"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بی تو دلم میگیــــــــــــره

1391/2/19 19:40
2,858 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

عزیزه مامان فکر نکنی یه وقتی تو رو از یادم رفته هااااااااااا

گلکم تو هر لحظه تو قلب مامانی، هر ثانیه بفکرتم حتی یه لحظه هم از ذهنم دور نمیشی وقتی که سرکارم وقتی که تو خونه ام وقتی مهمونی ام هر جایی باشم فرقی نمیکنه عشق مامان تو فکرمی اگه میبینی از تو کم مینویسم منو ببخش نمیخوام خاطر دوستای گلمو که مامانو تنها نمیذارن مکدر کنم

عـــــــــــــزیز مامان قالب جدید مبارک دلم نمی اومد اون وبلاگ و اون اهنگو عوض کنم چون تو دوسشون داشتی هر وقت صدای آهنگت می اومد تکون می خوردی اما مامان با دیدن اون قالب و با شنیدن اون آهنگ دلش میگیره

یه اهنگ جدید و یه قالب جدید زدم امیدوارم خوشت بیاد جیگر مامان

هر روز دعا میکنم مامان زودتر خوب بشه تا زودی بیای تو دلـــــــم قلبقلبماچماچ

شکلکهای جالب آروین

دوس جون جونیاااااااااااااااای خوبم

نظرتون در مورد قالب جدید چیه بی تعارف بگید اگه مناسب نیست عوض کنم

همتونو دوس دارم عاشقتونممممممممممممممم ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (50)

نایسل
19 اردیبهشت 91 19:31
جیگرممممم خیلی خوشمله مبارککککههه


میسیییییییی عزیزززززززززز
ضحی
19 اردیبهشت 91 19:43
قالبش قشنگه شعرش هم قشنگه اما زمان میبره تا رنگ وبوی دلتنگی از وبت بره کم کم انشاا...


ممنونم دوست خوبم اونم با اومدنش به شادی تبدیل میشه
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 20:07
سلام بهار مهربونم............!!!

خوبی خانومی؟!

وااااای چه قالب نازی...............!!!!

دست مامانی درد نکنه که اهنگ و قالب خوشگل گذاشته....

خوب طبیعیه عزیزم این حس تا زمانی که نی نی جدید نیومده

کم و بیش ادامه داره...

اما سعی کن زیاد فکر نکنی...فکرتو منحرف کن...خودت رو اذیت نکن عزیزم...


چشمممممممممممممم حتما پس قالبو دوس دارید خوشحال شدم
♥ مامان آینده ♥
19 اردیبهشت 91 20:58
مرسی که اومدی...! بهار خانومی دوست داری همو لینک کنیم؟!
نرگسی
19 اردیبهشت 91 21:25
مبارکهههههههههههه .. اره خوبه عزیزم ..
نرگسی
19 اردیبهشت 91 22:27
ایشاللهههههههههه .. وای واقعا هم بی نی نی آدم دلش میگیرههههههه .. مثل الان منننننن ..
نرگسی
19 اردیبهشت 91 22:30
منم اسم پستمو گذاشتم بی تو دلم میگیره ..
خوش سیما
19 اردیبهشت 91 23:40
سلام مامان بهار خوب هستین خانم معلم. ما اینقدر معرفت نداشتیم روزتون رو تبریک بگیم مبارکتون باشه و من شرمنده از این بی ادبی. میخوام خواننده هام بفهمن که بازی خطرناک تو اینترنت یعنی چی؟ موافقید؟
خوش سیما
19 اردیبهشت 91 23:57
میخوام متفاوت بنویسم
مانند رمانهای دیگرم
به نظر شما تا اینجای کار خواننده راضی بوده خانم معلم؟


من که راضی ام خیلی جالبه من کم رمان میخونم اما از قلم شما خوشم اومده خیلی جذابه فکر میکنم بقیه هم راضی باشن
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 2:18
سلام عزیزم ایشالا زود زود یه نی نی میاد و با خودش یه عالمه شادی میاره برات من لینکت کردم خوشحال میشم مارو لینک کنی
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 2:36
رمز و خصوصی برات فرستادم عزیزم


