"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

بالاخـــــــــــره اومــــــــــــــــــــــدمـــــــــــــــــــــــــ

1391/4/5 1:46
2,232 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــلامـــــــــــــــــ و صـــــــــــــــــد ســــــــــــــــــــلام

به دوستـــــــــــــــــــــــای جون جونی خودمـــــــــــ

وای چقــــــــــــــدر دلم براتون تنگــــــــــــــــیده دوستتون دارن

 همتون صد تا میبوسم

فداتون بشمممممممممممممممممم که مثل اعضای خونواده شدید برای من

خلاصه خلاصه براتون بگم

4شنبه شب رفتم تهران 5شنبه رفتم مطب دکتر روانزاده اصلا به دلم ننشست خیلی شلوغ بود

 تیم پزشکی به اصطلاح خودشون منو دیدن چه دیدنی اصلا به حرفام گوش نمیدادن کلی داروی سنتی

تجویز کردن نگرفتم همون رژیم خام خواری رو میگیرم مطمئن تره اخه خوده دکتر منو ندید گفتن جلسه

دوم بیایی میبیندت

بعدش خوهرزادم که کنکور داره رو کمک کردم یه دو سه روزی تهران بودم همسری زنگ زد زودی بیا

از کرمانشاه مهمون داریم 3شنبه ساعت 2صبح رسیدم اصفهان خواهر زادمم باهام اومد اصفهان

 عصر مهمونا که پسر عمه و دختر عمه شوشو هستن با دوتا دخترشون رسیدن جمعه صبح

 برگشتن کرمانشاه همون روز ساعت 1 ظهر داداشم و خالم با خانواده هاشون رسیدن اصفهان

امروز صبح اونا هم رفتن بخاطر همین این چن وقته نشد بیام پیشتون

خلاصه اینقدره خسته بودم امروز 4ساعت خوابیدم خواهر زادمم هنوز هست دارم سوالای کنکور

سالای قبل رو باهاش کار میکنم

دوستای گلم الان میام به نظراتتون جواب بدم البته تا جایی که برسم چون فردا صبح زود باید برم جایی اما این چن روزه هستم و به همتون سر میزنم چون دلم براتون شده یه ذرههههههههههههههه

 پ. ن یه سری از نظراتو جواب دادم از باقی دوستان عذر میخوام خیلی خوابم میاد حتما حتما زودی میام جواب میدم فداتون بشممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (91)

نرگسی
5 تیر 91 0:52
خسته نباشی دوستم .. چقده مهمون .. ولی خوبه .. دلم برات تنگ شده بوددددددددددد ..
مام پارسا
5 تیر 91 1:25
سلااااااااااااااااااااااااااااام عششششششششششششششقم. وای داشتم می مردم از دوریت به خدا.
مام پارسا
5 تیر 91 1:26
خوبی خانومی. می بینم که دکتر رفتن کلاً بی فایده بود نه؟
مام پارسا
5 تیر 91 1:26
ایشالله که خواهر زاده ات توی کنکور قبول بشه.
مام پارسا
5 تیر 91 1:27
بابا کدبانو.چه خبر مهمووووووووووووووووووووون
مام پارسا
5 تیر 91 1:27
خیییییییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم. توروخدا دیگه دیر نیاااااااااااااااااا
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 1:33
قربونت برم کجا بودی دلبری دلم برات یه ذره شده بودا
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 1:34
چرا تهران؟؟ اصفهون خودمون بهترین متخصص ها رو داره
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 1:38
مرکز ناباروری اصفهان کارش حرف نداره دکتر خود منم آقای دکتر جزایری آمادهگاه میشینه کارش عالیه واقعا برا بیمارش وقت میگذاره شاید 45 دقیقه فقط مشاوره اولشه خیلی با کلاس با شوهرت میری و ... فوق العادست
مامان پریسا
5 تیر 91 1:43
سلام عزیز دلم کجایی ؟ دلم برات یه ذره شد
مامان پریسا
5 تیر 91 1:46
تازه خودنم. خب خدا رو شکر که خوبی. اره بهار جون این جور دکترا اینجورین مثل زمان دکتر کرمانی........ همین رژیم خودت بهتر عمل میکنه
مامان پریسا
5 تیر 91 1:50
غذاهای من کالریشون کمه خیالت راحت باشه
مام پارسا
5 تیر 91 1:50
مامان پریسا
5 تیر 91 1:56
پس معروف شدیم رفت
مامان پریسا
5 تیر 91 2:02
پسر خاله ها باید برسی بشن شب شما هم بخیر عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
5 تیر 91 2:09
آقای دکتر جزایری آمادگاه اصفهان مجتمع پزشکان متخصص زنان و نازایی
03112231822
03112227591
یک منشی فوق العاده مهربون و با ادب داره خانم سهیلایی


