"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

خبــــــــــــــــــر خبــــــــــــــــــــر

1391/3/3 16:56
2,058 بازدید
اشتراک گذاری

به گوش باشیـــــــــــــــد

یـــــــــــــک کشتــــــــــــــــی در حــــــال بارگیـــــــــری چندین

هـــــــــــــــــزار تـــــــن

جــــــــــــــــوراب

در چیـــــــــــــن اســـــــــــت

از امــــــــــــــــــروز همـــــــــــــه با هــــــــــم

دعــــــــــــا کنیـــــــــــــــم سالــــــــــــــم

و بــــــــــــــموقـــــــــــع  بــــــــرای

روز مـــــــــــــــــــــــــرد

بــــــــــه ایـــــــــــران برســـــــــــــــــد

 

 

بعدا نوشت:

صبا جونم اون کشتی حامل زن های چینی با تمام امکانات و بی مهریه و.....

برا پارسال بود که خدا رو شکر با دعای شبانه روز ما زنها غرق شد

و همه ی زنها خوراک کوسه ها شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (128)

مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 2:40
ايشاالله به سلامتي برسه.فقط حواسمون باشه به حرمت ...رنگ تيره بخريما
شادی
3 خرداد 91 8:36
سلام خانوم گل. صبحت به خیر عزیزم. خوبی؟
خبری نیست جز ارزوی سلامتی و شادی برای شما گل نازم.
وای چه پست با حالی گذاشتی. طفلک آقایون بیچاره.

روز خوبی داشته باشی عزیزم. فدات.


میسی خانومی
ضحی
3 خرداد 91 8:59
طفلکی ها مردامون ........ اهنگ قشنگی گذاشتی مبالکه


سلام عجیجمممممممممممم ممنون جیگر من نمیدونم چجوری رمز بهت بدم ایمیل داری فدات بشم؟
نسترن
3 خرداد 91 9:14
سلام بهار جون یکم طول کشبد تا همه وبت رو خوندم عزیزم گاهی قسمت رو نمیشه تغییر داد انشالله اینسری خدا بهت یک نی نی تپل ومپل میده صحیح وسالم هرچند فراموش کردن قبلی غیر ممکنه ولی چه میشه کرد با اجازه لینکت کردم به منم رمز میدی؟
مامان نفس طلایی
3 خرداد 91 9:37



نفس طلای چیه میخندی ؟؟؟؟؟؟؟؟// ای جانم جوراب اینقدر خنده داره ما که عادت داریم
مامان پریسا
3 خرداد 91 11:54
الهی به سلامتی برسن پیداش کردم. بیا ببین
مامان عاطفه
3 خرداد 91 13:18
خیلی باحال بود . کلی خندیدم


نوش جونت عاطفه جونم فقط دعا کن
مامان پریسا
3 خرداد 91 13:41
اره عزیزم همونه. ملسی خاله جونم.
مامان پریسا
3 خرداد 91 13:54
عزیزم کمک اصلی رو شما کردی که اسمشو گفتی


من کاری نکردم عزیزم
ضحی
3 خرداد 91 14:12
من طفلکی نه وب دارم نه ایمیل حالا چی کا کنم


بخدا نمیدونم چیکار کنم فدات بشم یه ایمیل بساز کاری نداری نداره یا میخوای تو خصوصی من شماره بذار برات اس کنم
♥ مامان آینده ♥
3 خرداد 91 14:27
سلام بهار مهربونم......!!!

خوبی خانومی؟!

واااای چه پست با مزه ای.......!!

خدایی اگه جورابا نرسن برای روز مرد چی بخریم؟؟؟!!؟!؟



خب گفتم که دعا کنید تا برسهههههههه ههههههههه
ilijoon
3 خرداد 91 14:42
خيلي بامزه بود
صبا
3 خرداد 91 15:05
سلام مامان بهارخبرت امیدوارکننده بود! خوبه فقط جوراب چینی بود! چون من شنیده بودم اگر خانمها کوتاهی کنند در مورد کادو روز مرد یک کشتی پراز زنان چینی بدون هیچ ادعا و فامیل و ... وارد میشود...