میسییییییییییییی
حمید
20 اردیبهشت 91 11:07
تو را به جای همه زنانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم تو را به جای همه روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام دوست می‌دارم برای خاطر عطر گسترده بیکران و برای خاطر عطر نان گرم برای خاطر برفی که آب می‌شود، برای خاطر نخستین گل برای خاطر جانوران پاکی که آدمی‌نمی‌رماندشان تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می‌دارم تو را به جای همه زنانی که دوست نمی‌دارم دوست می‌دارم. سلام بهار خانمه عزیز کاره خیلی خوبی کردین پوسته وبلاگتون حرف نداره فک کنم کوچولو هم همینو میخاست ... عالیه عزیزم...موفق باشی بای.....
♥ مامان آینده ♥
20 اردیبهشت 91 12:15
سلام بهار جونم...!

ممنونم بابت لینک شما هم لینک شدی دوست خوبم..

راستی شما معلمی؟!!


سلام گلم باعث افتخارمه که دوستی مثل تو داشته باشم آره دبیرم ریاضی دبیرستان تدریس میکنم
♥ مامان آینده ♥
20 اردیبهشت 91 14:29
سلام بهار مهربونم.... خوبی؟! ممنونم که اومدی... منم خوشحالم که یه دوست خوب مثل تو پیدا کردم... ممنونم از همدردیت...جدایی خیلی سخته...انشالله خدا برای هیچکس نخواد
ظریفه
20 اردیبهشت 91 14:53
سلام من اولین بار بود به وبلاگت سر زدم و ...

الهی بمیرم دلم واقعا گرفت دعات میکنم زود زود دوباره مامان شی

غصه نخور مامان مهربون


ممنونم عزیزمممممم اومدم به وبلاگ دخمل نازت اما نشد نظر بذارم بازم میام
نایسل
20 اردیبهشت 91 15:22
عزیزززکم نتم قطع بود اینقدر غصه خوردممم
مامانی شیما وحدیث
20 اردیبهشت 91 18:30
سلام بهارجونم شرمنده که دیراومدم .این ماه حسابی درگیر درس خوندم ومنم ازاونجا که شاگردزرنگه هستم همه ی خوندنا رو گذاشتم شب امتحان عزیزم قالب جدیدت خیلی قشنگه ولی اون آدمکای بالا بااون لباس گرمشون تو این گرمای تابستون یه خورده آدم وخفه میکنه : O شوخی کردم .ناراحت نشدی که سلام مارو به فرشته خانوم برسون ممنون که سرزدی درپناه حق
خوش سیما
20 اردیبهشت 91 19:57
16
نایسل
20 اردیبهشت 91 23:29
بهار این حمید کیه ؟
نایسل
20 اردیبهشت 91 23:30
من امشبم باید برم زودی بخوابم فردا باید 6 بیدار شم دلم برات تنگ شده خواهر فردا شبم عروسی هستیم دوست دارم مراقب خودت باش عزیززکم دیشب نتم قطع بود فدات شم
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:37
من غیرتی شدم اعصابم ندارم شوخی هم نداره بگو کیه
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:37
دوستتت دارممممم عشقمم منتظرم اس میمونم
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:38
وقت نمیکنم تا 2 بانک بودم ازمایشگاه بست باید بی بی چک بگیرم امشب
خوش سیما
21 اردیبهشت 91 16:04
17
مامان محمد
21 اردیبهشت 91 21:20
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 23:22
مادرم ای بهتر از فصل بهار مادرم روشن تر از هر چشمه سار مادرم ای عطر ناب زندگی مادرم ای شعله ی بخشندگی مادرم ای حوری هفت آسمان مادرم ای نام خوب و جاودان مادرم ای حس خوب عاشقی مادرم خوشتر ز عطر رازقی مادرم ای مایه ی آرامشم مادرم ای واژه ی آسایشم مادرم ای جاودان در قلب من مادرم ای صاحب این جسم و تن مادرم می خواهمت تا فصل دور مادرم پاینده باشی پر غرور مادرم روزت مبارک ناز من مادرم تنها تویی آواز من ...................................... مامانی مهربون روزت مبارک آپم تونستی بیا
خوش سیما
21 اردیبهشت 91 23:39
سلام مامان بهار کامنت صبح منو ندیدید؟ادرس شما اسن نداشت پست قبول نکرد. اسم گیرنده مامان بهار؟
نایسل
22 اردیبهشت 91 1:51
آخی گلم ایشالا مهمونات میرین استراحت میکنی الان ضعیف هستش هنوز بدنت به خودت برس واسه نی نی بعدی
نایسل
22 اردیبهشت 91 1:52
دوست دارم خواهر
خوش سیما
22 اردیبهشت 91 7:16
ممنون مامان بهار چشم صبح شنبه قبل از طلوع آفتاب پستش می کنم. نه خیر تلفن نیاز نیست.:
خوش سیما
22 اردیبهشت 91 7:18
قالبت با کلاسه مامان بهار
خوشم اومد


