"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

من اومدمــــــــــــــــــــــ

1391/3/21 15:35
1,669 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــــــــــــــــــــــ به همه ی دوستای گلمـــــــــــــــــــــــــــــ

فداتون بشم که اینقدر شما خوبید چن روز نتم قطع بود دلم برای همتون تنگ شده بود

وقتی کامنتاتونو دیدم خیلی خوشحال شدم که اینقدره دوستای خوبی دارمــــــــــــــــــــ

الان همتونو جواب میدم دوستتون دارم میبوسمتونماچ

پ.ن.

همه ی کامنتا رو سعی کردم جواب بدم خدا کنه کسی از قلم نیفتاده باشه اگه این اتفاق افتاده منو ببخشید بازم از این همه لطف ازتون تشکر میکنم دوستای خوبم

راستی هر کی رمز خواسته براش گذاشتم اگه برا کسی نفرستادم حتما حتما بگهههههههههههه تا بفرستم

در ضمن خدمت دوست عزیزی که برام کامنت گذاشتید به اسم

مامانی چشم به راه

عرض کنم که آدرسی که گذاشتی باز نمیشه که خدمتتون برسم

ممنون بابت بازدید و کامنتتون گلمـــــــــــــــــــــــــــــــ

لطف کنید دوباره برام ادرس بذارید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

مام پارسا
21 خرداد 91 13:39
سلااااااااااااااااااااااااااااام جیگرم. دلم برات تنگ شده بود . خوش اومدی خانوم گل
ضحی
21 خرداد 91 13:55
سلام خوشحالم که خوبی نگرانت بودم راستی شماره ام را گذاشتم رمز میخوام خواهری


سلام عسیسمممممممممممم خوفی عشقم؟ برات فرستادم
ضحی
21 خرداد 91 14:19
انشاا... زود زود خوب میشی ویک فرشته نازوسالم مییاد تو بغلت منم بارداریم دو قلو بود با دوتا کیست بزرگ قل اولم همون اوایل بارداری سقط شد قل دوم هم که گفتم هفت ماهه دنیا اومد ورفت که داغونم کرد هر چی صلاحش باشه همون میشه


انشالله توهم به زودی زود مامان بشی فدات بشم خانومم چقدر سخت بوده میتونم درکت کنم
نرگسی
21 خرداد 91 14:34
مامان امیرحسین و امیر علی
21 خرداد 91 14:43
ممنون عزیزمممممم.بابت رمز. ارزوی بهترینهارو واست دارم گلم.
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 خرداد 91 16:00
سلام خانمی چه حال چه احوال چه خبرا؟؟؟
مهشاد
21 خرداد 91 16:03
سلام آجی گلم خوبی قلبونت بشم؟! بابا کجا بودی ، چند بار بهت سرزدم دیدم نیستی ، دلمون تنگیده بود آجی ممنون بابت رمز نمیخوام ناراحتت کنم پس دربارش حرف نمیزنم خدا رو شکر که جوونی و میتونی دوباره باردار بشی عزیز آجی و منم خاله میشم ، اوخه من که خواهر ندارم راستی آجی جونی شما مگه تهران زندگی نمیکنید؟! آخه نوشته بودی واسه سونوگرافی رفتم تهران؟! ببخشیدا فضولیم گل کرده خواهر
مام پارسا
21 خرداد 91 16:13
خانومی من تو وبلاگ مامانی چشم براه رفتم توی آدرسش یک حرف کم گذاشته. الان این آدرس رو کپی کن وارد میشه http://mamaniyecheshmberah.blogfa.com/ توی آدرسش حرف s کلمه چشم براه رو ننوشته بود بووووووووووووووووووووووس
مام پارسا
21 خرداد 91 16:13
دومست دالم عجججججججججججججیجم
مام پارسا
21 خرداد 91 16:14
راستی تب پارسا هم تازه فهمیدیم که به خاطر دندون آسیابشه(انقدر دکترای توپی داریم که اصلاً احتمال دندون در آوردن رو نداد). اونم خودمون کشف کردیم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
21 خرداد 91 16:26
سلام مهربونم به من هم رمز ندادی این هم یه بوس ابدار برای گلم مواظب خوبیهاتون باشید
مامان پریسا
21 خرداد 91 17:47
سلام بهار جون. دلم حسابی برات تنگ شده. هر بار اومدم دیدم خبری نیست. خدا رو شکر که خوبی. ما که از قلم افتادیم اشکال نداره گلم. همینجوری هم برامون عزیزی
مامان پریسا
21 خرداد 91 17:48
گفته بودی میخوای بری تهران برا همین گفتم نیستس.
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:07
سلام بهار خام گلم. مرسی عزیزم. پس چار شنبه میری به سلامتی ایشالله
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:08
چشم عزیزم. حتما" برات درست میکنم. فقط دلم میسوزه چرا قبل از سفرم با اصفهان(ماه قبل) باهات دوست نشدم
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:09
حالا چرا من بیام.(البته میام ) یعنی خودت نمیخوای بیای اینجا؟ از حالا برای تولد پری دعوتی . رسما".
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:14
قربون بهار جونم. عزیزم شوخی کردم. مثل خواهرم برام عزیزی. بد جنسی نکن . باید بیای. راستی برای عید هم منتظرتم نمیگم حالا بیا چون میدونم گرما اذیتت میکنه
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:17
17 آبان البته اگر وسط هفته بیفته، من میذارم اخر هفته که دوستا راحت باشن
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:19
اولین بار برای ماه عسل اومدم اصفهان . 7 روز صبح تا شب گشتیم اخرش هم جاهای دیدنی تموم نشد
مامان پریسا
21 خرداد 91 19:27
هوووووووووووورررررررررررررررررررراااااااااااااااااااا خیلی خوشحالم کردی. خدا کنه رو حرفت بمونی من به خاطر دوستای خودم تولد رو همیشه زنونه میگیرم باشه عزیزم. خسته نباشی. بای
مامانی درسا
21 خرداد 91 19:49
خوش اومدی خانمی ..... ای وای خیلی نگرانت شده بودم ..... آخه ما تازه با هم دوست شدیم فک کردم این اتفاق حالا افتاده ...... میرم بیرون میام مفصل میخونمشون ....... ممنون از رمز .....یه بوس
مهشاد
21 خرداد 91 20:25
دوباره سلام آجی گلم
وای من که عاشق اصفهانم ، ایشالله اگه قبول بشم میخوام واسه ارشد بیام اصفهان
آجی خو منم تهران نیستم که وگرنه حتما
توی یکی از این رفت و آمدها میومدم دیدنت
شاید واسه ی جشنواره ی فیلم کودک و نوجوان اومدم اصفهان آجی
راستی یادم رفت بگم من همدانم
آجی همدان اومدی تا حالا؟!
سلام عزیزم
پس نزدیکیم من هزار بار همدان اومدم خیلی زیباستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت من کرمانشاهیم اما اینجا ساکنیم به امید خدا هر وقت اومدی اص اطلاع بده حتما تا ببینمت گلممممممممممممممم[بوسه]