سلام و صدسلام گلم ممنون از حضورتون
اون که پارسال بود بخاطر دعای ما کشتی غرق شد و همه ی زنها خوراک کوسه شدن ههههههههههه
صبا
3 خرداد 91 15:07
سلامی دوباره برمامان بهار!بعدا در مورد موضوعی با شما تبادل نظر میکنم
سمانه
3 خرداد 91 15:33
سلام بهار جون. مرسی که به وب ما سر زدید. دخترم هم خوبه شکر خدا. ایشاللا هر چی مصلحت خدا باشه برای شما رقم بخوره و در بهترین موقع صاحب فرزندی سالم و صالح و با هوش و خوشگل بشی عزیزم.
مامان پریسا
3 خرداد 91 16:32
سلام خاله خوشجلم . هستی؟
نسترن
3 خرداد 91 18:50
به به خودتم مثل اسمت خیلی خوشگلی ماشالله تو چرا طدر شوهر و مادرشوهر و خواهرشوهر نداری



سلام نسترن جون چشات خوشگل میبینه عجیجممممممممم چه کنیم این شوهر من مامانشو از دس داده فقط یه بچه بوده الانم از نامداریش 3تا داداش داره
خوش سیما
3 خرداد 91 18:50
31
مامان پریسا
3 خرداد 91 20:35
بهار جون اوضاع چطوره؟؟؟
از ظهر تا حالا تو فکرتم..


بلاخره آب اومد مهمونا هم نیومدن
مامان پریسا
3 خرداد 91 20:53
چون من برات دعا کردم

حالا شام درست کردی یا نه؟


ها الان فهمیدم چرا شانس به من رو کرد من همیشه رو دور بدشانسیم راستی رفتم حموم اولش آبش اینقئ=دره کم بود که نگووووو بد ییهوو خوب شد عجب خداددوست داره زودی حرفتو گوش میده
شام ؟؟؟؟؟؟ من که رژیمم یه لیوان نکتار سیب موز خوردم شوشو جونم از ناهار برنج و میگو داشتیم نوش جون کرد
مامان پریسا
3 خرداد 91 21:08
بله دیگه ما اینیم ........ از این به بعد همیشه خوش شانسی. ما مثل سنگ شانس میمونیم نوش جون . من هم ماکارونی داشتم . شام هم تعطیله . فقط برای پریسا یه چیزی درست میکنم.
مامان پریسا
3 خرداد 91 21:14
عزیزم من هم به دعای شما نیاز دارم.
ولی فردا شب ، شب ارزو هاست .
اولین پنج شنبه ماه رجب که یه نماز هم داره.


راس میگین من یه روز جلوام فکر کردم امروز 5شنبه هستش
مامان پریسا
3 خرداد 91 21:25
وای عزیزم. حتما" خیلی خسته هستی . منتظری زودتر جمعه بیاد.
ولی حتما نمازش رو بخون و بعد ارزو کن حتما براورده میشه. قلبت هم که پاکه ...


چشم حتما میخواستم امشب آرزو کنم نماز بخونم هههه اینقدر آرزو دارم که هولم
مامان پریسا
3 خرداد 91 21:43
میگم بیچاره مردها که زن ها از حالا برا ی گرفتن یه جوراب براشون ماتم گرفتن

از چند روز پیش داره اس ام اس در باره روز مرد برام میاد.دلم براشون سوخت


اره گناه دارن اما همین بسه نیست؟؟؟؟ هههههههه
مامان پریسا
3 خرداد 91 22:01
نه عزیزم چرا ناراحت بشم. اینها همش شوخی هستن. منم

راحت باش.

اره از سرشدن هم زیاده.ولی یادشون نره برا خانم ها باید سکه و طلا بخرن.


اون وظیفشونه طلا نگیرن حق ندارن بیان تو خونه
مامان پریسا
3 خرداد 91 22:09
ایول بابا کاملا" موافقم

راستی یه رفرش بزن . فک کنم سوال اخر پست رو هنوز ندیدی؟ نظرتو بهم بگو

وای بستنی خوردم لرز کردم


چشم عزیزم میرم میبینم نوش جونت اینجا که خیلی سرده الان از پیاده روی اومدیم یخ کردم
مامان علي خوشتيپ
3 خرداد 91 23:30
فرا رسيدن ماه رجب رو به شما هم تبريك ميگم.فردا شب شب آرزوهاس:
خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون.
خدایا ما را آن ده که آن به.
خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.
اگه تو اون شب دلتون به جايي پركشيد ما رو


ایشاله
مامان پریسا
3 خرداد 91 23:36
لو رفت
کودکانه های من
3 خرداد 91 23:40
سلام امتحان دارم
مامان پریسا
3 خرداد 91 23:45
بر منکرش لعنت . ماشالله باهوش هستی اساسی