ممنونم
خوش سیما
22 اردیبهشت 91 11:02
18
نایسل
22 اردیبهشت 91 15:29
عزیزم منم در به در دنبال کارم آخه ماهم ماهی 970 هزار فقط قسطامونه غیر خرج خونه خورد خوراک باید منم کارکنم اگه نکنیم که نمیشه زندگی هامون نمیچرخه
خوش سیما
22 اردیبهشت 91 20:34
ممنون مامان بهار که داستانو خوب درک می کنید. منتظر اوج پیش بینی تون در انتهای داستان باشید.
خوش سیما
22 اردیبهشت 91 23:42
19
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 8:55
]در میان دستهایت عشق پیدا میشود زیر باران نگاهت نسترن وا میشود با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 9:33
در میان دستهایت عشق پیدا میشود زیر باران نگاهت نسترن وا میشود با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید
اميرحسين
23 اردیبهشت 91 11:32
بسیار شگفت انگیز است که گذشت سالها شکیبایی را به ما می آموزند هرچه زمان ما کوتاه تر باشد ظرفیت ما برای انتظار بیشتر است. منتظر قدم هاي سبز شما هستيم
خوش سیما
23 اردیبهشت 91 14:37
ممنون مامان بهار کتابو پستش کردم.
خوش سیما
23 اردیبهشت 91 14:42
روزتون مبارررررررررررررررررررررررررررررک


مرسی و ممنون
ضحی
23 اردیبهشت 91 18:28
سلام بهار جون روزت مبارک انشاا... سال دیگه با نی نی هامون این روز را جشن بگیریم


ممنونم عزیزم روز تو هم مبارک
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:33
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
بانو
23 اردیبهشت 91 22:19
سلام بهرجون اشالله خدایه نی نی تازبهت بده


مرسی گلـــــــــــم
مامان آینده(آرزو)
24 اردیبهشت 91 3:17
سلام عزیزم ...عالیه خیلی خوش رنگه ...مبارک باشه روزتم مبارک
رها
25 اردیبهشت 91 16:56
سلام قالبت خیلی قشنگه همینطور آهنگت موفق باشی
مامان یاس
26 اردیبهشت 91 18:49
بهار خانم گل خیلی وبلاگتون نازه منکه خیلی خوشم اومد مخصوصا ازاون عروسکهای قشنگ دعا میکنم زود زود خوب بشید تا خبر بدید نی نی شما هم داره میاد خوشا به سعادتتون که میدونید میتونید بعد خوب شدن نی نی بیارید ولی من خیلی باید صبر کنم مگه اینکه دعا کنم زودتر خدا کمکمون کنه تا شرایط فراهم بشه
مامان دخملی
26 اردیبهشت 91 22:07
سلام مامانی
قالب وبت قشنگه
وای سبزی کوهی من عاشقشم مخصوص سبزی پلو


مرسی عجیجممممم پاک کردنشم قشنگه
پريسا
28 اردیبهشت 91 19:03
خيلي زيبا بود وبلاگت
خيلي راحت بودم
بازم ميام پيشت


ممنونم عزیزمممممممممم نظر لطفته
نایسل
2 خرداد 91 14:45
اخییییییییییییییییییی الان شنیدمممم خیلی خوشملههه ای جان ای جان


میسییییییییییییییی
نایسل
2 خرداد 91 14:45
دوستتتتتت دارممممم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممم