"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بازمـــــــــــــــــ سفــــــــــــــــ ر

1391/4/9 2:45
1,837 بازدید
اشتراک گذاری

 بازم سفرررررررررررررررررر

بنا به دلایلی بازم مجبورم فردا یعنی امروز جمعه به یه سفر پیش بینی نشده و بدون برنامه برم

همه وسایلمو جمع کردم که  صبح زود برم شهر زیبای کرمانشاه زادگاهم

 و خوشحالم چون خونوادمو میبینم خواهرمم داره از مکه بر میگرده

 خوب شد دارم میرم سوغاتی هامو میگیرم ومیاااااااااااااااام   نیشخند نیشخند

شاید تا اخر هفته نتونم بیام نت بازم این دوست بدتونو که هی تنهاتون میذاره ببخشیدناراحت

 فداتون بشم تادیداری دوباره خدانگهدارتون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (94)

نایسل
9 تیر 91 13:10
ای بابا بهار جونی باز من اومدم تو رفتی دلم اینقدر بارات تنگ شده که نگو
نایسل
9 تیر 91 13:11
چقدر اهنگ وبت خوشمله
نایسل
9 تیر 91 13:11
چشت روشن عزیز دلم ایشالا بی خطر بری سفر برگردی بوس واسه دوست خوشگلممم
نایسل
9 تیر 91 13:30
چشات خوشگل میبینه خودت نازتری
سعیده
9 تیر 91 15:16
سلام منم کرمانشاهیم خوشحال میشم ب منم ی سری بزنی....