ولی مال کی و چی بمونه تا وقتش


مامان پریسا
3 خرداد 91 23:51
یکم دندون رو جیگر خوشکلت بذار

دختر مگه 7 ماهه به دنیا اومدی

همه چیزو که یه دفعه لو نمیدن


من 9ماهه کامل بدنیا اومدم ام اصولا عجولم آجی گلم تحملم کن دیگه
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:03
این که از خصوصیات خانم هاست اگر غیر از این بود من شک میکردم تازه شدی عین خودم
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:04
راستی امشب از الناز خبری نیست!!!! حسابی مشغول تولد شوشو شده
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:12
واییییییییییییی نننههههه!!!!!!

من هم دوستش دارم. خیلی ماهه. مثل خودت

امشب منتظرش بودم. فکر کردم تولده

راستی بهار جون مزاحمت نباشم.


مراحمی عجیجم منم تورو دوس دارممممممممممم بوسسسسسس
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:23
اره عزیزم . نمیشناختم. اگر میدونستم حتما میومدم پیشت. الان 3 ماه گذشته. باز هم قصد دارید یا فعلا" نه؟
کودکانه های من
4 خرداد 91 0:28
من که امتحان ریاضی ندارم
مقاومت مصالح دارم که


امتحان امتحانه دیگههههههههههههه
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:31
وای چه خبر خوبی
پس خوب شد. ما هم تشویق میکنیم و دل گرمی میدیم.


وای از همین الان یه حالی ام یعنی میشه دوباره نی نی بیاد
کودکانه های من
4 خرداد 91 0:33
آره خوب امتحان امتحانه
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:37
به قول ندا: چرا که نه

بله که میشه.

راستی میشه بپرسم علت قبلی چی بود که......؟


چرا که نه ؟؟؟ میتونی بپرسی گلم منم فردا جواب میدم خیلی ها پرسیدن مینویسم میذارم تو پست بعدی قولللل میدم
کودکانه های من
4 خرداد 91 0:39
میگم شما دبیرستان تدریس میکنین؟
ممکنه معلمه من بوده باشین؟


وایییییییییی مگه من چن سالمه ؟؟؟؟؟/// شما چن سالتونه؟؟؟؟؟؟/
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:50
مرسی.
این هم از همون خصوصیات دیگه ی خانم هاست
ف ض و ل ی


ای جانم همینه که جذابیم
مامان پریسا
4 خرداد 91 0:55
حالا خودت خوابت میاد گردن اون بند خدا ننداز.

پاشو بچه برو بخواب

خوب بید


کودکانه های من
4 خرداد 91 1:04
من 19 سالمهخیلی سنم زیاده؟
خوب معلم جوون داشتم


عزیزمییییییییی جیگر هنوز اوچلویی
مامان پریسا
4 خرداد 91 1:04
اره عزیزم چرا که نه. حتما" حتما"
همین الان.
من که گفتم مزاحم نباشم.

شب خوش

خواب های خوشتل ببینی


مراحمی گلم شما هم برو لالا جیگرم میسیییییییییی بای
کودکانه های من
4 خرداد 91 1:12
خانم اجازه؟ یعنی کی میتونین باشین؟ من ترم چهارم هستم جهشی خوندم تو رو خدا نکنه معلمم بودین
کودکانه های من
4 خرداد 91 1:19
باشه شب خوش
داداش امیرت
4 خرداد 91 12:33
سلام اجی چطوری
راستس خودم دارم کارت بازرگانی می گیرم که مستقیم با هواپیما از چین زن بدون مهریه بیارم ههههههههههههههههههههههههههههههههه


سلام داداش سیاه سوخته ی من ههههههههههه عجب شرط بندی جالبیه چون هواپیما صددرصد سقوط میکنه ای جانممممممممم حتما با هواپیما بیار تا کلی بخندیم
مامان نيما
4 خرداد 91 12:41
سلام عزيزم من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم اگه خواستي لينكمون كن


سلام گلم فدات بشم خوش اومدی به کلبه خشک و خالی من منم شما رو لینک میکنم عزیزم میخونمت
مامان نفس طلایی
4 خرداد 91 14:08
شما چه اطلاعاتی درباره دنیای تجارت دارین هااااا


ما اینیم دیگهD
مامان امیر مهدی
4 خرداد 91 14:32
عزیزم برو تو ابزار کاربردی بعد برو جلوگیری از راست کلیک.کدشو کپی کن تو تنظمیات وبلاگ
ilijoon
4 خرداد 91 14:32
ممنون عزيزم كه پيشمون مياييد منتظر پست جديدت هستيم


باشه میذارم این دوروزه یه شاگرد کوچلو دارم از اقوام همسرم اسمش آریاست اومده ریاضی باهاش کار کنم بعد میذارم
مامان پریسا
4 خرداد 91 15:01
مرسی عجیجم
از صبح میخواستم بیام پیشت. روم نشد مزاحمت بشم
ولی انگار خوب شد نیومدم چون شاگرد داشتی.


