"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

اسمتو چی بذاریم

1390/11/24 0:14
2,779 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروینســـــــــــــلام به گل پســــــــــــــــمل مامان شکلکهای جالب آروین

animated gifs of babies- baby climbs on stair

مامان قربون اون چشای نازت بره که برا دیدنش لحظه شماری میکنم

 عزیزم این روزا دغدغه ی ذهنی من بابایی شده پیدا کردن یه اسم قشنگ و با معنی برای تو امید زندگی مون، خیلی کار سختیه عزیزم کاش خودت میتونستی کمکمون کنی boy thinking animated gif

از خاله ها و عموهایی که لطف می کنن به وبلاگ پسملم سر میزنن خواهش میکنم که تو این مورد کمکم کنن اسمهایی با معنی و قشنگ رو بهم معرفی کنن میسیییییییییییییی از همتون

یه عالمه دوستتون دارمممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (79)

نایسل
24 بهمن 90 0:29
مرسی گلم ایشالا که سالمه من فقط ساللم بودنشو میخوام

راستی من اسم
ارمیا آریو فرهان شنتیا پرهام
آیهان

رو خیلی دوست دارم
میتونی بری سایت

www.esm.ir
امیدوارم بتونی یه اسم قشنگ و با معنی پیدا کنی
خودت از همه مهمتر و با سلیقه تری

میسی عزیزممممممممممممم دوست دارم

نایسل
24 بهمن 90 0:30
من خودم عاشق اسم آریو هستم اسم پسرمو میزارم آریو
نایسل
24 بهمن 90 0:30
بوس واسه تو و نی نی نازت دوس جونم
نرگسی
24 بهمن 90 0:49
وایییییییییییییییییییییییی مرسی دوستم..خیلی ممنونم که وقت گذاشتی..بازم برام دعا میکنی ؟؟؟ میشه لینکت کنم دوستم ؟؟


حتما عزیزمممممممم
مامان آینده
24 بهمن 90 12:35
سلام عزیزم ... خوبی ... ؟ من خودم عاشق اسم سبحان و سجاد و سهیل و یاسین هستم .... خیلی این اسما رو دوست دارم امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم دوست خوبم .....


ممنونم اسمهای زیبایی هستند
مامان آروین
24 بهمن 90 13:00
سلام دوست عزیزم
ممنون که ما را قابل دونستید و خواستید نظر ما را هم در مورد اسم گل پسرتون بدونید واقعا هم انتخاب اسم خیلی سخته ما هم این دوره رو گذروندیم پیشنهاد من اینکه به سایت ثبت و احوال هم سر بزنید اسامی مجاز و به ثبت رسیده با معنی اسم و تعداد اسمهایی که به ثبت رسیده رو نشون میده
آدرس سایت:http://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=65



ممنونم

سمانه
24 بهمن 90 15:13
سلام مامان گل پسری. ایشاللا یه اسم شیک و با معنی واسش پیدا میکنی که بعدها به اسمش افتخار کنه.
sanbrokenheart
25 بهمن 90 0:23
نمی دونم راستی مرسی که بهم سر زدی خوشحال شدم
مامان امیر مهدی
25 بهمن 90 0:36
سلام آپم زود بیا ************** ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤
نایسل
25 بهمن 90 1:43
منم دوست دارم فدات شممممم ایزد مهر هومهر کیا محمد کیا محمد صدرا امیر علی هم قشنگگگگگنن زودی انتخاب کن یه اسم از اینن به بعد بااسم صداش کنیم گلللل کوچولوتووو
مامان حنا
25 بهمن 90 3:43
سلام عزیزم ایشالله یه اسم خوب براش پیدا کنید که در اینده دیگران وقتی با اون اسم خطابش کردن به خودشو اسمش افتخار کنه مواظب خودتو نی نیت باش گلم
امير و اعظم
25 بهمن 90 9:07
آجي و سلام به پسمل خوشگل ما برات بزودي تا چند دقيقه ديگه كلي اسم هاي اصيل كردي برات ميفرستيم


