"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

قلقلک

1390/11/2 0:04
2,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عجیجه مامان                    

خوفی مامانیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای شیطون چرا امروز مامانو قلقلک می دادی؟؟؟ نکنه من می خندیدم تو هم به مامانی می خندیدی ؟؟

 

Baba

 

لوس کم بخند دلت درد می گیره ها!!! ای جان مامان فدای اون خنده هات بشههههههههه

امروز تو مدرسه آروم بودی که!!! به درسایی که به شاگردام میدادم خوب گوش می دادی وقتی اومدیم خونه شوخیت گرفته بود با اون دستای اوووچولوت که الهی مامان فداشون بشه قلقکم میدادی!! با بابات کلی خندیدیم

دوست داریم عجیجیممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهدی
2 بهمن 90 0:29
سلام خوش اومدید من نمیدونم دقیقاً منظورتون چیه؟ اگه منظورتون این سایت ها که باعث بیشتر شدن بازدید های روزانه میشن هست که بهتون پیشنهاد میکنم این کار رو نکنید من فکر میکنم ثبات وب تون باعث میشه که بازدید کنندگان وب تون زیاد بشن جاری باشید در پناه بهترین یار
مامان یاس
2 بهمن 90 14:38
سلام مامان بهار خیلی ممنون بهم سرمیزنید خیلی التماس دعا دارم فردا میخوام برم تست بارداری بدم خیلی استرس دارم امیدوارم که خدا لطف کنه وبه منم نی نی بده
امير و اعظم
3 بهمن 90 16:40
سلام اجي خوب واسه خودتون دوتايي سرگرمين ديگه احوال نمي پرسين
اميدواريم هميشه شاد سلامت باشين


از هردوتاتون ممنونم که همیشه بهم سر میزنید دوستتون دارم یه عالمهههههههه