سلام گلم اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بابا درسش میدم تو وبلاگم هستم البته غروب رفتم پیاده روی الانم برای شوشو جونم و آریا شام پختم بوش پیچیده نوش جونشون
رها
4 خرداد 91 16:03
امشب شب آرزوهاست
شاید کوچکترین معجزه ی خداوند برآورده کردن بزرگ ترین آرزوی تو باشه
دعا برای بقیه یادتون نره

منم حتما براتون دعا می کنم.




حتما عزیزممممممممممم محتاجیم به دعا

خوش سیما
4 خرداد 91 16:10
32
مامان آرشیدا قند عسل
4 خرداد 91 18:27
آخ جون راست میگی غرققققققققققق شدن!!!!!!!!!!! نه که کشتی حامل جورابها هم غرق بشننننننننننن!!!!!


بله غرق شدن اما این کشتی حتما سالم میرشه چون خدا با ماست
نرگسی
4 خرداد 91 18:42
مرسی عزیزم .. خیلی خوبه حتما شروع کن ..انقده کیف میده وقتی میتونی به یه زبون دیگه صحبت کنی ..
مامان پریسا
4 خرداد 91 22:14
نوش جون عزیزم. من هم الان میخوام پریسا رو ببرم بیرون کمی راه بره. خسته شده. دیگه فکر کنم تا فردا شب نیام نت چون فردا هم نیستیم. فعلا" بای
کودکانه های من
4 خرداد 91 22:40
خصوصی
کودکانه های من
4 خرداد 91 22:46
چه بد شد خانم کردین؟ دوسکت دیرم درست گفتم؟
کودکانه های من
4 خرداد 91 22:48
چرا خوب امتحان دارم فعلا میان ترم هام شروع شدن مهندسی عمران سازه میخونم دانشگاه هر روزش امتحانه
کودکانه های من
4 خرداد 91 22:54
حالا فیلم چی هست؟ بگو ببینم البته ماهواره نداریما
کودکانه های من
4 خرداد 91 23:01
کورد ها رو دوست دارم خیلی پشت کار دارند،خیلییییییییییییییییی میگم تو کرمانشاه گیاهی به نام زنگله بنجک یه همچین چیزی هست؟
کودکانه های من
4 خرداد 91 23:03
پرشین فیلم؟ پس ماهوارست که ما نداریم خیلی وقته تی وی ندیدم
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 0:53
طفلی مردا یه جفت جوراب اونم چینی تازه با پول خودشون خیلی گناه دارن....



جواراب چینی خوبه دیگه ؟؟؟ نیست؟؟؟؟ هم خارجیه هم بدردشون میخوره بهتر از هیچیه؟؟D
❤。★مامان رضا جون★。❤
5 خرداد 91 10:50
سلام عزیزم مرسی که احوالم رو جویا شدی مهمون دارم یک کم سرم شلوغ پلوغه
ماما ن جون
5 خرداد 91 11:14
سلام بهار جون خیلی خندیدم راستی ما هم رمز می خوایم
مامان جون
5 خرداد 91 11:16
سلام خیلی جالب بود مرسی راستی ما هم رمز می خوایم
خوش سیما
5 خرداد 91 12:50
33
♥ مامان آینده ♥
5 خرداد 91 17:55
سلام سلاااام.......!!!

خوبی بهار خانومی؟!

مرسی منم خوبم ...خبر هم سلامتی...

شما چه خبرا؟!


سلام گلم منم بدک نیستم عزیزم خبری نیست جز سلامتی شما
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 19:05
سلام دوست عزیزم ممنون که فکرم هستی خداروشکر خواب خوبی دیدم گریه م برای اینکه خوابی خوبی دیدم.
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 19:20
عزیزم ببخشید نگرانت کردم.
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 19:22
بهار جون منم تا قبل از ازدواج شاهین شهر زندگی می کردم تقریبا 22 سال شاهین شهر بودم.خیلی دلم برای خانواده تنگ شده .غربت سخته دیگه...


