"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

جونم براتون بگـــــــــــــــــــه

1391/3/8 1:02
1,998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوس جون جونیااااااااااا

ببخشید این چن روزه ننوشتممممممم دلم براتون خیلی

تنگیدههههههههههههه

جونم براتون بگههههههههههههههههههههههه

امروز شاگردای دومم امتحان داشتن  امتحانشون استانی بود

امتحان دادن توپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

نمیدونم امروز این خورشید خانوم از کجا در اومده بوددددددددددددد

همه میگفتن امتحان خوب دادیممممممممممم

باید زودی این برگه ها رو امضا کنم ببینم راس گفتن

اگه راس باشه باید براشوون اسپند دود کنمممممممممممممممم

البته فکر کنم یه کوچولو تقلب کردن school Smileyمطمئن نیستم

مگه میشه جلوی این وروجکا رو گرفت

خبر دیگه اینکه برگه های چهارم تجربی هامو امضا کردم همه قبول شدن

سوم تجربی و ریاضی هم که نهایی هستند

 

فقط میمونه این اولای شیطونممممممممم که 16 هم امتحان دارن

اونم که استانیه

دیگه چی بگمممممممممممممم 

امروز عصر با شوشوی محترم رفتیم پارک پیاده روی 

اگه بدونید چه هواییی بود 

20

بعدشم کلی والیبال بازی کردیم

شوشو جان شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن به قولی نسترن بیام بزنمت

چرا اینقدره تند میزنی دستام کبود شدن تازه خوب شده بودن

دیگه اینکهههههههههههههه

آهاااااااااااااااااااااااااااا

دوستای گلم که از رژیمم پرسیدید

من رژیم خام خواری دارم  حتما حتما

کتاب 15 روز تا سلامتی جمشید خدادادی

رو بگیرید خیلیییییییییی مفیدهههههههههههه

خیلی استفاده میبرید من از این کتاب استفاده میکنم

یکی از اقواممون سرطان بدخیم گرفت جوابش کردن گفتن تا 6ماه بیشتر زنده نمیمونه

3ماه کامل این رژیمو گرفت کاملا خوب شد خدا رو شکررررررر

الانم چن ساله که در سلامت کامل هستش اما هنوز نکات اون کتاب رو رعایت میکنه

 

مامانای مهربوننننننننننننن ما باید سالم باشیم که بتونیم یه

جامعه سالم داشته باشیم

پس مواظب سلامتی خودتون باشیدددددددددددددد

دوس جون جونیام همتونو دوس دالمممممممممم

عاشقتونممممممممممممم

هزار تاااااااااااااااا میبوسمتون

 

پی نوشت: یادم رفت بگمممممممممممممممممم من امروز خودمو کشیدم شدم 61و نیم کیلووووووووووو !!!!جونم روند کاهشی خوبی دالممممممممممم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (134)

نایسل
8 خرداد 91 0:10
وای خواهر ابرو برام نمود رفت به کل
نایسل
8 خرداد 91 0:10
میبینم که وبت دگرگون شده خیلیییییی باحال نوشته بودی عسیسم بوسسس
نایسل
8 خرداد 91 0:10
جیگرممم عاشق این شکلکه هستم خیلی باحاله
khdsg
8 خرداد 91 0:17
آخ بهار علیرضامم کلی عاشقش شدده میگه دارن دوف دوف میکنن که به خدا یادم نیستکودوم سایت بود کلی سایتشکلک رفتم اینو یافتم
نایسل
8 خرداد 91 0:33
وا چرا اسممم یه چیز دیگه میاد ای خدا چش شده
نایسل
8 خرداد 91 0:37
آخ بهار منم بعضی اوقات مثه هاپو ها میمونمم هی به همه گیر میدم
نایسل
8 خرداد 91 0:42
آره واقعاااا گناه داره شوهرتت بابا راستی من دیگه برم لالا فردا امتحان دارم
نایسل
8 خرداد 91 0:42
باهم کاری نداری عسیسم؟
نایسل
8 خرداد 91 0:47
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارممممممممممممممم بهار جونی شبت به خیررررر
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 0:58
میگم من که شیر میدم میتونم کتابشو استفاده کنم؟
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:03
سلام بهار جون. اول برم پستت رو بخونم. اگر میخوای بخوابی مزاحمت نمیشم. من هستم.
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:07
تبریک میگم هم برای شاگردات که قبول شدن هم برای وزن کم کردن. من هم باید حتما دست به کار بشم.
راستی بابا بذار کمی تقلب کنن چه اشکال داره خب ریاضی خیلی سخته