شما دوتا خیلی گلید دوستتون دارم
مامان امیرناز
25 بهمن 90 9:36
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی ایشالا پسر نازت به سلامت به دنیا بیاد من اسم بهراد و کیان و خیلی دوست دارم شاد باشی بازم پیشمون بیا
نایسل
25 بهمن 90 12:42
من بلد نیستممم چه جورییی با نی نی گپ؟
نایسل
25 بهمن 90 12:48
من بلد نیستممم بگو کجا برم تا بیام
نایسل
25 بهمن 90 12:51
اوممممم عزیزمممم من باید برم دوباره بر میگردم نیم ساعت دیگه
نایسل
25 بهمن 90 12:58
من کلوپ پیدا نکردم میشه دقیق تر بگی من یکم خنگم
نایسل
25 بهمن 90 13:25
فهمیدم الان میام
نایسل
25 بهمن 90 13:35
بهار جون یاهو مشکل داره نیمتونم فعلا فعال کنم ثبت نامم ررو فکرکنم قسمت نیست
نایسل
25 بهمن 90 14:34
باشه عزیزممم بوسسسسسس
بابایی
25 بهمن 90 23:35
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* ولینتاین مبارک عزیزم
مامان الینا
25 بهمن 90 23:51
وای مبارک باشه آراد خوب نیست؟؟؟ نظر منه دیگه.......


قشنگه خیلی قشنگه اما این تصمیم گیری بزرگیه باید همسرمم بپسندهمرسی که نظر دادی عزیزم
نرگسی
25 بهمن 90 23:55
مرسیییییییییییی عزیزممممم همینطور برای شما و نی نی..
مهدی
25 بهمن 90 23:59
سلام ممنونم از لطف شما من هم این روز قشنک رو تبریک میگم بهترین ها رو براتون آرزو مندم در پناه بهترین یار
مامان محمد
26 بهمن 90 0:28
مامان بهار مهم اينه كه هر اسمي ميذاري كه حتما" نام شايسته ميذاري ني ني در آينده صاحب نام بشه الهي آمين
مامان حنا
26 بهمن 90 1:29
ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــ(¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ(¯´v´¯)ـــ (¯´v´¯) ــــــــــ (¯´v´¯)ــ(¯´v´¯) ــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــ (¯´v´¯)I love U...I love U...I love U(¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯)ـــــــــــــ (¯´v´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´v´¯) عزیز دلم منم ولنتاین رو به شما تبریک میگم
دختر شاد
26 بهمن 90 10:41
سلام ماماني خوبي؟ ببخشيد ادرس وبتو گم كرده بودم خداروشكر مشكلم حل شد اما اين ماه بازم ميترسم اره يه دعواي دخترونه باحال
محمد گیان
26 بهمن 90 10:43
سلام خاله جون خوبی اسامی کردی با معنی
دانیار (بخشنده‌)
هیوا (امید)
زانا (دانا)
رامان (در شگفت بودن، تحیر)
راژان
سیروان (نام رودی در کردستان)
ژوان (گفتگوی عاشقانه‌)


