"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

فندوق مامانی

1390/10/26 23:47
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز 26 دوشنبه  دی ماه 1390

سلام فندوق مامان 

                                              happy infant

ببین چه سایتی رو برات پیدا کردم دیگه بجای بلوگفا اینجا برات می نویسم

niniweblog.com

فدات بشه مامانیییییییییییییی، تو امروز ١٧هفته و سه روز که تو شکم مامانی وجودتو حس می کنم یه کم بزرگ شدی شکم مامان رو گنده کردی

niniweblog.com

 

پس چرا بهم لگد نمیزنی عزیزمممممم، نکنه مثل بابایی همش خوابی

عزیزم دوس دارم زودتر لگد بزنی بعضی شبا به شکمم فشار میاری برات ذوق میکنم اون لحظه انگار همه دنیا مال منه، نگراناما یکم میترسم که چرا لگد نمیزنی، بابایی میگه اکشال نداره هنوز اونقدر قوی نشده هنوز فندوقمون کوچیکه

niniweblog.com

 

مامان فدات بشههههههههههه دوس دارم زودتر بفهمم که پسملی

 

یا دخملللللللللی

 

الهی که هر چی هستی فقط سالم باشی این آرزوی قلبی مامان و بابا هستش

دوستتتتتتتتت داریم عزیزمممممممممم

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان یاس
28 دی 90 16:42
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com
جغله کوچولو
29 دی 90 12:49
سلام ممنون از اینکه به وبلاگم تشریف آوردین با افتخار به لیست دوستان خوب من اضافه شدید خوشحال میشم من هم در لیست دوستان شما باشم موفق . سلامت و پاینده باشین
امير و اعظم
3 بهمن 90 16:42


زهرافاطمه
13 بهمن 90 17:18
سلام نی نی کوچولومامان بهار عاشق مامانت و خودتم فقط مراقب باش مامانتو اذیت نکنیادوستدار شما زهرافاطمه


مرسی عزیزم منم تورو خیلی خیلی دوس دارم
خیلی زیاد

اعطم
11 خرداد 91 9:58
خبر جدید جدیدبه علت گرانی ،بانک مرکزی به مناسبت روزمرد کارتهای آفرین،صدآفرین،هزاروسیصدآفرین،همسر خوب ونازنین چاپ کرد
سایتتون قشنگه من هر هفته به سایتتون سر می زنم


سلام عزیزممممممممممممممم ممنونم این خبرم جالب بود ادرس ندارید؟
علی ت
7 تیر 91 14:16
سلام پس همشهری هستیم من ک از خدامه همدیگه رو لینک کنیم شما رو ب این اسم بلینکم دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار
علی ت
8 تیر 91 13:26
سلام منو ب اسم وبم بلینک