ممنونم عزیزم حتما تماس میگیرم
مامان تنها
5 تیر 91 5:37
مامان سونیا
5 تیر 91 8:02
سلام خانمی بلاخره اومدی دکترت هم که میگی بی فایده بوده خوب تهران مرکز جرجانی هم بتونی بری اطبا سنتی داره یا اگر بتونی پیش دکتر خیر اندیش بری که عالیه آدرساشون هم توی اینترنت هست میتونی پیداشون کنی مشکلی رو که شما داری با طب سنتی خیلی راحت میشه درمان کرد همون داروهایی که مطب روازاده بهت گفاند رو لااقل میگرفتی استفاده میکردی اگر بی فایده بود دیگه نمیرفتی البته صلاح کار خویش خسروان دانند ونکته دیگه اینکه اطبائ سنتی خوب توی اصفهان هم هستند فقط باید یک کم دنبالش بگرد توی همین اینترنت بگرد حتما یک چیزایی دستگیرت میشه
مامان نيما
5 تیر 91 8:19
كجايي خاله جونيييييييييييي.دلمون تنگيده بود برا نوشته هاي خوبت
مامان نيما
5 تیر 91 8:21
عزيزم مامان من هم رفت پيش دكتر روازاده اصلا به درد نميخوره با اينكه همه تعريفش مي كنند بابا كلي كلاس ميذاره دكتري كه مريضشو نبينه به چه درد مي خوره
مامان نيما
5 تیر 91 8:23
مامانی چشم به راه
5 تیر 91 8:39
سلام بهارخوبم دلم برات تنگیده بود...برات آرزومیکنم زود مامان بشی به لطف خدا..
مامان امیرحسین و امیرعلی
5 تیر 91 9:37
سلام دوستم چه خوب که اومدی...تو تهران یه مرکزی هست به اسم دکتر دبیر اشرافی کارش حرف نداره...هزینش زیاده ولی خوبه... موفق باشی.
ضحی
5 تیر 91 10:10
سلام بهار جون خوش حالم که اومدی وخوبی اعیاد شعبانیه هم مبارک


سلامممممممممم گلم فدات بشم ممنونمممممممممممم منم به شما تبریک میگممممممممممم عزیزمممممممممممممم
صبا
5 تیر 91 11:42
سلام خانمی . خسته نباشید بابت تعطیلی مدارس . به امید خدا مشکلات برطرف میشه . همیشه سلامت و موفق باشید
♥ مامان آینده ♥
5 تیر 91 12:37
سلام عزیز دلم!!! خوبی؟! چه خبرا؟!بالاخره برگشتی پیشمون!!! خسته نباشی عزیزم.... انشالله که تلاشهای خواهر زاده ات نتیجه خوبی داشته باشه راستی برای چی رفتی دکتر؟!!
مامان پریسا
5 تیر 91 15:54
سلام بهار جون. میشه به پریسا رای بدی http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/
هادیم
5 تیر 91 19:55
کمی کارت پستال به مناسبت میلاد امام سجاد گذاشتم.....خوش حال میشم از آن ها دیدن کنید و منتظر نظراتتون هستم....
مامان پریسا
6 تیر 91 0:35
ممنون بهار جون .ایشالله برای نی نی گلت طلافی کنم
مامان پریسا
6 تیر 91 1:25
شادي
6 تیر 91 7:31
سلاااااااااااااااااااااااام. عزيزم. صبحت به خير. واي كه چه قده خوشحال شدم نظرتو ديدم. فدات بشم خيلي دلم برات تنگ شده بود. خوشحال شدم اومدي. هميشه شاد باشي نازنينم.
مامان آرشیدا قند عسل
6 تیر 91 9:13
سلام بهار جونم بابا چه عجب دلمون برات تنگ شده بود ، بابا مهمون نوازززرزززز
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 9:25
سلام بهار جون .خوبی؟ میگم تو لینکات لینکمونو اشتباه گذاشتی.بعد از اون پست یه عالمه پست دیگه گذاشتم بررسیش کن
مام پارسا
6 تیر 91 10:28
سلام جیگملم
مام پارسا
6 تیر 91 10:28
دوستت دارم هوار تاااااااااااااااااااااااااااااااا
مام پارسا
6 تیر 91 10:29
بووووووووووووووووووووووووووس واسه دوست جونی خودممممممممممممممم


