"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بیــــــــــــــــــــــــــادتم

1391/2/11 13:37
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

من امروز خوبم حالم خیلی بهتره خودمم از بس داغون بودم خسته شدم دارم اوضاع روحیمو بهتر میکنم میخوام برگردم به سابق بشم همون بهــــــــــــــــــــــــار همیشگی

این تصمیمو از دیروز گرفتم اگه گفتید چراااااااااا

دیروز دوباره با حال زارم که پر از خستگی بودم رفتم یکم بخوابم با همون بغض با همون ناامیدی

چشام که به خواب گرم شد یه نگاه سنگینو حس کردم خوب که نگاه کردم یه پسر بچه ناز بود که بغض داشت با غم بهم نیگاه میکرد .......

الهی بمیرم مامان که بفکرمی به خاطر من رفتی حالا هم از ناراحتی من ناراحتی .......

بیدار شدم خواب و بیدار بودم نمیدونم خواب بود رویا بود تخیلات خودم بود نمیدونم اما هرچی بود تلنگربود برای من که با ناراحتیام اون فرشته کوچولو رو اذیت میکنم

بهش قول دادم بشم همون مامان شاد همون مامان با اراده .....

امروز خیلی حالم بهتره در ضمن یه چیزه دیگههههههههههه

شوهرم امروز سورپرازم کرددددددد یه عروسک خوشگل بخاطر روز معلم برام خریده خیلی خوشملههههههههههههههه دوسش دارم حوصله داشته باشم عکسشو میذارم

امروز گرفته بود وقتی از سر کار اومدم دیدم رو تختم یه خرس خوشگل نشسته هزارتا بوسیدمش

گفت زودتر گرفتم تا سورپرایز بشی ...........

دوستای گلم ممنون که تنهام نذاشتین دوستتون دارم تنهام نذارید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

radmodel
11 اردیبهشت 91 14:26
salam bahar ba in bahar dobare zende sho zendegi kon zendegi bala pain ziad dare say kon shad bashi o shadi ro be atrafianet hedye bedi ghalbet ba arzesh shode - ino yadet bemone alan che hessi dari dastat bahari shode in rango be yad dashte bash ba arezoye behtarin lahazat baraye khodet o azizanet
مامان امیر مهدی
11 اردیبهشت 91 14:34
ممنون که سر زدی بهمون
خوش سیما
11 اردیبهشت 91 23:31
6
ضحی
12 اردیبهشت 91 8:21
سلام بهار جونم روزت مبارک بهار جان اگر میخوای روحیه ات عوض بشه روز شمار بالای صفحه را تاریخ ازدواجتونو بزن چون تا صفحه باز میشه ادم با دیدن اون متن دلش میگیره چه برسه به شما ...دوستت دارم وبرایت روزهای پراز شادی را ارزومندم


سلام گلم یه دنیا تشکر عزیزم
دلم نمیاد اما سعی میکنم اینکارو بکنم
ببخشید من از شما ادرسی ندارم اگه وبلاگ دارید آدرس بذارید بهتون سر بزنم
radmodel
12 اردیبهشت 91 12:55
salam

roozet mobarak moallem




ممنونم خیلی لطف دارین
شیما(پلنگ صورتی)
12 اردیبهشت 91 13:36
سلام خانم خوبی؟؟؟ چه خبرا ؟؟ خبری ازت نیست خوشمل خانمی
خوش سیما
12 اردیبهشت 91 14:41
ممنون مامان بهار هرچند کامنت نذاشتی
شیما(پلنگ صورتی)
12 اردیبهشت 91 14:46
خوش سیما
12 اردیبهشت 91 21:24
7
حمید
12 اردیبهشت 91 23:56
پس همکار بابام هستین شما بهار خانم ولی بابام دیگه کم کم داره بازشست میشه ولی در کل قشر زحمت کشی هستین ایشالا در عرصه زندگی شادابو سر زنده باشی راستی روزه معلم هم مبارک باشه امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه ... موفق باشی گلم....
ضحی
13 اردیبهشت 91 7:42
سلام من وب ندارم اما بهتون سر میزنم


