"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

روز پـــــــــــــــــ در

1391/3/15 14:50
1,992 بازدید
اشتراک گذاری

پـــــــــــــــ‌ در

 

وقتی میایی با طنین قدمهایت نوای محــــــــ بــــــــ ت را به خانه می آوری

خــــــــ نـــــــــــ ده نشسته بر لبانت 

خستگی ات را پنهان می کند.

می دانم دلواپسی، اما امیدوار به آیــــ نــــــــ ده می نگری...

دلم می خواهد کویر دستانت را با اشـــــــــ ک چشمانم آبیاری کنم 

و 

عصای دستان مــــــــ هـــــــ ربـ انـــ ت باشم .... 

 

بابا جونم ساده بهت میگم روزت مبارک

و

همسر مهربانم روزت مبارک

پی نوشت:امروز روزی که برادرم رو دیگه هرگز ندیدم  روز مادر و روز پدر سخترین روزا برای من هستش من چه جوری برای پدرم جشن بگیرم وقتی برادر زاده هایم پدر ندارن روز مادر هم که یاد اور نبود مادر مهربانم هست روز مادر پست نذاشتم امروز هم به سختی تونستم این پست رو بذارم ببخشید خیلی ساده هست

به نظرتون سخت نیست آدم روز پدر، پدرشو از دس بده!!!! برادر زاده های من چه حالی دارن؟

بعدا نوشت: دوستان عزیزم برای همتون پیام تبریک فرستادم امیدوارم به دستتون برسه !! سعی کردم کسی رو از قلم نندازم !! عید همتون مبارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (65)

مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 12:51
سلام بهار جون ممنون که بهمون سر زدی از طرف من و شوهرم این روز عزیز رو به پدر محترمت و همسر مهربانت تبریک میگم.انشاالله 120 سال عمر باعزت
مامان امیرناز
15 خرداد 91 13:06
سلام بهار جونم عید شمام مبارک ایشالا دیگه غم نبینی نازنینم
مامان شاهزاده ها
15 خرداد 91 13:17
سلام ممنون از این همه لطفت.
خدا رفتگانتونو رحمت کنه.
خدا سایه پدر و همسرت رو بالای سرت نگه داره.
امیدوارم تو زندگیت دیگه غم نبینی.ارزوی بهترینهارو واست دارم.


سلام عسیسممممممممممم ممنونم گلم
babaye mahya
15 خرداد 91 13:32
سلام مامان بهار


مممنونم ازت از این که روز پدرو بهم تبریک گفتی


الهی 100 ساله بشین همتو.ن


سلام وظیفه بود
نسترن(یک عاشقانه آرام)
15 خرداد 91 13:36
عید شما هم مبارک بهار خانم گل
خدا رحمتشون کنه..


ممنوم عزیز
مامانت پریسا
15 خرداد 91 13:38
سلام بهار جون. عید شما و همسر گرامی هم مبارک. روح رفتگان هم شاد......
مامان پریسا
15 خرداد 91 13:40
راستی دیشب کامنت شما که رسید ،بودم، ولی سرعت خیلی پایین بود و وب باز نشد تا جوابتونو بدم. ممنون که سر زدی چند روز ازت بی خبرم. دلم حسابی برات تنگ شده
مامان تنها
15 خرداد 91 13:44
. تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه: ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است عيدتون مبارك
مامان تنها
15 خرداد 91 13:48
سلام بهار جونم الهي قربونت برم روح برادر و مادر عزيزت شاد ايشاالله به زودي خودت مادر بشي عزيزززز دلم و ديگه هيچ وقت غم نبيني
مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 91 13:50
قربون دل کوچیک مهربونت برم که به وسعت تمام آسمون هاست ناراحتی تو نبینم


خدا نکنه عزیزم فدات گلم
مامان آرشیدا کوچولو
15 خرداد 91 13:51
خاله بهار نظرت در مورد نوشتمون چیه؟؟؟ برا روز پدر به نظرت کجاش اشکال داره؟؟؟؟
مامانی فری
15 خرداد 91 14:00
عیدتون مبارک خیلی زیبا بود و با اهنگ وبلاگت خبلی حال کردم مرسی از اینکه پیشم اومدی عزیزم
نایسل
15 خرداد 91 14:29
عزیززز دلم ایشالا دیگه غم نیبینی قربونت برم دوست دارم
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
15 خرداد 91 14:49
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی است تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . . عید شما هم مبارک
ضحی
15 خرداد 91 16:00
سلام بهارم عیدت مبارک روزمون مبارک انشاا... روح مادرمهربانت وبرادر عزیزت در ارامش به سر ببرند ومورد رحمت خداوند واقع شوند


