"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بدون عنوان

1391/5/4 0:49
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای عزیزم

منو بخاطر غیبت طولانی ام ببخشید سفر پر فراز نشیبی داشتم چند روزی هست که برگشتم نتم قطع بود

 تازه وصل شده اما نمیدونم چرا اصلا حس نت رو ندارم  نمیدونم چم شده

دوستای عزیزم ببخشید سرحال که شدم میام بهتون سر میزنم

با دیدن این همه محبت که نسبت به این بنده حقیر داشتید شرمنده شدم امیدوارم بتونم دوست خوبی

براتون باشم

منو ببخشید و سر سفره افطار منو یاد کنید

پ.ن نمیدونم چرا اینقدره بی حالم اصلا نمیتونم پای لب تابم بشینم  یه چن تا از نظرات رو تایید کردم خیلیش مونده حالم بهتر شد حتما میام و شرمندگی دوستای گلم در میام  یا حق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (42)

ا
31 تیر 91 18:57
سلام بهار جان
قسمت 2 الان آماده میشه
ممنون که به من قوت می دی


خوش سیما
31 تیر 91 19:06
2
مامان امیرناز
1 مرداد 91 19:37
سلام بهارجون گفتم رفتی سفر با انرژی زیاد و کلی خبر می ای پس چی شد؟ خوبی؟ اومدی پیشمون بیااااااااااااا
خوش سیما
1 مرداد 91 23:35
3
ضحی
2 مرداد 91 13:34
سلام بهار جون بالاخره اومدی انشاا... که همیشه وهمه جا خوب باشی


سلام گلم خوبی عزیزم وای چقدر دلم برات تنگ شده قربونت برم عزیزم
♥ مامان آینده ♥
3 مرداد 91 3:29
سلام بهار جونم خوبی؟! خوش اومدی عزیزم...رسیدن به خیر..... طبیعیه چند وقتی از نت دور بودی طول میکشه تا دوباره به حال و هوای دنیای مجازی برگردی! من که اینجوری ام! مراقب خودت باش خانومی......
مامان عاطفه
4 مرداد 91 2:23
بها جونم من همیشه دیر میرسم بهت . نمیدونی چقدر دلم برات تنگه .
مام پارسا
4 مرداد 91 3:39
بهاااااااااااااااااااااااااااااااااااار سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. بهار جونم خوش اومدی عشقم.
مام پارسا
4 مرداد 91 3:40
بهار نمی دونی چقدر ذوق زده شدم بخدا وقتی دیدم برام کامنت گذاشتی
مام پارسا
4 مرداد 91 3:42
ساعت 3:30 صبحه بیدار شدم برنج رو دم کنم و سفره سحری پهن کنم. بیکار که شدم با موبایلم بی هدف رفتم تو اینترنت و توی میز کارم و دیدم نظر دارم وای نمی دونی چه حالی شدم وقتی دیدم تو برام نظر گذاشتی. زودی پاشدم کامپیوتر رو روشن کردم تا بیام وبت
مام پارسا
4 مرداد 91 3:42
دم سحری کلی حالم رو سر جا آوردی
مام پارسا
4 مرداد 91 3:43
قربون دل گرفته ات برم من الهی فدات بشم واسه اینه که یه مدت پیش خانواده ات بودی حالا یهو تنها شدی واسه همین دپرس شدی. بیشتر بیرون برو و سر خودت رو گرم کن
مام پارسا
4 مرداد 91 3:43
خیلی دوستت دارم بهارم.
مام پارسا
4 مرداد 91 3:44
راستی حالت چطوره؟ خوبی؟ انقدر ذوق زده شدم که یادم رفت حالت رو بپرسم.
مام پارسا
4 مرداد 91 3:45
به قول پارسا :یه بوسسسسسسسسسسس آبدار واسه بهار جونم
مام پارسا
4 مرداد 91 3:45
عشقم جونم آجی گلم خیلی دوستت دارم
مامان آینده(آرزو)
4 مرداد 91 12:39
سلام گلم به سلامتی از سفر برگشتی خسته نباشی ....انشاا.. که خوش گذشته باشه .... من آپم دوست جونم ......بووووووووووس
علی ت
4 مرداد 91 12:43
به به مامان بهار خوبی کی برگشتی
مامان فری
4 مرداد 91 12:44
سلام گلم خوشحالم از اینکه اومدی ممنون از اینکه به منم سر زدی
❤。★مامان رضا جون★。❤
4 مرداد 91 13:08
سلام خانمی مرسی گلم راستی حالت چطوره مشکلت انشاالله بر طرف شد؟ راستی خواهر من هم دیروز رفته سونو یک کیس تخمدانی داره می خواستم بدونم اگه مشکلت حل شد رژیمت رو بگیره راستی کتابش رو گرفتم ولی یک عالمه سوال هم برام پیش اومده منتظر جوابت هستم
zahra
4 مرداد 91 13:08
سلام عزیز دلم.خوبی؟ آجی خییییییییلی دلم برات تنگ شد اجازه میدی لینکت کنم؟
دل شکسته
4 مرداد 91 14:45
ممنون که بهم سر زدی منو با اسم ازهمه رنگ بلینک شما هم با افتخار لینک شدید
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:10
به سلام خوشگل خانوم رسیدن به خیر چرا عزیزممم ؟؟؟؟؟
مامان نيما
4 مرداد 91 15:27
سلام و صد سلام عزيز دلم كجايي دلمون يه ريزه شده بود برا نوشته هاي خوبت
مامان نيما
4 مرداد 91 15:28
چقدر سفراي طولاني ميري جات خيلي خالي ميشه بين دوستامون
مامان نيما
4 مرداد 91 15:29
مواظب خودت باش كه حالت بهتر بشه دوست دارم مي بوسمت
مامان پریسا
4 مرداد 91 16:33
سلام بهار جون . عزیز دلم دیگه نمیدونم بهت بگم چقد دلم برات تنگ شده بود. خسته شدم از بس اومدم و خبری نبود. امروز که نت اومدم وقتی کامنت شما رو دیدم بال دراوردم. باور میکنی دیشب همش به خودم میگفتم که دیگه این روزا بهار میادش. مرسی عزیز که اومدی پیشم. من هم اینقد حالم از نت گرفتس که نگو هم شما و هم یکی از دوستام که مثل خودت خیلی ماهه مدتیه که نبودید دیگه الان چند روزه من هم نمیومدم. الان که تو هستی من هم هستم
مامان پریسا
4 مرداد 91 16:46
سلام بهر جون. همهشون اومده . نمیدونی مدیریت کلی به هم ریخته شده . الان تاییدشون میکنم. خوبی عزیزم اوضات روبراه شده.
مامان پریسا
4 مرداد 91 16:53
بهار جون جواب دادم. برا چی خسته و بی حالی خدا نکنه. مگر سفر نبودید؟ باید سر حال باشی که....؟
مامان پریسا
4 مرداد 91 18:30
بهار جون یعنی هم شما و هم همسرتون؟؟؟؟ واقعآ هم خیلی سخته . متاسفم. من که پدرم رو از دست دادم هم برام خیلی سخت بود. راستی پست پایینی مو خوندی همسرم هم حالا دیگه......هم پدر و هم مادر
مامان ا تنا
4 مرداد 91 22:10
سلام عزیزم خوبی من که جان نگینم خیلی تو فکرتم وبرات دعا میکنم این روزا کارم فقط دعا وراز ونیاز وگریه شده تو هم منو وبابام رو دعا کن
علی
4 مرداد 91 23:02
سلام خوبین ممنون که اومدین سر زدین سفر خوش گذشت
مامان آرشیدا قند عسل
5 مرداد 91 0:33
سلام عزیزم رسیدنت بخیر ،نه دیگه سفرت واقعا قندهار شده بود ، عزیزم شاد باش و بخند چرا بی حوصله برات بهترینها رو آرزو میکنم.


