"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

روز مـــــــــــــــــادر مبــــــــــــارک

1391/2/23 22:38
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

تو زن شدی نه برای در حسرت ماندن

یک بوســــــــــــــه

برای خلق بوســــــــــــه ای از جنس ارامش

تو زن نشدی که هم خواب آدم های 

بی خواب شوی

زن شدی که برای خواب کسی 

رویــــــــــــــــــا شوی 

تو زن نشدی که در تنـــــــهاییت حسرت آغوشی 

عاشقانه را داشته باشی

زن شدی تا آغوشی در تنهــــــــایی

عشـــــــــــــقت باشی

 

 شکلک های جالب و متنوع آروین

و امیدوارم منم لیاقت این اسم رو داشته باشم و یه روز این روز رو به من تبریک بگویند 

                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:34
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:27
بهاررررررررر جون تو ام مثه من این متنو دوست داری منم عاشقشم هیچی کادو نگرفتم دارم دق میکنم
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:46
نرگسی
24 اردیبهشت 91 23:14
ایشالله عزیزم ..
خوش سیما
25 اردیبهشت 91 0:07
منم از این جمله خودم گریه ام گرفته بود
باور می کنید؟


بله باور میکنم
خوش سیما
25 اردیبهشت 91 17:38
22
نایسل
25 اردیبهشت 91 23:32
عزیز دلم خوبی خبری ازت نیست منتظر اس ام اس هستم ها
نایسل
26 اردیبهشت 91 1:04
قربونت گلم ایشالاشوشوت زودی بیاد بهت اس ام اس میدم گلم فردا
مامان نفس طلایی
26 اردیبهشت 91 19:16
عزیزم ممنون از نظرت واقعا سخته .. روزت مبارک خانومی
نایسل
26 اردیبهشت 91 21:11
عزیزززز دلم حتما برات میفرستم هنوز به دستت خودم نرسیده


misssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
مامان عاطفه
27 اردیبهشت 91 1:12
بهار جونم روزت مبارک . ایشالا سال دیگه تو هم مامان میشی . روز مادر رو بهت تبریک بگم . من پارسال روز مادر از خودم سوال میکردم ( یعنی میشه ، سال دیگه منم مامان باشم ؟؟؟؟) . امیدوارم به همه آرزوهات برسی


میسی عجیجیـــــــم