بله خیلی سخته من 28 سال صحنه بودم از شهرهای کرمانشاه هستش
مامان آرینا موفرفری
5 خرداد 91 19:25
شما هم غریبی عزیزم.چی شد اومدی اصفهان ؟؟؟
مامانی شیما وحدیث
5 خرداد 91 20:06
ایول ایول خیلی جالب بود .کلی ازخودم شادی در وکردم
مامان نفس طلایی
5 خرداد 91 23:43
عزیزم مرسی امدی پیشم بوووووووووووووووس
مامان پریسا
5 خرداد 91 23:54
سلام بهار جون. ایشالله که جمعه ی خوبی رو گذرونده باشی.
مامان آرینا موفرفری
6 خرداد 91 1:29
عزیزم خصوصی.
مامان تنها
6 خرداد 91 6:51
سلام بهار جونم ممنونم که به وبلاگم سر زدین با هم کاملا هم دردیم خوشحالم که الان روحیتون بهتره روزهای شاد و پر امیدی رو براتون از خدا میخوام
مامان آرشیدا قند عسل
6 خرداد 91 8:17
بابا آپ کن زود به زود راستی هواپیماهه هم سقوط کرد!!!!!!!! هوررررررررراااااااا


چشم عجیجم این روزا یکم درگیر امتحانای بچه ها هستم به زودی می اپم براتون جیگرم
شادی
6 خرداد 91 8:39
سلام گل خانومی. صبحت به خیر عزیزم. من این دو روز نبودم رفته بودم مسافرت. تو حرم حضرت معصومه(س) و در شب ارزوها حسابی یادت بودم عزیزم. من روز های 16،20 و 23 میام مدرسه ی شما. اگه خواستی باهام بیای خبر بده گلم. روز خوبی داشته باشی نازنینم.
نایسل
6 خرداد 91 14:23
من اومدم


خوش اومدی نازمممممممممممم
نایسل
6 خرداد 91 14:23
عکسات کوووووووو
مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 14:59
سلام گلم عکساتو پاک کردی؟؟ بیا آپم
نایسل
6 خرداد 91 16:46
قربونت برم کوشی؟
خوش سیما
6 خرداد 91 17:22
34
نایسل
6 خرداد 91 20:50
اوکی گلمممممممممممممممممممممممم
نایسل
6 خرداد 91 23:50
آره خیلی ناسی خوشملم
نایسل
7 خرداد 91 0:00
میسیییییییییییی قربونت برممممم
نایسل
7 خرداد 91 0:04
آله ما فقط دوتا دخمل هستیم
نایسل
7 خرداد 91 0:04
مرسی اره نازه فداش بشم من
نایسل
7 خرداد 91 0:04
اگه بدونی چه زبونی داره
نایسل
7 خرداد 91 0:08
آره واقعااا خیلی شیرینه من عاشقشمممم
نایسل
7 خرداد 91 0:09
آره واقعا ما خیلی خوشبختیم خیلی هم هوی مامان بابامونو داریم با اینکه یه روزای بوده همه به مامانم گفتن کاش پسر میداشتی اما منو الهه مثه یه پسر براشون کار کردیم
نایسل
7 خرداد 91 0:10
منم دوست دارم دوتا دختر داشته یاشم یه پسررر اگه یه دختر داشته باشم حتما براش یه خواهر میارم
نایسل
7 خرداد 91 0:11
هه هه اره اما علی اصلا زن زلیل نیست کاش بود احتمالا دماغش باید از اینم گنده تر میبود
نایسل
7 خرداد 91 0:12
نایسل
7 خرداد 91 0:13
وای چه تفاهمی
نایسل
7 خرداد 91 0:14
ولی من دلم دوتا دختر میخواد مثه مامانم آخه ما همش بهش سر مزنیم اما علی تا وقتی مامانش مریض نشده بود ماه به ماه نمیرفت
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 0:14
ممنون گلی که اومدی پسرمو حاضر کردم که لپشو بکشی بیاااااا
نایسل
7 خرداد 91 0:15
شوهرت زیر خاکیه پس دختر قدرشو بدون
نایسل
7 خرداد 91 0:19
وای خواهررررررررررر بهتر منم خیلی وقته نرفتم 2ماهه دو سه دفعه بهم زنگ زده جواب ندادم اینقدر حال میده
نایسل
7 خرداد 91 0:19
نایسل
7 خرداد 91 0:21
دیگه خلاصهههههههههههه خواهر نمیدونی من از دستت اینا مردم زنده شدم
نایسل
7 خرداد 91 0:22
ای جاننننن
مامان نفس طلایی
7 خرداد 91 0:27
مرسی عزیزم
نایسل
7 خرداد 91 0:33
ای خداااااااا ما خونمون 61 تا پله داره موبایلمو توماشین جاگذاشتم هرچی به علی گفتم محل نداد بره بیارتش منم یه پیرهن کوتاه تنمه چادر پوشیدم یقم باز چادرمه بالا پگرفتم لنگام همه بیرون یقم سینه ام بیرون کلیداروبرداشتم برم از ماشین بیارم غیرتی شد رفت بیاره هه هه هه آق جون نقطه ضعقش همنه
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 0:34
ایشالا خدا یه کپول مپولشو بهت بده
نایسل
7 خرداد 91 0:35
ولش کن گلم بیا از یه چی دیگکه بحرفیم من ازش نمیگذرم خدا جوابشو داره میده منم به خدا همیشه گفتم میخوایخوبش کن میخوای نکن به من چه هر جور خودش میخواد
نایسل
7 خرداد 91 0:36
شب به خیر مهربونم بوسسس یه عالم منم برم فردا میخوام صبح زود بلند شم درس بخونم
مام پارسا
7 خرداد 91 2:49
خانومی با اجازه می خوام لینکت کنم.
مام پارسا
7 خرداد 91 2:49
راستی ممنون که کتاب هم معرفی می کنی. من از طریق شما وبلاگ کهن دیار آقای خوس سیما رو هم لینک کردم. بووووووووووووس
مام پارسا
7 خرداد 91 2:50
ایشالله خدا یه نی نی ناز و سالم بهتون بده.