قربونت برممممممممممممممم
مامان پریسا
6 تیر 91 12:57
سللللام به بهار خانم گل. صبح زیباتون به خیر
مامان آینده(آرزو)
6 تیر 91 13:56
خصوصی
مریم
6 تیر 91 14:38
سلام بهار جون مرسی عزیزم که بهم سر زدی انشاله خدا یه فرشته کوچولو بهت بده و هر چه زودتر طعم شیرین مادرشدن را بچشی
نسترن
6 تیر 91 16:24
سلام عزیزم حسابی خسته نباشی ما هم دوستت داریم هوارتا
نسترن
6 تیر 91 16:37
چطوری جیجرم


ممنونممممممممم جیجیرررررررررررررررر
مام پارسا
6 تیر 91 17:01
عززززززززززززززززززززززیزمی
مام پارسا
6 تیر 91 17:02
راستی دل دردت چطور شد؟بهتر شد؟
مام پارسا
6 تیر 91 17:02
فهمیدی دلیلش چی بود؟


نه عزیزم نفهمیدم یه چن روزی دلدرد داشتم بعد خوب شدم
کودکانه های من
6 تیر 91 17:15
سلام عشقم خوبی؟ دلم واست یه ذره شده خانم ریاضی جونم من امتحان دارم کههههههههههتا آخر تیر
کودکانه های من
6 تیر 91 17:51
نظرم رو ثبت نکن یادم رفت خصوصی بزنم،قبلی رو میگما
کودکانه های من
6 تیر 91 17:53
آدرس آیدیتونم خوشحال میشم داشته باشم
ني ني شكلك
6 تیر 91 17:58
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
کودکانه های من
6 تیر 91 17:58
آره خب آی دیت؟
ني ني شكلك
6 تیر 91 19:23
بهار جون آراي شما تكميل شد.منتظر خبر هاي بعدي ما باشيد.
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
6 تیر 91 19:46
شما تکلیفتون با خودتون روشن نیست یا طب سنتی یا طب کلاسیک یکیشو انتخاب کنید و با همون درمان کنید شما هیچکدوم رو قبول ندارید و به دستوراتشون عمل نمی کنید روازاده هم احتیاجی نبود که شمارو ببینه چون بیماریتون و علت بیماریتون و درمانش کاملا مشخصه ندیده هم میتونه براتون نسخه و دارو تجویز کنه


بله کاملا حق با شماست من نمیدونم از کدوم استفاده کنم طرفدارای سنتی میگن جراحی برام خوب نیست طرفداری کلاسیک میگن با این درمانا راه به جایی نمیبری نمیدونم هزار مشکل دیگه میگیری هنوز دارم مطالعه میکنم اگه میشه شما راهنمایی کنید
در مورد دکتر روازاده اینو بگم به نظر من بیماری هر کسی به بدن، سن و خیلی چیزای دیگه بستگی داره دکتری که منو نبینه مشکلاتمو ندونه چطور تجویز میکنه آیا من با کسی که نمیخواد بچه بیاره یا سنی ازش گذشته یه نوع تجویز باید داشته باشه ؟
مامان نفس طلایی
6 تیر 91 22:24
وای خسته نباشی از مهمون داری
مام پارسا
7 تیر 91 3:13
سلام عززززززززززززززززززززیزم.چطوری؟ خوبی گلم؟


