"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

کارت پستال های زیبا برای نی نی زیبایم

1390/11/4 13:59
3,625 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com

بهترینم برات چند تا کارت پستال زیبا میذارم امیدوارم دوس داشته باشی

Christmas stars

 

تقــــــــــــــــــــدیم

به

عشــــــــق مامان

۩۞۩

 

۩۞۩

۩۞۩

 

واینم یه کارت پستال مخصوصی

خیلی خرس ملوسیه دوسش دارمممممممم

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar22.com

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

عجیجه مامان بازم برات کارت پستال میذارم

هزارتا میبوسمت

شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عمه ی لارا
4 بهمن 90 14:39
سلام مامانی مهربون بهار کوچولو هم حتما مثل مامانیش ناز میشه بووس
عباس
4 بهمن 90 21:22
مرسی همسر عزیزم که اینقده برای نی نی مون وقت میذاری و مطالب و عکسهای زیبا میذاریهردوتاتونو دوست دارم
مامانی فری
5 بهمن 90 12:52
مرسی عزیزم از اینکه به وب من سرزدی اینشالله به سلامتی این مراحلو بگذرونی و ما به زودی عکسهای نی نی خوشکلو ببینیم اون موقع وبت صد برابر زیباتر میشه
مامان حنا
5 بهمن 90 17:37
خیلی قشنگ و زیبا بودن بخصوص اون خرس سفیده ایشالله به سلامتی دنیا میاد و سرتو باهاش گرم میکنی معلومه با سلیقه و وسواسی که به خرج میدی نی نیت خیلی خوشبخت خواهد بود که شما مامان خوبش باشی به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


ممنونم گلم
وروجک مااااااااا
8 بهمن 90 3:40
سلام عزیزم مرسی به وبم سر زدید... من شمارو لینک کردم
TARANOOM
25 مرداد 91 16:48
سلام وب زیبایی دارین فقط میشه خواهش کنم عکس اون خرس سفید که یه دسته گل داره برام به ادرس ایمیلم بفرستید؟ممنون میشم.


سلام ترنم جان ممنونم اون عکس رو میخواستم برات بفرستم فقط من آدرس ایملتو ندارم برام بذار تا بفرستم