من که تنها نیستم جیگرررررررر در ضمن چی تقلب کنن غلطای همو مینویسن کارمن سختر میشههههههههههه
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:07
حالا خودت که گرفتی جواب داده
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:08
تو رو خدا راست میگی؟؟؟؟ خیلی دوست دارم یکی همراهیم کنه. باشه من از فردا شروع میکنم. قد و وزنمو خصوصی میگم چون روم نمیشه
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:18
پس بهم بگو چی بگیرم که تو خونه مواد لازم رو داشته باشم. پله که زیاد داریم نمیتونم مرتب برم بیرون. مرسی.
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:22
پس اگه زحمتی نیست یه نگا بنداز ببین واسه مادران شیر ده هم رزیم داره؟ که بخرمش
مامان پریسا
8 خرداد 91 1:28
باشه عزیزم شب بخیر. ایشالله. پس منتظر لیست میمونم.
مامان امیر مهدی
8 خرداد 91 1:33
باشه گلم شب بخیر
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 1:57
سلام عزیزم دلم تنگ شده بود .
وقتی شاگردا می گن امتحان خوب شده حتما تقلب کردن همگی باهم.
یادش بخیر دانشجو بودم چقدر با دوستام تقلب کردیم چقدر سر جلسه امتحان باهم بحث می کردم انگار میز گرد بود.
خوش به حالت می دونم الان اصفهان چه هوای خوبی داره .اینجا که نفسم تو سینم حبس شده فقط گرد و غبار....


نمیدونم چی بگم از این بچه ها بعید نیست .....
آره هوا خیلی خوبه جون میده برا پیاده روی عالیهههههههههههه جات خالی گلم اینقدره میریم پارک
کرمانشا هم میگن خیلی الودس نمیدونم چرا فکری برای این هوا نمیکنن باید هر سال برن اون بیابانو که گرد و غبار ازش میاد قیر پاشی کنن تا مردم بدبخت نشن نمیدونم چرا بیخیال این موضوع ان
مام پارسا
8 خرداد 91 2:28
جونم اراده.بابا ایول
مام پارسا
8 خرداد 91 2:29
چقدر خوب واقعاً فامیلتون خوب شد.خدا رو شکر


بله کاملا خوب شده خدا شکر
ilijoon
8 خرداد 91 7:38
واقعا خسته نباشي خانوم معلم
ilijoon
8 خرداد 91 7:39
آفرين به اين اراده وپشتكار
ilijoon
8 خرداد 91 7:39
ilijoon
8 خرداد 91 7:39
ضحی
8 خرداد 91 8:25
این پستت خیلی شاد وجالب بود فکر میکردم از رزیم استاد خدادادی استفاده کنی ولی خام خواری برای قبل از بارداری ادمو ضعیف نمیکنه / من که دارم بیشتر از قبل به خودم میرسم اخه من خیلی ضعیف شده بودم نمیدونم شاید هم من اشتباه میکنم لطفا راهنماییم کن دوست جون


سلام عزیزمممممممممممممممم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟
جیگرم من با این وزنی که دارم باید حالاحالا کم کنم اضافه وزنم باید کم بشه اما چیزای مقوی هم میخورم گلم نگران نباش
من نمیدونم شما اضافه وزن دارید یا لاغرید خوب تو بارداری آدم خیلی وزنش حساسه اگه بالا بره خطرناکه قبل بارداری اگه آدم ضعیف باشه باید خودشو قوی کنه اگرم وزنش بالا باشه باید پایین بیاره که متعادل باشه
البته من قبل بارداری یه رژیم 40 روزه میخوام بگیرم من و شوشو دستورشو ندارم قراره برام بفرستن البته بعد این رژیمم
شادی
8 خرداد 91 8:31
سلام گل خانمی. صبحت به خیر عزیزم.
بهت تبریک میگم خسته نباشی به خاطر موفقیت و تلاشت برای بچه ها.
وای نگو که پیاده روی خیلی کیف میده به خصوص اگه با همسری باشه.
میگم کتابی سراغ نداری که بخونم و یه کم چاق بشم؟

روز خوبی داشته باشی عزیز دلم فدات.