سلام عشقممممممممممم من خوبم به خوبی تو گلم
مام پارسا
7 تیر 91 3:14
امروز که گفتی می خوای بری کرمانشاه غصه ام گرفت از اینکه بازم نمی تونی اون وقت بیای نت. اَه اَه اَه
مام پارسا
7 تیر 91 3:15
در ضمن مواظب رژیمت هم باش.
بیخود بهونه نیار.غریبه که نیستن


چشم سعی میکنم اما بهم حق بده تو یه جمع همه دارن کباب میخورن بعد من سالاد بخورم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سخته نیست؟
مام پارسا
7 تیر 91 3:15
دومست دالم باشهههههههههههه؟
مام پارسا
7 تیر 91 3:16
شب بخیر عجیییییییییییجم
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
7 تیر 91 4:17
طب سنتی در اکثر موارد با چند سوال بیماری رو تشخیص میده و احتیاجی به دیدن بیمار نداره وبیشتر با اصلاح تغذیه و ریشه ای و با اصلاح مزاج درمان میکنه در ضمن بیماری شما هم تشخیص داده شده است فقط باید تصمیم بگیرید و درمان کنید


ممنون از راهنمایتون
شادي
7 تیر 91 7:38
در مکتب ما رسم فراموشی نیست در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست مهر تو اگر به هستی ما افتاد هرگز به سرم خیال خاموشی نیست سلام بهار جونم. صبح به خير. خوبي؟ لحظاتت همراه با خنده و دلت سرشار از شادي مهربونم.
مامان آرشیدا قند عسل
7 تیر 91 8:14
سلام گلم ،نازنینم یادم نیست چه جوری با هم آشنا شدیم حافظه رو حال میکنی ! صداقتم منو خفه کرده!!! ولی بخاطر آشنا شدن باهات خیلی خوشحالم و خیلی دوستت دارم اینو واقعا میگم با وجود اینکه ندیدمت ولی واقعا برام عزیزی عشقم!


سلام عزیزمممممممم چجوری آشنا شدن مهم نیست تداوم این آشنایی زیبا مهمه شما هم همانقدر برای من عزیزید و دوستتون دارم گلمممممممممممممممممممم
مامان آرشیدا قند عسل
7 تیر 91 11:27
درد من بد دردیه امیدوارم هیچکس به درد من دچار نشه.
مامان سونیا
7 تیر 91 11:35
عزیم شما توی وبلاگهای طب سنتی مثل وبلاگ طب اسلامی در مورد مزاج شناسی مطالب زیادی داره برو اونها رو بخون احتمال زیاد بیماری شما غلبه سودا یا بلغم هست که به راحتی قابل درمانه واکثر اطبائ سنتی با دیدن یک نظر شما رو تشخیص میدن که مزاج شما چیه و طبق اون برای شما دارو تجویز میکنند اصلا مشکل شما حاد نیست انقدر دل نگران نباش و الکی نترس قربونت برم بازم معذرت میخوام عزیزم تا عصری صبر کن تا بابای سونیا راهنماییت کنه ولی تا اون موقع درمورد مزاج شناسی یک مطالعه بکن که اگر خواست از ت سوالی بپرس بدونی چی جواب بدی و در ضمن سعی کن انلاین باشی تا از طریق چت نی نی وبلاگ یا میخوای ایدی یاهوت رو بده که توی یاهو باهات صحبت کنه تاعصر صبر کن باشه فدات بشم
مامان آرشیدا قند عسل
7 تیر 91 11:55
خصوصی داری عزیزم
مامان نيما
7 تیر 91 12:09
معلومه سرت شلوغه كمتر از قبل مي نويسي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوست دارم عزيزمممممممم
مام پارسا
7 تیر 91 12:16
قربونت برم.خیلی خوشحال دم که گفتی همه خانواده ات اونجا هستن و می تونی ببینیشون
مام پارسا
7 تیر 91 12:16
راست میگی دیگه کی تا حالا تونسته بی خیال کباب بشه که تو دومیش باشی پس عوض من هم بخور
مام پارسا
7 تیر 91 12:17
فقط مواظب باش تا باز حالت بد نشه و دل درد نگیری
مام پارسا
7 تیر 91 12:17
راستی شما اصالتاً کرمانشاهی هستید؟