سلام گلم ادرس که نذاشتید بیام پیشتون؟
مامان آرشیدا قند عسل
9 تیر 91 21:14
امیدوارم بسلامت بری و برگردی.
مامانی چشم به راه
9 تیر 91 23:40
خوش بگذره بهت دوست خوبم
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 0:13
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
علی
10 تیر 91 0:49
سلام ممنون از حضور گرمتون خوشحال شدم بازم ممنون
شادي
10 تیر 91 7:40
سلام خانوم گل. بهت خوش بگذره عزيزم. در پناه خدا. ميگم بهار جون سوغاتي ها نصف نصف. باشه؟ شوخي كردم . اميدوارم شاد و سلامت باشي منتظرت مي مونم گلم.
مامان نيما
10 تیر 91 9:17
عزيزم بهت خوش بگذره در كنار خانوادتون .عكس يادت نره چون من اصلا كرمانشاه نرفتم
مامان نيما
10 تیر 91 9:18
راستي خواهرزادت چه جوري كنكور داد آسون بود يا نه
zahra
10 تیر 91 12:01
سوغاتی یادت نره ها آجی. دلم برات تنگ میشه. راااااااااستی میتونم لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
10 تیر 91 12:54
قربون دوست خوبم برم کی گفته که تو بدی فدات شم
بهـــــــــــــار
10 تیر 91 13:12
بهارم امیدوارم بهت خوش بگذره و سوغاتیهای خوبی برای خودت بیاری.دلم برات خیلی تنگ شده از طرف شوشو
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
10 تیر 91 13:12
پایدار باشی قشنگم
نسترن
10 تیر 91 15:22
بهت خوش بگذره عزیزم
مام پارسا
10 تیر 91 16:26
ایشالله بهت خوش بگذره
مام پارسا
10 تیر 91 16:26
خیلی مواظب خودت باش عزیز دلم
مام پارسا
10 تیر 91 16:27
من هم خیییییییییییییییلی دلم برات تنگ میشه.
مام پارسا
10 تیر 91 16:27
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم گلم
مام پارسا
10 تیر 91 16:27
مریم--------❤
10 تیر 91 20:54
zahra
11 تیر 91 11:49
سلام عزیزم .دلم برات تنگ شده . پس کی میای؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان زهره
11 تیر 91 12:14
ممنون گلم كه به تاج سر راي دادين
مامان ا تنا
11 تیر 91 23:12
خوش بگذره عزیزم نهایت استفاده رو از کنار خانواده بودن ببر .مواظب خودتم باش دوست دارم بوس بوس
شادي
12 تیر 91 7:23
هرکس در جهان آرزویی دارد : یکی مال می خواهد، یکی افتخار و یکی زیبایی. اما به نظر من، یک دوست حقیقی از تمام اینها بهتر است... سلام عزيزم. هر جا هستي خوش باشي گلم.
❤。★مامان رضا جون★。❤
12 تیر 91 10:19
سلام عزیزم هر جا هستی خوش و سالم باشی منم دارم می یام اصفهان امروز بلیط کاشان داریم
♥ مامان آینده ♥
12 تیر 91 23:23
سلام بهار بانو....... خوبی؟! انشالله بهت خوش بگذره عزیز دلم! مراقب خودت باش...........
♥ مامان آینده ♥
12 تیر 91 23:23
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست فرصت بازی این پنجره را دریابیم در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم پرده از ساحت دل برگیریم رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
مامان پریسا
13 تیر 91 3:24
بهار جون کجایی ؟ میخوام بیام شهرتون بهم خبر بده
علی ت
13 تیر 91 13:46
http://www.shangolemongol.blogfa.com/
علی ت
13 تیر 91 13:52
اگه يكي رو ديدي وقتي داري رد ميشي بر مي گرده ونگات مي كنه بدون براش مهمي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري ميرفتي بر مي گردو با عجله مياد به سمتت بدون براش عزيزي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري مي خندي بر مي گردو نگات مي كنه بدون واسش قشنگي اگه يكي رو ديدي كه وقتي داري گريه مي كني مياد با هات اشك مي ريزه بدون دوستت داره آپم
شادي
14 تیر 91 8:33
سلام بهار جونم. نمي خواي برگردي؟ بابا دلمون تنگ شد. اميدوارم هر جا هستي خوش باشي عزيزم.
مامان نيما
14 تیر 91 10:47
عزيز دلم كجايييييييييييييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نيما
14 تیر 91 10:48
دلمون خيلي تنگيده بابا مسافرت
مام پارسا
14 تیر 91 16:44
سلام بهار جونم خوبی خوشی؟ خوش می گذره دلم برات تنگ شده بود گفتم حداقل بیام وبت رو ببینم ولی چون خودت نیستی بیشتر دلم گرفت
مام پارسا
14 تیر 91 16:44
مواظب خودت باش خانومی
مام پارسا
14 تیر 91 16:48
دوستت دارم عزززززززززززززززززززززیزم
رها
14 تیر 91 20:13
سلام عزیزم تو خوبی؟؟؟من که خوبم راستی عیدت مبارک ببخشید زود تر نتونستم بیام آخه مثل خودت رفته بودم مسافرت امیدوارم سفر بهت خوش بگذره
مامانی چشم به راه
14 تیر 91 21:47
عیدت مبارک خانم سفری...........
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:30
سفر بی خطر گلم
نرگسی
15 تیر 91 0:26
خوش بگذره عزیزم .. ایشالله به سلامت برید و برگردید .. چشمتون هم روشن .. ایشالله قسمت خودت بشه دوستم .. خوشحالم که خوشحالی ..
مامان تنها
15 تیر 91 2:47
