"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

دوست دارم بهترینم

1390/11/4 1:01
2,042 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلام فرشته ی مامان 

 

 

سلام فرمانروای قلب مامان

 

بالاخره امروز به شیکم مامان لگد زدیییییییی

 

الهی مامان بهارت فدات بشههههههه امروز اولین روزی بود بهم لگد زدی البته لگدات اروم بود اما خیلی برات ذوق کردمممممممم

سر کلاس که برگه بچه ها رو امضا می کردم

یکم تکون خوردی ناخوداگاه لبخند زدم و ذوق کردم گفتم الان شاگردام میگن دبیرمون چشه که میخنده

 

عسل مامانیییی امروز برام فراموش نشدنیه چون خیلی بیشتر از روزهای دیگه حست کردم مهمتر از همه اینکه لگدهم زدی و مطمئن شدم که سالمی

الان هم که دارم مینویسم یه حرکت کوچولوی دیگه کردییییی الهی مامان قربونت برهههههههههه

 

این خاطره قشنگ برا روز دوشنبه 3 بهمن 1390 بود که تا نوشتمش برا سه شنبه ثبت شد  

مامانی من دیگه برم لالا چون دیشب کلی برگه ی امتحانی بچه ها رو امضا کردم تا 2 نصفه شب بیدار بودم تو هم شاکی شده بودی چون خسته بودی  

 تا امشب هم شاکی نشدی برم بخوابم

 

فدات بشم گلکــــــــــــــــم

 

قٍالِبــ و شِکلَکــــ هاےِ كـــيكــــو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا
3 بهمن 90 23:28
خوشگل مامان بهارتاحالابه خوبی مامان بهارت ندیدم پس وقتی اومدی قدرشوخیلی بدون خیلی دوست دارم خانم کریمی ذوستدار شما:زهرا{خ}
سمیه
7 بهمن 90 23:02
وبلاگ زیبایی داری لذت بردم از این نوشته ها و تصاویر موفق باشی
منتظر دیدن عکس نی نی ات در این وبلاگ هستم انشا الله به سلامتی


مرسی عزیزمممم حضور شما بهم روحیه میده دوستون دارممممممم