میسییییییییی عزیزم بهت میگم چیکار کنی عزیزم
شوشو
8 خرداد 91 11:30
سلام به بهارم . آخه زن چطور دلت میاد اینطور منو بزنی خوب محکم بازی میکنم تا قوی بشی.از کتک خوردن خودم گریه ام گرفت تلافیشو سر بازی باهات در میارم.


سلام گلمممممممممممممممممم مرسی که اومدی تو وبلاگممممممممممم من که زورم به تو نمیرسه اینجا میزنمت

مامان نيما
8 خرداد 91 14:11
مگه وزنت چقدر بوده؟راستي قدت چقدره مي خوام ببينم چاقي يا متوسطي؟
نایسل
8 خرداد 91 15:50
خواهش میشه آقا عباس


دیدی این شوشوی منوووووووووووو عقده خواهر داره هر جا میریم صد تا اجی برا خودش جور میکنه بگو بذار راحت باشم
مامان امیرناز
8 خرداد 91 16:42
سلام عزیزم بابا ای ول اراده خام خواری یعنی اصلا گوشت نخوریم؟ من حتما خواهم مرد
نایسل
8 خرداد 91 17:22
ای بابا عباس آقا بهار جونمو اذیت نکنیاااا
نایسل
8 خرداد 91 17:22
عسیسمممممممممم چه دیر اومدی من دارم میرم
نایسل
8 خرداد 91 17:26
عزیززز دلممم ببخشیددد از دستم که ناراحت نمیشی فردا امتحان دارم
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:36
سلام عزیزم دیدم هستی گفتم بیام سلامی عرض کنم
مامان یاس
8 خرداد 91 17:41
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان امیرناز
8 خرداد 91 17:44
عزیزم من باید بی خیال شم بی گوشت نمی شود
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:45
بهار جون توی یک سایتی من این کتاب رو دیده بودم و لی فکر کردم توی 3 فصل آخرش همش رو نیاورده بی زحمت یک چک بکن ببین همش هستش http://hamyari200.mihanblog.com/post/106
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:48
راستی کجایی هستی و الانه گفته بودی غریبی کجا زندگی می کنی
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:51
بعید می دونم باشه
مثلا همین کتاب خوش سیما فکر می کنی همش رو توی وبش بیاره
خوب مگه مغزش معیوبه
توی نم می گذاه می گه برید بخریدش
هاننننن


چی بگم عزیزم ؟؟؟؟؟ حالا میخونم تا هرجای که گذاشت ببینیم چی میشه
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:56
وای خوش بحالت من عاشقه اصفهان و لهجه اصفهونیم ولی اخلاقاشون رو نمیپسندم خیلیییییی حساب گرند
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 17:59
خوب این کتاب که رژیم نداده روشه زندگی گفته
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 18:01
وای نگو که منم وقتی میرمهر جاییی همچین سریع لهجه می گیرم ولی اصفهان خیلی با صفاست هنوز زنده رود زنده هستتتت؟؟؟؟
❤。★مامان رضا جون★。❤
8 خرداد 91 18:04
برو عزیرم خوش بگذره می دونی من عاشقه کجای اصفهانم؟؟؟؟
خوش سیما
8 خرداد 91 19:50
36
مامان تنها
8 خرداد 91 21:26
سلام بهار جونم با افتخار لينكت كردم عزيزم منم دقيقا حالم همين جوريه يه مدت خوبم يه دفه نميدونم چه جوري ميشه انقد حالم بد ميشه كه فقط دوس دارم داد بزنم و گريه كنم اگه سر كار نميرفتم كه تا الان دق كرده بودم باز اينجوري فكرم خيلي مشغول ميشه البته نسبت به قبل بهتر شدم ايشاالله درست ميشه


سلام عزیزم ممنونم گلم منم روزایی که سر کار میرم بهترم
مامان پریسا
8 خرداد 91 21:54
سلام بهار جون . ممنون.
لینکش کردم تا درست و حسابی مطالعش کنم.