اى کاش روزهاى «غفلت» ما از شب هاى «غيبت» او طولانى تر نبود. حتى اگر امام از چشم ما غايب باشد، باز هم ما از چشم او غايب نيستيم. ... *در اين روز مبارک دعا کنيم از منتظران حقيقي مولا باشيم* عيد بر شما دوست عزيزم مبارك اميدوارم در اين روز عزيز عيديمون و از آقامون بگيريم
دل شکسته
15 تیر 91 14:21
سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن اگه مایلی با هم تبادل لینک داشته باشیم
tabasom
15 تیر 91 14:52
´´´´´´´´´¶¶ ´´سلام´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´خوبی؟´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´آپم´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´نمیای؟´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´منتظرما´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´¶´´´´´´´´´بدو´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶´´´´´¶¶´¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶ ´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶ ´´´´¶¶´´´´´¶¶¶ ´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶ ´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶ ´¶¶´´´´´´´´¶¶¶ نظر یادت نره´´´¶¶
نایسل
16 تیر 91 14:23
دلم تنگیده عیدت مبارک گلم با تاخیرر
♥ مامان آینده ♥
17 تیر 91 14:11
سلام...!! کجایی خانومی هنوز برنگشتی؟!
مهشاد
17 تیر 91 15:50
آجی کجایی؟ دلمون واست تنگ شده
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 تیر 91 15:56
الهی که بهتون خوش بگذره وسوغاتی های خوب خوب بگیری
مام پارسا
17 تیر 91 19:10
بهاری ، نیومدی هنوز دلم خیییییییییییییییلی برات تنگ شده. بیا زودتر دیگه
مامان امیرحسین و امیرعلی
18 تیر 91 13:52
خوش بگذره عزیزم.سوغاتیاتم مبارکت باشه.
خوش سیما
18 تیر 91 17:42
77
شادي
19 تیر 91 7:36
گفتند دنیا را دوست داری یا دوستت را ؟؟؟؟ گفتم ای بیخبران دوست من دنیای من است سلام دوست مهربونم. هر جا هستي سالم و شاد باشي خانمي.
tabasom
19 تیر 91 15:59
سلام بهار جون .کجایید؟ دلم براتون یه ذره شد
مام پارسا
19 تیر 91 18:00
بهار یعنی تو فقط برگردی من کشتمت دختره ... تو مگه نگفتی تا آخر هفته نمی تونم بیام نت. الان که 4ر روز از آخر هفته گذشته و تو هنوز نیومدی من می دونم و تو
مام پارسا
19 تیر 91 18:00
بهار بهار بیا بیا
مام پارسا
19 تیر 91 18:00
مامان تنها
19 تیر 91 22:44
بهت خوش بگذره دوست جونم هنوز نيومدي كه
ilijoon
20 تیر 91 1:31
ان شاالله به سلامتي سفر خوشي رو داشته باشيد
ilijoon
20 تیر 91 1:32
چشماتون روشن ان شاالله قسمت خودتون بشه سفر زيارتي
ilijoon
20 تیر 91 1:33
خوش سیما
21 تیر 91 8:17
79
♥ مامان آینده ♥
21 تیر 91 20:53
خوش سیما
22 تیر 91 8:31
کس نشد باخبر از اخگر سوزنده دل تا نشینیم در این گوشه به خاکستر خویش یادش گرامی و نامش زنده باد.
مامان سونیا
22 تیر 91 14:31
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامان سونیا
22 تیر 91 14:32
پس کی میایی بهار جون دلمون برات تنگ شده
خوش سیما
23 تیر 91 17:28
قسمت آخر
علی ت
23 تیر 91 22:35
______hug*hug*____________*hug*hug*_____ _____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____ ___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__ __*hug*__________*hug*__________*hug*__ _*hug*____________ _____________*hug*___ _____*hug*____ سلام عزيزم _______*__*hug_ _*hug*____ ____من آپ كردم____ *___*hug_ ______*hug*_________________*hug*______ ________*hug*_____________*hug*________ __________*hug*_________*hug*__________ _____*hug*___*hug*_____*hug*___*hug*___ ___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__ __*hug*_________*hug*___________*hug*__ __*hug* ________________________*hug*___ hug*___*______خوشحال ميشم_____*___*hug __hug*___*______يه سر بزني_____*____*hug_ ______*hug*_________________*hug*______ ________*hug*_____________*hug*________ __________*hug*_________*hug*__________ _____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____ ___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__ __*hug*_________*hug*___________*hug*__ __*hug*________________________*hug*___ ___*hug*____راستي فدات شم _____*hug*____ _hug*___*____نظر يادت نره بدي____*___*hug_ ______*hug*_________________*hug*______ _____hug*___*____منتظرم____*__*hug______ __________*hug*_________*hug*__________ ____________*hug*____*hug*_____________ _____________*hug*_*hug*_________......... ________________*hug*__________________
صبا
26 تیر 91 9:02
سلام خانمی. خوبی؟ چه میکنی با تعطیلات و خلاصی از مدرسه و بچه های شیطون ! امیدوارم تابستانی خوش و خرم داشته باشی و سلامت باشی.