آره گلم من کرمانشاهی هستم اگه بیرون رفتم حتما خیلی عکس میگیرم من که فعلا به صرف مواظبت از بچه ها دعوت شدم
مام پارسا
7 تیر 91 12:18
سعی کن تا خییییییییییییییییییییییلی بهت خوش بگذره عزیز دلم.


چشمممممممممممممممم
مام پارسا
7 تیر 91 12:18
قول بده بری جاهای دیدنی و عکس بگیری و برامون بذاری


اگه بیرون رفتم حتمااااااااااااااااااا قربونت برممممممم
مام پارسا
7 تیر 91 12:19
خیییییییییییییییییییییییلی دوستت دارم گلم.
مام پارسا
7 تیر 91 12:19
مواظب خودت باش
علی ت
7 تیر 91 14:20
لینک شدی مامان بهار
مامان امیرناز
7 تیر 91 18:28
سلام عزیز دلم دکتری که مریض و نبینه اصلا به درد نمی خوره فدات خوب شد اومدی دلم تنگید
ilijoon
7 تیر 91 19:31
سلام گلم خوشحالم كه اومدي وسلامتي
ilijoon
7 تیر 91 19:32
عزيزم حسابي خسته نباشيد با مهماندارييييييييييييييييي
ilijoon
7 تیر 91 19:34
بهار جان نميدونم اطلاع داري يا نه وب قبلي ايليا به دلايل نامعلوم مشگل پيدا كرده كه يه وب جديد درست كردم با آدرس زير اگر ممكنه آدرس قبلي رو تغيير بده وبا اين آدرس وب ايليا رو saveكن ممنون ilijoony.niniweblog.com
مام پارسا
8 تیر 91 0:42
قربون دوست کرمانشاهی خودم برم من.
مام پارسا
8 تیر 91 0:42
حالا کی میری؟
مام پارسا
8 تیر 91 0:43
یه عااااااااااااااااالمه بوس فقط و فقط برای بهار جونم
متین مامی ایلیا
8 تیر 91 1:24
ماهم دلمون تنگ شده بوووووووووووووووووووووووود
مامان آرینا موفرفری
8 تیر 91 1:33
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
شادي
8 تیر 91 7:38
سلام گل خانومي. صبحت به خيرعزيزم. فداي محبتت بشم عزيزم. ذوق كردم اينقده بوس فرستادي قربونت برم. اينا هم براي تو نازنينم.
مریم--------❤
8 تیر 91 12:15
ilijoon
8 تیر 91 19:00
ilijoon
8 تیر 91 19:01
ممنون كه آدرس وبمو تغيير دادي
zahra
9 تیر 91 0:34
سلام عزیز دلم.سلام نفسم.سلام بهترین دوستم. خوبی آجی بهارم؟ من رو فراموش کردی؟ ولی من همیشه به یلدتم.کجا بودی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظرتم. بیای پیشم هااااااااا. بوووووووووووووووووووووووووووس.بای
مامان آینده(آرزو)
9 تیر 91 1:39
سلام عزیزم شرمنده نت نداشتم ..ممنون بابت راهنماییت عزیزمممممممممممممممممممم ...بووووووووووووووووووس .....دعا یادت نره
بابای سونیا(کارشناس طب سنتی)
15 تیر 91 18:39
سلام وقت بخیر برای پیگیری درمانتون جایی مراجعه کردید؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 تیر 91 15:58
مامان بهار ساکن اصفهانییییییییییییییییی