سلام موفق باشی گلم
مامان پریسا
8 خرداد 91 23:18
سلام بهار جون. بله.
داشتم قسمت اخر ایزل رو نگاه میکردم


اوکی عزیزم
مامان پریسا
8 خرداد 91 23:30
اره خبر رو شنیدم. بیچاره زن ها من هم اونو نگاه میکنم . اره خیلی نازه. از فردا شب هم روزگار تلخ شروع میشه اون هم قشنگه. اصلا سریالهای ترکی همشون قشنگن
مامان پریسا
8 خرداد 91 23:40
اگه از اولش دیده باشی خوبه . الان مدتیه که داره میده. ولی خیلی قشنگه.
خوب اینارو نگاه نکنیم چی نگاه کنیم. سرگرمی دیگه ایی که نداریم.


راس میگی گلم خوب نتم که هست وای من هنوز برگه هامو تجدید نظر نکردم همش پای نتم
ilijoon
8 خرداد 91 23:47

ما هم اومديم ببينيمتون وبريم فعلا باي


خوش اومدی عزیزم
ilijoon
8 خرداد 91 23:47
مامان پریسا
8 خرداد 91 23:48
بله نت هم هست ولی tv هم جای خودشو داره.

خوب چرا انجامشون نمیدی تنبل
شوخی کردم. ماشالله زرنگی . یک ساعته تموم میشن.
شاگردها هم که خدا رو شکر زرنگ هستن.
مشکلی نیست دیگه


چقدرم زرنگم یکی نیست برگه ها رو امضا کن
ilijoon
8 خرداد 91 23:50
چقدر خوب به شوهرامون بگيم كلي ذوق كنند
ilijoon
8 خرداد 91 23:51
حالا جمعه از امشب شروع ميشه؟؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
8 خرداد 91 23:57
ای خدا..... الان جا من اونجا خالیه سه سوته ترتیبشو میدادم راستی رژیممو از امشب شروع کردم. البته فقط کمش کردم. کمی با پری غذا خوردم
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:00
سهمیه شما میفته برا هفته ی بعد


اینم حرفیه
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:02
میدونی مشکل مادرها چیه؟ یه لقمه به بچه میدن یه لقمه خودشون میخورن ولی نه. ایشالله از فردا شب حتما" برای شام فقط میوه یا شیر و خرما میخورم. خدا کنه رو حرفم بمونم
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:04
مشکلو بگو راه حل با من
ilijoon
9 خرداد 91 0:04
آخه بيچاره دلم سوخت ايرادي نداره روز پدر براي شما از دوهفته بعد شروع ميشه
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:14
هر مشکلی فرق نمیکنه . به هر حال برات یه راه حل از یه جایی پیدا میکنم مثل همین مشکل...... برای هفته دولت و..... وا این شیرا که گفتی دیگه چیه؟؟؟؟؟؟ ولی شیر هم لازمه اخه . من معمولا" صبح ها باید یک لیوان شیر و یک قاشق غ خوری عسل بخورم به خاطر اسید معده . چون واقعا" مشکل معدمو حل کرده.
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:23
یعنی اینقد ابتون سرده؟؟؟؟؟ با اب نمک قرقره کن. زود خوب میشی البته چند بار تکرار کن. پیدا نکردم. فقط درباره خاک شیر و شیر خشک بود
مامان آرینا موفرفری
9 خرداد 91 0:24