سلام عزیزم ممنونم گلم وبت باز نمیشه که برات کامنت بذارم بازم تلاش میکنم
مامان نفس طلایی
5 مرداد 91 0:41
التماس دعا
شادي
5 مرداد 91 7:51
سلام عزيزم. صبح به خير. خوبي؟ خوشحال شدم نظرتو ديدم. بهار جونم نگرانت شدم خداي نكرده اتفاقي كه نيفتاده.؟ اميدوارم شكلي نباشه و زودتر مثل قبل شد و سلامت و سرحال بشي نازنينم. فدات مواظب خودت باش گلم.
ilijoon
5 مرداد 91 17:08
خوشحالم كه اومديد دلمون خيلي برات تنگ شده بود اميدوارم خوش گذشته باشه دوستت دارم گلم
ilijoon
5 مرداد 91 17:09
خان گوگولي بابا
6 مرداد 91 10:08
─────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌ ───▄▄██▌█ ♥این کامیون خوشگلارو سوار میکنه ببره وبلاگم بپر بالا♥ ▄▄▄▌▐██▌█ ███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌ ▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)▀
پا برهنه
9 مرداد 91 13:41
فقط با سايه ي خودم خوب ميتوانم حرف بزنم ، اوست كه مرا وادار به حرف زدن مي كند ، فقط او ميتواند مرا بشناسد ، او حتماً مي فهمد ... مي خواهم عصاره ، نه ، شراب تلخ زندگي خودم را چكه چكه در گلوي خشك سايه ام چكانيده به او بگويم: " ايــن زنـــــدگــــي ِ مـن اســت ! "
خوش سیما
10 مرداد 91 19:55
8
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 22:07
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
خوش سیما
15 بهمن 91 22:54
آیا به نظر شما دست احمدی نژاد را باید بوسید؟؟؟(177)