مام پارسا
26 تیر 91 16:11
سلام بهار جونم خوبی گلم. دلم برات تنگ شده.توروخدا بیا دیگه
مامان امیرناز
26 تیر 91 17:47
بهار جووووووووووووون کجایییییییییییییییییی؟
tabasom
26 تیر 91 21:50
..................\..\\............/. //.. ....................\..\\........../. //.. ......................\..\\......../. //.. .......................\ ```´´´-//.... .....................(___).(___)-..... ......................(0)......(0)``-._.. ........................|~......~ ,.`-..._.. ........................|...........|...`-...._.. ........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._.. ........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبي؟....._..`... ........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\. ....................../...........|....\...........بدو بيا پيشم....................|.`\.\.. ...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\. .................../.............\.......|...................اينم فرستادم ......../.......).). ..................|...............|......|.....................بشيني روش ........./......(.(.(.(.. ..................|...............|......|......................با اين بياي.........../.........).).).). ..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بيا ديگه..........._.-'...........(.(.(.. ..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|.. ....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. ....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|.. ..................................../.........`` |.`......../...........`..|. ....................................\_______\_........\____...\_
مامان آرشیدا قند عسل
27 تیر 91 10:32
کجایی؟ پس کی میای دلم از غصه لبریزه
zahra
27 تیر 91 12:14
پس چرا نمیای؟ دلمبرات تنگ شده آجی بهـــــــــــــــــار
کودکانه های من
27 تیر 91 21:44
سلام بهار جونم خوبییییییییی؟ امتحانام تمام شد سخت و طاقت فرسا بود دلم واست تنگیدههههههه
شادي
28 تیر 91 8:44
سلام بهار جون. اميدوارم خوش و سلامت باشي. به يادت هستم نازنينم.
مامان پریسا
28 تیر 91 19:54
بهار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ت. اصلا" به فکر دل من هستی؟؟؟؟؟؟؟ میدونی چقد برات تنگ شده؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
29 تیر 91 3:17
بهار جونم بخدا دیگه نگرانت شدم بیا حداقل یه خبر از خودت بده .
مام پارسا
29 تیر 91 3:18
بهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
مام پارسا
29 تیر 91 3:18
بابا یک هفته ای که گفتی حالا شده 20 روز پس چرا نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش سیما
30 تیر 91 15:11
قسمت اول رمان آنلاین از طرشت تا پاریس
tabasom
30 تیر 91 15:37
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی ، به تو که هم گلی هم مهربونی[بوسه][بوسه][بوسه]
مامانی چشم به راه
30 تیر 91 16:59
سلام ماه رمضون شما مبارک ...انشاالله ماهت مثل عسل شیرین باشه وخدایه نی نی سالم بهت هدیه بده وشیرینیش چندبرابربشه وشیرینیش روباتمام وجودت احساس کنی .. خیلی دوستت دارم وماه رمضون خوبی روبرات ارزو میکنم
متین مامی ایلیا
30 تیر 91 17:41
به سلاااااااااااااااااااااااامت ایشالا خوش بگذره
مامان تنها
30 تیر 91 22:39
بهار جونم مثه اينكه خيلي خوش گذشته هميشه به سفر خانوم
zahra
31 تیر 91 13:47
آجی بهار چرا نمیای؟ پس کجایی؟ دوستت دارم جان دلمــــــ
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 14:52
سلام عزیزم......!!! خوبی؟! ماه رمضون اومد هنوز از سفر برنگشتی؟!؟!!؟ فرارسیدن ماه مبارک رمضون ماه خوب بندگی مبارک! عزیزم التماس دعا........
♥ مامان آینده ♥
31 تیر 91 14:52
می شود این رمضان موعد فردا باشد آخرین ماه صیام غم مولا باشد می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند که همین سال ظهور گل نرگس باشد السلام علیک یا ابا صالح المهدی
فریبا
31 تیر 91 18:07
سلام عزیزم ماه رمضان مبارک مارو هم سر سفره افطار دعا کنید
مامان عاطفه
2 مرداد 91 3:09
سلام ( وقتی پارسا 10 ماهه شد ) تشریف بیارید . بعد از خوندن نظرتون رو بگید
پردیس
9 مرداد 91 18:08
سلام وب قشنگی داری خوشحال می شم به منم سربزنی
پردیس
10 مرداد 91 17:53
سلام ممنون که سرزدی باشه موافقم پس من لینکیدمت توهم زودی منو لینک کن به هر اسمی که دوست داشتی خواستی اسم خودمو بذار بای بای
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 15:34
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........