چراااااااااا تعجب
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:28
چه اسون. باشه حتما درست میکنم. بعد این ها رو در رژیم غذایی مصرف میکنی؟
مامان آرینا موفرفری
9 خرداد 91 0:31
کل هفتتتتتتتتتتتتتتتتتته
مامان آرینا موفرفری
9 خرداد 91 0:36
خوب یک هفته می رم شاهین شهر


اینم فکر خوبیه
مهشاد
9 خرداد 91 0:43
سلام آجی گلم مرسی که همیشه پستامو میخونی و کامنت میذاری. مرسی عزیزم شما هم خسته نباشی با این همه کار و... بابت وزن کم کردن هم تبریک ، ولی آجی 61 کیلو که وزنی نیس که به خاطرش رژیم گرفتی الان دیگه خوبیا ... من 59 کیلوام ، گاهی 60 میشم راستی یه سوال شما معلم چه درسی هستی؟! ریاضی؟!
مامان پریسا
9 خرداد 91 0:44
مرسی گلم. شب شما هم به خیر
مامان آرینا موفرفری
9 خرداد 91 0:44
هروقت بیام شاهین شهر اگه دوست داشتی با هم قرار می ذاریم و همدیگرو می بینیم. شب خیر عزیزم.
کودکانه های من
9 خرداد 91 0:46
سلام خوبین؟ نمیشناسینش شما
مام پارسا
9 خرداد 91 2:56
سلام بهار جونی.می بینم که شوشو رو به گریه انداختی.
ایوللللللللللل کارت درسته


سلام جیگرمممممم اون واقعی منو گریه میندازه اینقدره توپ رو تند میزنه دستامو ببینی اشکت در میاد همش سیاه و کبود شده خواهرییییییییییییی
مام پارسا
9 خرداد 91 3:00
هه هه هه پس چی؟؟؟؟؟؟؟ فکر کردی بچه داری فقط اینه که یه نوزاد کوچولو اونم از نوع آروم و ساکتش تو بغلت باشه و ساعت ها بهش نیگا نیگا کنی و خوشحال باشی از اینکه مادر شدی. نه بابا از این خبرا نیست.بی خوابی داره دردسر داره. از تفریح افتادن داره.آخرش هم از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن اونم با این همه دنگ و فنگ داره. خون دلها باید خورد خواهرررررررررررررررر
مام پارسا
9 خرداد 91 3:01
حالا ایشششششششششششششششششالله خدا زودتر یکی از این فرشته هاشو نصیبت کنه تا بفهمی که چی میگم


ایشاله منم گرفتار یه نی نی بشممممممممممم هههههه
مام پارسا
9 خرداد 91 3:01
دومست دالم عجججججججججیجم


منم عاچقتممممممممممممممممممممممممممم عسیسممممممممممم
مام پارسا
9 خرداد 91 3:03
نمی دونم چرا همین که میام نت حتماً باید بیام دیدنت حتی اگر خیلی هم عجله داشته باشم
مطمئناً از خوبی و مهربونی خودت و نوشته های قشنگت نیست


منو شرمنده میکنییییییی عزیزم منم تورو دوس میدارم هر وقت میام حتما بهت سر میزنم جیگرم
مام پارسا
9 خرداد 91 3:03
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
شادی
9 خرداد 91 7:56
سلام عزیزم. صبحت به خیر خانومی. خوبی؟ ممنونم از راهنمایی که کردی عزیزم. حتما درستش می کنم. من همه ی اینا رو می خوردم منتهی جدا جدا. قربونت برم ممنونم از لطفت خوشحالم که از آهنگ خوشت اومده گل خانومی. روز خوبی داشته باش نازنینم. فدات.
مامان جون
9 خرداد 91 8:45
افرین ارداه چه خانوم معلم خوب وجوونی خوش به حال شاگردات من که همیشه دوس داشتم معلم هام مثل شما ناز وخوشکل باشن
مامانی درسا
9 خرداد 91 10:07
سلام وب زیبایی دارین من عاشق ساده نویسی هستم ..... وشما هم همین طور ساده و روان مینوسید ..... همیشه موفق باشید .......