سلام عسیسممممممممممممممممممم فدات بشم من
من که ادرسی ازت ندارم بیام پیشت اما همیشه بفکرتم عید شما هم مبارک جیجلممممممممم
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 16:06
سلام بهار مهربانم...... خوبی خانومی؟! منم این عید رو بهتون تبریک میگم....... ممنونم عزیزم پیام تبریکت رسید.......
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 16:07
چه سخته دیدن جای خالی عزیزانت........ خدا رحمتشون کنه...... غصه نخور عزیز دلم که اونها با دیدن ناراحتی تو ناراحت میشن..
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 16:07
زد عشق تو خیمه در دل ما حل شد زتو جمله مشکل ما با مهر علی و آل بسرشت از روز ازل خدا دل ما — ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
خوش سیما
15 خرداد 91 17:11
با ناراحتی از خبری که تو پست جدید دادین
43
واقعا متاسفم.


ممنونم اقای خوش سیما
مامان دخملی
15 خرداد 91 17:22
سلام دوستم غصه نخور همه چی دست خداست روز پدر بر پدر و همسری مبارک
مامان عاطفه
15 خرداد 91 19:59
سلام بهارم . برادرت کی فوت کرده ؟ خیلی متاثر شدم .


سلام عزیزم دقیقا 31 شهریور 1381 بود که فوت شد روز پدر بود
مامان عاطفه
15 خرداد 91 20:03
راحت نوشتیم بابا نان داد بی آنکه بدانیم ، بابا برای نان همه جوانیش را داد. عید شما هم مبارک
مامان پریسا
15 خرداد 91 20:08
سلام بهار جونم
مامان پریسا
15 خرداد 91 23:42
ممنون گلم
مامان پریسا
15 خرداد 91 23:48
اهنگشو داری؟
مامان پریسا
15 خرداد 91 23:51
میتونی لینکشو بهم بدی؟
مامان پریسا
15 خرداد 91 23:53
یعنی ادرس سایت یا جایی که اهنگ رو از اونجا گرفتی
مامان پریسا
15 خرداد 91 23:57
نه گلم. الان نگاش میکنم من هم دارم میگردم رسم زمونه رو پیدا کردم
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:03
بهار جون؟ رسم زمونه و بی بی جون یکین ؟ الان هر دوتا رو گوش دادم یکی هستن. یا من اشتباه مکنم؟ اگر خودشه تا برات تبدیلش کنم
مامان گیسو جون
16 خرداد 91 0:05
منم این روز رو تبریک می گم عزیزم چقدر ناراحت شدم خدا سایه پدرت رو بالای سرت حفظ کنه
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:06
من که پیداش کردم . همینه دیگه. الان برات تبدیل میکنم کد میفرستم چند دقیقه صبر کن
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:08
حسین میگه یکین اشکال نداره من برات تبدیل میکنم شما گوش بده و نظر بده
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:13
عزیزم امادس وبی داری که برات کد رو بذارم اونجا ؟ چون باکامنت نی نی وبلاگ نمیشه بهت بدمش . مپره!
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:18
چی شد بهار جون؟ اگر وبلاگ بلاگفا نداری بگو من میدونم چکار کنم
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:24
فرستادم چکش کن
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 0:25
سلام عزیزم پی نوشتت خیلی متاثرم کرد
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:37
ولی بهار جون. ادرسی که شما بهم دادی همینه . بیا وبلاگم . الان همون ادرسو تبدیل کردم . اهنگ پایینی رو گوش کن. من برم دوباره سرچ کنم ببینم چی پیدا میکنم
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:44
پیداش کردم. حالا بذار دانلودش رو هم پیدا کنم
مامان پریسا
16 خرداد 91 0:46
دختر خیلی قشنگه. من باید پیداش کنم. الان دارم گوشش میدم
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 0:48
شب و روزت بخیر عزیزم
مام پارسا
16 خرداد 91 3:40
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عشقم.حالت خوبه عزیزم؟


سلاااااااااااااااااااا م جیجلممممممممممممم فدات بشم ممنونم
مام پارسا
16 خرداد 91 3:41
عیدت مبارک گلم.
مام پارسا
16 خرداد 91 3:42
الهی من قربونت برم عزیز دلم.
ایشالله خدا مادر مهربون و برادر گلت رو رحمت کنه و به شما و برادر زاده هات صبر بده.



