"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

مامان دلتنگته

1390/10/29 11:01
2,307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکمممممممممممم

 

مامان بد جور دلتگته دلم می خواد زودتر بیایی و مامانی رو از تنهایی در آری ..........

animated gifs of weaponry - Baby and mother

لحظه هایی که باهات حرف میزنم اروم میشم اما خیلی دلم می خواد زودتر اون پاهای و دستهای کوچیک و نازتو حس کنم

عزیز مامان سالم و باهوش بیاااااااااااا

مامان و بابا چشم انتظارتن زودی!!! بیا دیگه گلبه ملوسممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

باباجون
28 دی 90 21:58
ممنون مامان بهار که سایتی به این قشنگی برای نی نی مون درست کردی
مهدی
28 دی 90 23:12
سلام انشالله به زودی آپ میکنم حتماً هم خبرتون می کنم با چه اسمی لینک تون کنم من با نوشته های مامان بهار لینک تون کردم اگه خواستید عوض ش میکنم جاری باشید در پناه بهترین یار
ame elahe
28 دی 90 23:33
مامان بهار سلام ایشالا بهار صحیح و سالم به دنیا می یاد برا بی افزایش بازدید وب لاگ رو به دوستان و آشنایان معرفی کن مطالابت رو به روز کن و تبادل لینک داشته باش موفق باشی
كتي
28 دی 90 23:51
سلام عزيزم مممنونم به وبلاگ گل پسرم سر زدي با افتخار لينك شدين بوووووووووووووووس براي ني ني
مامان حنا
29 دی 90 0:20
سلام گلم آخی شنا باردارید ایشالله به سلامتی نی نی تون رو به دنیا بیارید ممنون از وبلاگ دخترم دیدن کردید من لینکتون کردم
سمانه
29 دی 90 0:53
سلام مامان بهار. ایشاللا نینی های هردومون صحیح و سالم بدنیا بیان. منم لینکتون کردم. مرسی که به ما سر زدی.
الهام
29 دی 90 1:23
سلام بهارجان خوش بحال نینیت که مامانه به این خوبی داره حتما به خاطر یه همچین وبلاگی ازت ممنون میشه وقتی تونست بخونه خیلی خوبه که از حالا براش مینویسی عزیزم ایشالله به سلامتی کوچولوتو بگیری تو بغلت بازم به ما سر بزن و برامون یادگاری بزار خوشحال میشیم
مامان سونیا
29 دی 90 7:46
به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی بهارجون با افتخار لینکتون میکنم من هر روز میام و بروزرسانی میکنم وبلاگمو بهمون تند تند سربزن وبا نظراتت خوشحالمون کن چند بوس واسه نی نی خوشگلمون مواظب خودت ونی نی نازمون باش عزیزم
محمد گیان
29 دی 90 10:48
سلام بهار خانم خوبی ممنون که به وب محمد گیان سر زدی انشالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد من شما را لینک کردم
مهدیه
29 دی 90 10:58
سلام بهار عزیزم
دلم یه عالمه برات تنگ شده
وب لاگت خیلی قشنگه. ایشالا کوچولوت سالم و زیبا باشه و البته مث خودت باهوش دوستون دارم بازم بهت سر میزنمX:


امير و اعظم
29 دی 90 16:13
باز هم سلام ما همش ميايم به خودتو ني ني سر ميزنيم آخه هردوتون دوس داريم آخ ببخشيد هرسه تون(+باباش) ما هردو خوشحاليم و هميشه براي سلامتيتون آرزو داريم از طرفَََAA
فرزانه
29 دی 90 23:50
سلام بهارجون امیدوارم که خدا یه نی نی خیلی باهوش/خوشگل البته مثل خودت نه مثل باباش وتپل بهت بده امیدوارم به زودی لغتت بزنه واذیتت کنه .بهترین آرزوهارابرای خودتونی نیت دارم والبته همسرت.
ني ني شكلك
30 دی 90 17:38
الهي همه ي دعاهاي مامان رو خدا اجابت كنه و تو ني ني ناز به سلامت بيايي