سلام عزیزم ممنونممممممممممممممممممممم
مامان آرشیدا قند عسل
9 خرداد 91 11:50
راست میگی گلم یعنی به نظرت اگه من از این کتابه استفاده کنم میرسم به وزن قبل بارداریم به جان خودم مانکنی بودم توپ الان این دولت هم که همش به فکر مردهاس خودش رو کشته آفرین به شاگردات بعدشم خوب بذار کمی تقلب کنن مگه چی میشه عوضش قثبول میشن روسفید میشی
نسترن
9 خرداد 91 12:12
سلام عزیزم خو چیکار کنم نتم قطع شده بود من که خیلی خیلی دوستت میدارم شوهری منم این روزا اینقده سرش شلوغه از صبح 7.5 میره تا 9 شب همش کلاس کلاس خدایا کی این امتحان بچه ها تموم میشه من راحت بشم
نایسل
9 خرداد 91 13:49
هههه ههه پس این هفته بده بده است دیگه
نایسل
9 خرداد 91 13:49
بهار گند زدم
مامان علی خوشتیپ
9 خرداد 91 14:05
سلام بهار جون خوبی؟ مرسی که جویای احوالمون هستی میگم خوب حوصله دارین هی به هم کامنت میدین.خو برین تو یاهو چت کنید شوخی کردما میگم من از همون دبستان تا الانش هر وقت امتحان دارم تقلبی میکنم.البته نه خیلی فقط اول چیزایی که یادم میره مینویسم.حلاله دیگه خانوم معلم؟ ولی همیشه شاگرد اول بودما راستی منم یه سال معلم ریاضی بودم.نمی دونم بهت گفتم یا نه؟ ولی خیلی ارادت قویه که میتونی از این رژیما بگیری من که تا خوب یه چیزی تو روغن سرخ نشه و خوشگل نشه نمیتونم بخورم. من و علی دوست داریم
مامان علی خوشتیپ
9 خرداد 91 14:08
واااااااای خوش به حالت 61 کیلو!!!!مگه قدت چنده؟ من موقع عروسیم 62 بودم
مامان نيما
9 خرداد 91 16:41
راستي شبا تا كي بيداري چون تا ديروقت در حال پيغام و ......... هستي مگه صبح زود نميري سركار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آینده(آرزو)
9 خرداد 91 18:23
واااااااااااااای سلام دوست گلم خوبی عزیزممممممم.....ببخشید یه مدت نیومدم ...اومدم سر بزنمممممممممم خب آقرین عزیزممممم..مگه چند کیلو بودی دوستم .....؟؟؟/....پیشم بیااااا دوست دارم .......بای
مامان پریسا
9 خرداد 91 18:41
سلام بهار جونم. خوبی عزیزم. راستش هوس کردم یه چیزی بخورم ولی دارم جلو خودمو میگیرم
مامان پریسا
9 خرداد 91 18:48
الان به بابایی سفارش دادم برام بگیره جات خالی الان کیک پختم. برای اولین بار هم با خامه تزیین کردم فردا پست میذارم بهم نخندین هاااااا
مامان پریسا
9 خرداد 91 19:17
الان رفتم عکساشو گرفتم. جات خالی خیلی خوشمزه شده ایشالله فردا اول صبح
مهشاد
9 خرداد 91 19:21
عزیزدلم ایشالله به سلامتی آخ جون میخوام خاله بشم آجی ریاضی خوبه اما من اون موقع که دبیرستان بودم دوسش نداشتم سخته خو به خاطر همین کنکور زبان های خارجی شرکت کردم ، الان تو دانشکده ی ادبیات و علوم انسانی زبان و ادبیات فرانسه میخونم
مامان پریسا
9 خرداد 91 19:51
مرسی گلم. خسته نباشی. بای
افسانه خانوم گل
9 خرداد 91 20:37
سلام بهار خانوم
خیلی بدیمارو نبردی پیاده روی بددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
دیگه دوست ندااااااااااااااااااااااااااااااااااریم


