان ذهنی بعدش هم مشاوره کار میکردم.


خواهش میکنم عزیزم نوش جونتون پس حسابی سرتون شلوغه موفق باشی
مامان عاطفه
2 خرداد 91 15:37
حالا یواشکی یه ذره بخور هیشکی نمی فهمه


عجب فکر و بکری کردی عاطفه جووووووووون چرا بفکر خودم نرسیده هااااااااااااااااا
نسترن
2 خرداد 91 15:58
چرا بهارجون کامنتتون اومده.رمز همونه که گذاشتم نمیدونم چرا باز نشده بازم امتحان کنید.با یه مرورگر دیگه. خوشحال میشم منو جزو دوستاتون قرار بدید.ممنون.شما هم لینک میشید..بوس
❤。★مامان رضا جون★。❤
2 خرداد 91 18:16
سلام عزیزم
بالاخره بهتون رسیدم
رسیدم صفخه 28
دوست دارم


سلام عجیجمممممممم افرین کتاب خون خودم
خوش سیما
2 خرداد 91 19:14
30
نایسل
2 خرداد 91 19:24
نزاشتی اون عکسات رو


ببخشی رفتیم بیرون کار داشتیم نشد بذارم برات میذارم اجی گلمممممممممم
نایسل
2 خرداد 91 19:24
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:06
نه عزیزم الان که دیگه شاغل نیستم. الان فقط در خدمت پریسا خانمم


این که بهترین شغل دنیاستتتتتتتتتتت
نایسل
2 خرداد 91 21:11
عزیززز دلم به سلامتی خواهرررررررررررررر
نایسل
2 خرداد 91 21:11
خیلی قشنگگه
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:29
خوب برا همین 11 سال سابقه رو بوسیدم گذاشتم کنار.


بخاطر همین بهت میگن مادر
کاش منم لایق این عنوان باشم
مامان پریسا
2 خرداد 91 21:43
چرا که نه.
شما هم مامان مهربونی هستی فقط یکم صبر کن. مطمئن باش به زودی باید بهت تبریک بگیم.

راستی چند سالته؟


مرسی عزیزمممممم وای از سن خانوما مگه میپرسن هههههههه
آرشیدا کوچولو
2 خرداد 91 23:18
خاله بهال بیا سوپ های منو ببین لااگل از این خا بخول


ای جونم الان میاممممممممممممممم
مامان الینا
2 خرداد 91 23:53
واااااااااااااااااااااااای چه اراده ای داری من خودم 52 هستم ولی فکرشم که غذا نخورم برام خیلی سخته


چه کنیم دیگه باید تحمل کنم عجیجم رمزو برات فرستادم
مامان آرینا موفرفری
3 خرداد 91 0:48
سلام عزیزم فقط خواستم یاداوری کنم بذاری بچه ها تقلب بکن باشه اخه گناه دارن اول جوابو ببینن تا اخرشو واست می نویسن.



چشم حتمااااااااااااااااا فقط به خاطر تو گلم
مامان امیرناز
4 خرداد 91 9:03
سلام عزیزم ایشالا زود این رژیمت تموم شه هر چی دلت میخواد بخوری من که اصلا اهلش نیستم عاشق غذام افتخار بدین پیشمون بیاین اگه اجازه بدین لینکتون کنم


سلام گلم ممنون از حضورتون منم عاشق غذام