مامان عاطفه
21 خرداد 91 20:28
بهار تو بچت رو دیدی؟؟؟؟
خوش سیما
21 خرداد 91 20:35
49
مهشاد
21 خرداد 91 23:36
وای آخ جون ، به روی چشم آجی گلم
مامان پریسا
21 خرداد 91 23:53
بیام کمک؟ به همه 20 میدم
مامانی فری
22 خرداد 91 0:07
سلام عزیزم چطوری میدونم وقتت کمه ولی میخواستم دعتتون کنم بیاین به وبلاگم اخه جشن دندونی داریم یادت نره منتظرت هستم
نایسل
22 خرداد 91 1:57
گلمممم مرسی
نایسل
22 خرداد 91 1:58
بهار مامانی چشم به راه تو لینکای من هست میتونی ادرسش رو ور درای
ضحی
22 خرداد 91 7:47
سلام عزیزم ممنونم برام دعا کردی من مامان هستم یه پسر هشت ساله دارم دخملی شکم دومم بود بیشتر عجله ام به خاطر پسرمه چون سر اون قضیه خیلی غصه خورد خیلی منتظر خواهر کوچولوش بود الان دوسال وچهار ماه گذشته اما هنوز هم میگه بچه مون که اومد همچین بچه مون که اومد همچون


سلام گلم الهی قربئنت برم نگران نباش به امید خدا به زودی نی نی دار میشی پسرتم از تنهایی در میاد
نایسل
22 خرداد 91 11:26
مرسی گلکممممم
❤。★مامان رضا جون★。❤
22 خرداد 91 11:32
سلام عزیزم مرسی هنوز که کتابش رو گیر نیاوردم توی این بجنورد که کتاب پیدا نمی شه حالا به خواهر سفارش کردم توی مشهد دنبالش باشه پیداش کنم منم می گیرم معرکه که همسری هم گفته منم می خوام بگیرم فکر کن چقده تاثیر داشتی خواهرم قیلش برام سی دیش رو داده بود گمش کردم اما الانه مصمم هستم دیگه عروسیه کاریش نمی شه کرد
مام پارسا
22 خرداد 91 18:19
سلام خانووووووووووووووووووم بابا چقدر دیر میای بیا زودتر دیگه. دلم برات تنگید
مام پارسا
22 خرداد 91 18:20
بهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خوش سیما
22 خرداد 91 19:30
50
مامان امیرناز
22 خرداد 91 23:23
سلام عزیز دلم شما اراده کن خواستی بیای دریا در خدمتیم فداااااااااا
نسترن
23 خرداد 91 10:53
عزیزم انشالله هر چه زودتر دل درد بهتر بشه بی صبرانه منتظرت هستیم
مریم
27 خرداد 91 12:25
سلام عزیزم خوبید؟من مریم هستم 12 سالمه از وبلاگ شما خوشم اومد دوست دارم لینک کنیم همدیگر و خبرم کن موفق باشید
مریم
27 خرداد 91 16:13
خوش امدی اشاالله نی نی زود بیاد تو دل مامانش
ilijoon
29 خرداد 91 16:57
ilijoon
29 خرداد 91 17:09