سلام عزیزم افسانه جون ماکه از خدامونه که شما هم بیایید خوب مامانتون گفتن درس دارید من تماس گرفتم
کودکانه های من
9 خرداد 91 21:11
خوبین؟ بهار جون نمیشناسینش شما بچه ها گفتن خوب وقتی نوموخای رمز بدی بنویس خصوصیه و رمز نمیدی منم نوشتم و تاکید کردم که دعوام نکنن
مامان آروین
9 خرداد 91 21:12
سلام عزیزم ممنون ار اینکه به ما سر میزنید بابت رمز هم ممنونم خیلی به هم میایید ایشالا کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید
کودکانه های من
9 خرداد 91 22:28
مگه خانم ریاضی هم فضول میشه؟
چیز خاصی نیست زیاد ذهنتون رو در گیر نکنین



چرا نمیشه معلم ریاضیا آدم نیستن؟
کودکانه های من
9 خرداد 91 22:38
خانم اجازه؟ من این ترم کلی ریاضی جات دارم سوال بپرسم اکشال نداره؟ محاسبات عددی و آمار احتمال مهندسی
کودکانه های من
9 خرداد 91 22:41
استغفرالله این چه حرفیه؟معلم ریاضی آدمه دل هم داره اتفاقا توی مدرسه من با معلم ریاضی ها رابطه ام خوب بود نمیدونم چرا خیلی دوستم داشتن نه از اون بچه ها بودم که چاپلوسی کنم نه اکتیو بودم سر کلاس یادمه معلم گسستم بهم یه بار گفت تو درست خوبه ولی نم پس نمیدی
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:00
نهههههههههههه چه جور دانش آموزایی رو؟
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:06
این آهنگه هم عاشقته کدش رو میخوای؟بدم بهت؟ فکر نکنی صدا خوانندش قشنگه هااااا هنر دست استاده منه که گیتارش رو زده
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:08
کدوما؟قبلی ها؟خوندین کههههههههههه
رمزشم دادم که
رمز دادم بهشون که فراموش شه چه بلایی سرم اومدهو چطور با احساسم بازی شده


کودکانه های من
9 خرداد 91 23:10
نه عزیزم چه مشکلی؟ تو هم بذار الان کدش رو میدم بهت والله نمیدونم من چه جور دانش آموزی بودم ولی میدونم بی آزار بودم،مظلوم بودم واسه کسی هم درد سر نداشتم
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:13
درخواست كد صوتیساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:14
فکر کنم کدش همینه
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:16
نه خوب مثله هم باشه چه عیبی داره؟ میخوای من برش دارم؟ چی میشه مثل هم باشه؟ این قانون ها رو کی نوشته
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:29
کدش رو دیدی؟
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:35
واقعا من هی میفرستم نمیاد؟
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:35
میذارم تو وبم ببینی
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:36
البته من که کلیک راستم بسته است اینه کدش: درخواست كد صوتیساخت كد آهنگ ساخت كد آهنگ
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:42
برداشتی خبرم کن
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:42
شهرام شکوهی گذاشتم واست برش دار عسیسم
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:47
باشه گلم من خواستم که داشته باشیش
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:52
گفتی خیلی ماهی یاد یه چیزی افتادمبعدا تو خصوصی بهتون میگم
کودکانه های من
9 خرداد 91 23:54
بهار جونم شب خوش برم درس بخونم
مهشاد
10 خرداد 91 0:23
ایشالله آجی بهارم
مام پارسا
10 خرداد 91 2:02
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عششششششششششششششق من.خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟


میسییییییییییییییی جیگررررررررررررر
مام پارسا
10 خرداد 91 2:04
خواهر ما به خاطر بچه داری مجبوریم شب کاری کنیم. وقتی میایم نت همه هفت تا پادشاه رو خوابن.
مام پارسا
10 خرداد 91 2:05
فقط اومدم بگم خیلی دوستت دارم.نمی دونم که این چه حسیه با اینکه فقط چند روزه که با هم دوست شدیم ولی خیلی بهت وابسته شدم.
بخدا دارم از ته دلم میگم.خالی نبستم