خدا نکنه عزیزم ممنونمممممممممممممم
مام پارسا
16 خرداد 91 3:43
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده بود. چند روزی نبودم.
مامان نيما
16 خرداد 91 10:31
عزيز دلم اميدوارم ديگه غم نبيني و هميشه سايه پدر بالا سرت باشه


ممنوم عسیسمممممممممم فدات بشم
مامان نيما
16 خرداد 91 10:32
گلم اميدوارم خدا بهت يه جوجوي خوشكل بده كه سرگرمت كنه
مامان پریسا
16 خرداد 91 10:42
سلام بهار جون. ببخش گلم دیشب نی نی وبلاگ قطع شد نتونستم دیگه بیام. هر چی گشتم دانلود بی بی جان رو پیدا نکردم. ظاهرا" فقط دانلود این یکی هست . اما هنوز هم دنبالشم.
مامان آینده(آرزو)
16 خرداد 91 11:05
سلااااااااااااام بــــــــــــهار جوووووووووووونم عزیزمممممممممممم من اومدم دلم برای وبلاگی ها تنگیده بودااااااا ...........غصه نخووووووووووور ...واااااااااااای ....دلم شدیدا گرفت ...آهنگ وبلاگت ...پر از غمه ....انشاا.... که هیچ وقت غم نبینی عزیزممممممممممم .....سخته واقعا سخته .....ممنون از تبریکت


سلام عسیسمممممممممممم خوش اومدی من هم دلتنگت بودم
مامان نفس طلایی
16 خرداد 91 12:54
عزیز دلم .... اول عیدت مبارک بعدم عجب داغ بزرگی رو چشیدین .... خدا به بچه هاش صبر بده و به شماااا .... و روحشون غریق رحمت باشه


ممنونم عزیزم یه دنیا تشکر
رها
16 خرداد 91 14:19
نمی دونم چی بگم! فقط میگم عیدت مبارک
رها
16 خرداد 91 14:27
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____سلام ____________*** _***______عید شما هم مبارک_*** __***_____مرسی از تبریکت___*** ___***__ـ______________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•* خوش حالم کردی از بابت خبرت اگه زحمات شما نبود عمرا 20 میشدم!
مامان پریسا
16 خرداد 91 14:44
ولی من تا پیداش نکنم دست بردار نیستم
ضحی
16 خرداد 91 14:49
سلام عزیز مگه قرار نیست شاد باشیم پس چرا این اهنگو رو وبت گذاشتی خواهر جون


سلام عزیزم چشم عوضش میکنم
نرگسی
16 خرداد 91 17:24
سلام دوستم . من اومدم .. مرسی عزیزم بابات کامنتت .. خخخخخخخخخخخخیلی ناراحت شدم عزیززم ایشالله که روحشون شاد باشه .. ولی خخخخخخخخیلی سختهههههههههههههههه .. خدا رحمتشون کنه و به شما و خانواده صبر و آرامش بده عزیزم ..
نایسل
16 خرداد 91 17:43
مرسی قربونت برم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 18:01
مامان پریسا
16 خرداد 91 23:11
سلام بهار جون. جاتون خیلی خالی بود
نرگسی
16 خرداد 91 23:32
مرسیییییییییییییییییی عزیزم .. منم دوست دارم دوستمییییییییییییی ..
مامان آرشیدا قند عسل
16 خرداد 91 23:34
بهار نازنینم میلاد مولا بر شما و همسر محترمتون مبارک و امید که سالیان سال در کنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنید.

عزیزم برای مادر و برادرت بهشت را آرزو میکنم و امیدوارم که هرچند بسیار سخت است اما خدا صبوری به شما هدیه کند گلم
ممنون بهم سر میزنی بسیار دوستت دارم.


یه دنیا تشکررررررررررر
خوش سیما
17 خرداد 91 0:14
44
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
17 خرداد 91 18:21
سلام مطلبت خیلی قشنگ بود
tabasom
17 خرداد 91 19:23
سلام بهار جونی.ممنون رها رو بهم معرفی کردیعید شما هم مبارکبازم بهم سر بزنید
متین مامی ایلیا
18 خرداد 91 16:29
خدا رحمتشون کنه واقعا خیلی سختههههههههههه
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 14:21
ممنون بابت تبریکت عزیزم روح برادرت شاد
ilijoon
29 خرداد 91 16:59