"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بازم صدای قلبت

1390/11/6 12:53
1,735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندوق مامان

عزیزمممممممممم امروز رفتم مرکز بهداشت برا تست سلامتیت خانوم دکتر صدای قلبتو برام گذاشت فدای اون تالاپ تولوپ قلبت برم چقدر تند تند میزد 138 تا بود عزیزمممممممممم

فدای قلبت بشم عشق مامانی

برا مامان نگران نشی آخه دکتر گفت پلاکت خونم پایینه همین که تو سالمی  خدارو شکر میکنم مامان قویه حتما خوب میشههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهدی
6 بهمن 90 22:37
سلام ممنونم از حضور و نظر لطف تون همواره شاد باشید در پناه بهترین یار
Hossein
7 بهمن 90 17:28
از حضورتان متشکرم.
برای خودتان و اون کوچولوی خوشبخت آرزوی سلامتی می کنم.
-----------------------
ایام به کام


mami neda
7 بهمن 90 18:48
ای جونه دلمممممممممممممممممممم... فدای صدای قلب کومچولوشششششش قشنگترین صدای دنیاست


مرسییییییییی خاله ندا جوون دوست دارم
حمید
7 بهمن 90 21:30
کاش میدانست یکی در این دنیا، او را به اندازه ی یک دنیا دوست میداردکاش میدانست که شب و روز به او می اندیشم و آرزو میکنم تصویرچهره ی ماهش را در آینه ی چشمانم ببینم کاش میدانست که از دلتنگی او لحظه هایم را با اشکهایم همنشین هستم! نمیداند که یکی او را دیوانه وار دوست میدارد ، نمیداند که یکی اینجاخسته و تنها به انتظارش همیشه نشسته است. کاش میدانست که لحظه هایی که به او می اندیشم ، یادش آرامش وجود من است .
مامان حنا
8 بهمن 90 4:51
قدر این لحظاتو بدونید مگه قرار چن بار صاحب بچه بشیم بخصوص دوران بارداری یکی از شیرینترین لحظات هر مادریه
delaram
8 بهمن 90 20:53
سلام مرسی از حضور سبزتون من همیشه از معلم ریاضی ها می ترسم با اینکه رشتم ریاضیه دوست داشتید باز هم بیاید به وبلاگم آپ کردم
deli
10 بهمن 90 9:53
سلام آپم... برای تبادل لینک هم یه چیزی گوشه وبلاگم نوشتم لطفا بخونید... مرسی از حضور سبزتون شاد باشید...
مامان امیر مهدی
10 بهمن 90 18:30
سلم دوست عزیز ایشالا به سلامتی فارغ بشین حتما مراقب خودتون باشین خصوصا تغذیه از سایت پسملم دیدن کنید اگر افتخار بدین لینکش کنید....اگر مایل بودین منم لینکش کنم واسم کامنت بزارین امیدوارم دوستهای خوبی بشیم