خوب عسیسمممممممممم دل به دل راه دارهههههههههههه منم همون حسه دارم خوشگلم
مام پارسا
10 خرداد 91 2:07
ایشالله به حق همین ماه عزیز خدا یکی از اون نی نی های تمیز و سالم و آروم و خوردنیش رو هر چه زودتر قستت کنه و بذاره توی بغلت.
قربونش برم من.از همین الان عزیز دل خاله ست.ووووووووووووووووی


ایشالهههههههههه تورو خدا برام دعا کن دیشب اخرای شب خواستم بخوابم یه دفعه یاد بچم افتادم آروم گریه میکردم اخه اگه بود اخرای این ماه بدنیا می اومد عباس از صدای گریم بیدار شد طفلی کلی دلداریم داد من خوابم برد اما اون گفت تا چن ساعت خوابش نبرده
مام پارسا
10 خرداد 91 2:09
خب من دیگه برم.جایزه های سهمیه فردای پارسا رو کادو کنم که صبح از خواب بیدار نشده میره سمت دستشویی میگه خِشته مهلَمون جاییزه آووود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟( فرشته مهربون رو بیشتر شبیه خرس مهربون میگه)


خلشته مهلون خشته نباشی عسیسمممممممممممم
مام پارسا
10 خرداد 91 2:11
شادی
10 خرداد 91 8:21
سلام بهار جونم. صبح قشنگ بهاریت به خیر عزیزم. خوبی؟ امیدوارم یه روز قشنگ دیگه در انتظارت باشه نازنینم. فدات.
zahra
10 خرداد 91 11:29
سلام عسیسممممم .خوبی ؟

چه وب خوشملی

چه قدر مهربون هستید شما .چقدر مامان

خوبی هستید .موفق باشید .خوش حال

میشم به منم سر بزنی .منتظرتم .نظر یادت

نره

سلام گلممممممم ممنونم
حتما میام

مام پارسا
10 خرداد 91 13:02
همیشه سر نماز برات دعا می کنم. تو هم انقدر فکر گذشته رو نکن و نشین حساب کتاب نکن.می دونم خیلی سخته ولی خب حتماً حکمتی وجود داشت. الان هم هر چه بیشتر استرس داشته باشی و غصه بخوری خدایی نکرده دیرتر جواب می گیری. پس فکرت رو آزاد کن و توکل کن به خدا.
مام پارسا
10 خرداد 91 13:02
عزیز دلم تو رو خدا غصه نخور.
مام پارسا
10 خرداد 91 13:04
خانومی یه سر اومدم نت فقط و فقط به تو سر زدم و حالا هم می خوام برم.چون پارسا داره گیر میده و میگه پاشو
مام پارسا
10 خرداد 91 13:04
خیلی دوستت دارم مهربونم.
مامان پریسا
10 خرداد 91 13:35
سلام بهار جون. اول میلاد حضرت علی را به شما و همسر گرامی و ایشالله بابای اینده تبریک میگم. بعد هم زود بیا مهمونی شروع شده
tabasom
10 خرداد 91 13:51
سلام مامان بهار.قلم زیبایی دارید راستی شما معلم زبان انگلیسی هستید؟ می تونم بپرسم کدوم شهرید؟خوشحال میشم به منم سر بزنیدراستی مامان بهار نمی خواید به منم رمز بدید؟(البته ببخشید، فکر نکنید من بی ادبم)
مامان نيما
11 خرداد 91 12:06
بهار جونم يه سوال داشتم نارحت نشي ها چون تازه باهات دوست شدم خبر ندارم كه الان تو دلت نيني داري يانه.ببخشيدا گلم
مامان یاس
12 خرداد 91 19:53
وایییی دختر همه حرف هات به کنار این رژیم عالی بود من شش کیلو اضافه وزن دارم زود میرم این کتاب را میخرم دستت درد نکنه دختر ممنون صلوات
نرگسی
16 خرداد 91 17:26
عالیهههههههههههههههههههههه .. حتما این کتابو میگیرم ..
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 خرداد 91 15:27
سلام عزیزمما هم مقیم اصفهانیم خوشحال شدم که وزن کم کردی ولی نمیدونی چطوری میشه وزن اضافه کرد