سلام عزیزم ممنونم خیلی خوشحال میشم که بفکرمی
babaye mahya
13 اردیبهشت 91 15:03
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$آپـــم..... $$______$$$$___$آپـــــم..... $$$___$$$$$___$$آپـــــــــم..... $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$آپـــــم..... _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$آپـــــم..... ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$آپــــــم..... __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$آپـــــم..... $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$آپـــــــــم..... _$آپـــــــــم..... _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
رها
13 اردیبهشت 91 16:33
سلام. قابل شما را نداشت. خوش حالم که خوشتون اومد.
خوش سیما
13 اردیبهشت 91 18:54
8
babaye mahya
13 اردیبهشت 91 22:06
babaye mahya
13 اردیبهشت 91 22:07
man apam
حمید
13 اردیبهشت 91 23:00
سلام بهار خانم رمزش 7580 بودش رمزه 6599 رو عوض کردم من موفق باشی عزیزم....
مامان آینده ( آرزو)
14 اردیبهشت 91 0:17
واااااااااااای بهار جوت خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم دیدم آنلاینی گفتم حتما خبریه اومدم دیدم بـــله ...پس دیدی باید خوشحال باشی و برگردی مث اول ..خیلی خوشحال شدم .. به تو میگن یه خانم با ارداه راستی روزت مبارک
مامان آینده ( آرزو)
14 اردیبهشت 91 0:46
خواهش میکنم عزیزم....قابل تو رو نداشت ...وظیفه ام بود بیام و بهت سر بزنم مثلا دوستیماااااااا
نایسل
14 اردیبهشت 91 22:37
قربون اون چشاتت شم ایشالا که روحیه ات توپپپپپ توپپ میشه من هیچ وت فراموشت نکنم عزیززز دلم دوست دارم یکم کار دارم
نرگسی
14 اردیبهشت 91 23:46
خخخخخخخخخخخخخیلی خوشحال شدم عزیزم . خداروشکر که خوبی .. روزت هم مبارک ..ببخشید دیره آخه نمیدونستم ..


ممنونم گلــــــــــــــــــم
حمید
14 اردیبهشت 91 23:56
صبر کن عشق تو تفسیر شود ؛بعد برو یا دل از ماندن تو سیر شود؛ بعد برو خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد تو بمان خواب تو تعبیر شود ؛ بعد برو لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی تو بمان تا به یقین دیر شود ؛ بعد برو صبر کن عشق زمینگیر شود ؛ بعد برو یا دل از دیده ی تو سیر شود ؛ بعد برو تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند تو بمان گریه به زنجیر شود ؛ بعد برو
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:45
منم برای تو خیلی خوشحالم عزیزز دلم بوسسسسسسسسسسسسسسس
ملودی
16 اردیبهشت 91 19:40
سلوووووووووووووم جیگل ممنئن از اینکه جوابمو دادی خواست خدا بوده گلم ایشالاه که بزودی یه نینیه تپل مپل بهت میده خیلی خخوشحال شدم که روحیت بهتر شده وقت کردی بهمون سر بزن دلم برات تنگولیده بوسسسسسس هزارتااااااااااااااا
نایسل
18 اردیبهشت 91 0:24
وای پس روزت مبارک قربونت برم خواهر منم هم متولد 61 هستش اونم دبیر ریاضیه استخدام اموزش و پرورش اونم 10ساله فک کنم ساببقه کار داره
نایسل
18 اردیبهشت 91 0:25
شب به خیر جیگرممم بوسسسس
مامان نفس طلایی
18 اردیبهشت 91 22:15
احسنت بر شما خانوم گل واقعا تصمیم خوبی گرفتی ... خرست هم مبارک
امیرعلی عشق مامان بابا
27 اردیبهشت 91 19:02
سلام وبلگتون قشنگ بود و دل نوشته هاتونم جالب بود.


سلام ممنون از لطفتون ادرس وبلاگ نذاشتید بیام تشکر کنم؟