ممنونم عزیزممممممممممم ایشاله
مامان پریسا
7 خرداد 91 12:51
سلام بهار جون خسته نباشی. من به جای شما راحت شدم.
مامان پریسا
7 خرداد 91 13:09
سلام باز هم خسته نباشید. خب عزیزم هر وقت ببینم یکی از دوستام درگیر کاریه ، فکر من هم مشغول میشه. بعد هم که مشکل حل میشه من هم راحت میشم. الان شما هم داری به راحتی میرسی دیگه. دست گلت درد نکنه . معلومه از اون معلمهای دلسوز هستی.
❤。★مامان رضا جون★。❤
7 خرداد 91 13:26
سلام خانمی چه حال چه احوال چه خبرااااااا؟؟؟؟؟؟
مامان پریسا
7 خرداد 91 13:30
خب حتما شاگرداتون هم کلی دوستت دارن. نهار درست کردی؟ برم نهار پری و بابایی رو بدم و دوباره بیام اینجا
مامان پریسا
7 خرداد 91 15:02
سلام. دوباره اومدم یه نهار میخوای بخوری 4 ساعت قبلش و بعدش وقتتو میگیره اونوقت میگن خانمها از صبح تا شب بیکارن. شما هم نوش جون. پس شما هم نهار هم شام رژیمی میخوری؟؟؟؟؟ من هم باید دست به کار بشم
ilijoon
7 خرداد 91 16:32
سلام مامان بهار جون كجايي چرا آپ نميكني؟؟؟ دوستت داريم
ilijoon
7 خرداد 91 16:33
ilijoon
7 خرداد 91 16:33
الهام
7 خرداد 91 17:21
سلام بهار جون خیلی متنت قشنگ بود عزیزم ممنون که وبلاگ سارینا سر میزنی و با نظرات قشنگت کلی به ما روحیه میدی ایشالله خدا به همین زودیا یکی از فرشته هاشو برات بفرسته
نسترن
7 خرداد 91 18:08
عزیزم خصوصی داری
♥ مامان آینده ♥
7 خرداد 91 22:33
سلام به بهار خانومی گل و مهربون... خوبی عزیزم؟!؟! چه خبر؟
♥ مامان آینده ♥
7 خرداد 91 22:34
دوستاي خوب مث ستاره ها ميمونن... حتي وقتي نمي بينيمشون باز هم سر جاشون هستن!!
مامان امیر مهدی
7 خرداد 91 22:46
سلام کجایی نیستی؟؟؟؟؟
خوش سیما
7 خرداد 91 23:00
35
نایسل
8 خرداد 91 17:31
مرسی قربونت برم فعلا بای بای
خوش سیما
9 خرداد 91 19:46
37