"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بالاخـــــــــــره شوشو جان اومــــــــــــــــــــــد

1391/2/26 22:32
1,933 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلـــــــــــــــــــــم

بالاخره بعد از یه هفته دوری شوهرم از سفــــــــــر برگشت تنهایی خیلی سخت بود البته دوستای گلم اصلا نذاشتن تنها بمونم همش مواظبم بودم

اخخخخخخخ الان کلی کار ریخته سرم آخه شوشو جان سوغاتی کلی برام سبزی کوهی از کرمانشاه آورده زیاددددددددددددددددد

از غروب کلی پاک کردم الانم بازم مونده گناه دالمممممممممممممممممممممگریهگریهگریه

بعدا میام نظراتتونو جواب میدم البته اگه زود کارم تموم بازم میام دوستتون دالمممممممممممممممقلبقلبقلبماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

نرگسی
26 اردیبهشت 91 22:29
چشمت روشن دوستم .. وااااااااای دور بودن از همسر خیلی سختههههههه .. خسته هم نباشی عزیزم ..
نرگسی
26 اردیبهشت 91 22:30
یه لحظه که موضوع پستتو دیدم گفتم حتما نی نی اومده


عزیزم موضوع رو عوض کردم که اشتباه نشه
کودکانه های من
26 اردیبهشت 91 23:04
سلام
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم
راستش نمیدونم چرا با احساسات ما بازی شد؟
ولی هر چی بود فراموش کردم،ارزش حرص خوردن نداشت





میسی عزیزم باید فراموش کرد این درسترین کاره
کودکانه های من
26 اردیبهشت 91 23:36
لینکتون کردم
خوش سیما
27 اردیبهشت 91 0:04
23
مامان امیر مهدی
27 اردیبهشت 91 0:16
عزیزم ممنون که بهمون سر زدی
کمک خواستی در خدمتیم


میسیییییییییییییی
مامان دخملی
27 اردیبهشت 91 0:21
برو خصوصی عجیجم
مامان دخملی
27 اردیبهشت 91 0:21
خصوصی گذاشتم
خوش سیما
27 اردیبهشت 91 0:39
چشم فردا شب از توانا میگم
مامان عاطفه
27 اردیبهشت 91 1:27
بهار جون خیلی خوشحال میشم وقتی میخونم که سر حالی و سرت گرمه زندگیه . بازم میگم من مثل تو نبودم که کاش بودم . همین جوری ادامه بده . روزای عمر بخوای نخوای میگذره ، پس چه بهتر که با خوشی بگذره .
قالب وبلاگت که عالی بود .
روحیت هم که عالی .
شوهر جونت هم که اومده ، پس عالی .
به ما هم که سر میزنی بازم عالی میگیری .
تا اینجا نمرت بیسته خانوم معلم .
تو هم به شاگردات اینجوری نمره بده


عزیزم تو چقدره خوبی؟؟؟!!بفکر شاگردای منم هستی که؟قول میدم هواشونو داشته باشم
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:09
چشمت روشن عزیزمم
کاشمنمبودم میشستم باهت سبزی پاک میکردم


ممنونم عشقـــــم عجیجم دیشب بیشترشو پاک کردمو ششتـم برگردم خونه باید خوردکنم گناه دالم کاش بودی من النازو موخام
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:10
بعدشم غیبت میکردیم اینقدر حال میده


ههههههههههههه باحال میشد
مامان آینده(آرزو)
27 اردیبهشت 91 12:18
سلام عزیزم .....بوووووووووووس ...ممنون که تبریک گفتی .....نمیدونم نیستش ....ولی در هر صورت ازت ممنونم ....آخی .....خسته نباشی بابت سبزی .....وچشمت روشن که شوهرت اومد خیلی سخته دوری از همسر خیلی .....ولی خوب الان که دیگه شوهرت اومد ....به سلامتی ...ممنونم دوست خوبم ....
خوش سیما
27 اردیبهشت 91 16:45
24
مامان جون
27 اردیبهشت 91 19:13
سلام بهار عزیز
خیلی خوشحالم که برگشتی به روال عادی زندگی
تنت همیشه سالم باشه


میسییی عجیجمممممممممم
مامان آرشیدا کوچولو
1 خرداد 91 14:33
عزیز دلم امیدوارم از این به بعد سوغاتی های بهتری براتون بیاره دلبری

بله عزیزم به قولی الناز جون با این سوغاتی ها دهنمون سرویس شد