مرسی عزیزم خیلی قشنگن یه دنیا تشکر

پریسا
26 بهمن 90 18:37
سلام بله با لینک موافقم منو با نام * پریسا دنیای شکلک ها* لینک کن و اطلاع بده با چه نامی لینکت کنم موفق باشی
نرگسی
26 بهمن 90 19:25
خیلی ممنون عزیزممممم از راهنماییت ..
مریم
26 بهمن 90 19:33
سلام عسیسم وب خودتم خیلی نازه امیدوارم پسر نانازت سالم و سلامت به دنیا بیاد ممنونم که به وبم سر زدی
بابای محیا
26 بهمن 90 20:25
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ┊   ┊┊   ┊┊ ✿ ┊   ┊┊  ✿✿ ┊   ┊┊   ┊   ✿✿ ┊ ✿ ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ ★ ــــــ★ ــــــــ★ ــــــــــــــ★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★ ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★ ـــــــــــــــــــــــ★★★ ــــــــــــــ★★ ــــــ★ سلام مامان بهار مممنونم ازت
حمید
26 بهمن 90 21:20
باز دوباره فصل برگ ریزان آمد ، دوباره نسیم مهربان پاییزی می وزد. فصلی که آغازش ، ماه مهر و محبت است . دوباره غروبهای پاییز و دوباره صدای خش خش برگهای درختان زیر پاهای خسته. دوباره باران پاییزی و دوباره شوق قدم زدن در کوچه باغها . فصل پاییزی من آمد ، فصلی که در آن پا به این دنیا گذاشتم. یک نیمکت خالی و برگهای زردی که بر روی آن ریخته است ، یک دل خسته با یک عالمه درد دل بر روی آن نشسته و میخواند شعر پاییز را. سلام ولنتاین رو هم من به نوبه خودم به شما تبریک میگم ببخشید دیر اومدم راستی کوچولو در چه حاله لمیدوارم حال هر دوتون خوب باشه موفق باشی ....
عمه ی لارا
26 بهمن 90 23:35
بابای آروین جان
27 بهمن 90 2:59
مامانی مهربون سلام درکتون میکنم انتخاب اسم یکی از سخت ترین مراحل دوره شیرین انتظاره،پیشنهاد این حقیر اینه که تا حدممکن از انتخاب اسامی عربی خودداری کنید،کلی اسم زیبا و بامعنی فارسی ،کردی،ترکی و ...هست که بدترینش هزاران بار از بهترین اسامی عربی قشنگترند.موفق باشید.
مامانی فری
27 بهمن 90 11:04
رادین

رادوین

سامیار عزیزم اپکردم بیا پیشم


مرسی عزیزم
مامان آروین
27 بهمن 90 11:26
سلام
ولنتاین شما هم مبارک
ممنون بابت تبریک تولد
راستی چی شد هنوز اسمی انتخاب نکردید بی صبرانه منتظریم تا اسم خوشگل گل پسرتونو بدونیم


ممنونم عزیزم هنوز نه خیلی سخته موندیم چیکار کنیم
نایسل
27 بهمن 90 13:06
عزیز دلم مرسی این مدت بهم سر زدی فعلا فقط خوابیدم گفتن تا 2 هفته همین جوری بعد برم سونو ببینن بچم چطوره دعا کن خواهر میخوام فقط سالم باشه مرسی عزیزممممممممممممممممممممم بهم سر زدی
مامانی فری
27 بهمن 90 13:27
عزیزم لینگت کردم
بابای محیا
27 بهمن 90 13:29
سلام من آپم
نرگسی
27 بهمن 90 15:02
به نظر من از اسمهای ایرانی انتخاب کن.. که خیلی زیادن اسمهای زیبای ایرانی مخصوصا اسم پسر.. کوروش بردیا آبتین آرتین آریا ... اسم یکی از پسرای فامیلمون اسمش شهام معنیشو نمیدونم ولی..


چشم حتما مرسی از لطفتت
بابای آروین جان
27 بهمن 90 21:17
سلام خیلی خوشحالم که شما و همسر محترمتان هم با من هم نظرید . شما نسبت به آروین جان خیلی لطف دارید. .میدونستید آروین یه کلمه کردی هست. معنی عامیانه اش یعنی آزمودن - تجربه اما یه معنی اصلی تر هم داره من تو قدیمیترین منابع کردزبان خوندمش یعنی تو دیوان احمد خانی شاعر کرد حدود 400 سال پیش به معنی " مه بعد از بارون" منم نمی دونستم یه عزیزی که اسمش آروینه تو وب آروین نظر گذاشته بود و این اطلاعات به ما داد.
نرگسی
27 بهمن 90 22:54
مرسی عزیزمممممم..
ما مان سونیا
27 بهمن 90 23:31
انشالله که گل پسر زودتر صحیح و سالم به دنیا بیاد اسم هم من سورنا سوشیانت آرین آروین آریا آرمین رامتین و... البته از سایت ثبت احوال هم سرچ کنید و یا فرهنگ نامها که فراوان توی نت یافت میشه میتونید دانلود هم بکنید البته اسم نینی رو باید باتوجه به نام خودتون همسرتون و نام خانوادگیتون ومعنی اسم بگذارید البته وقت زیاد دارید انشالله یک نام زیبا و شایسته گل پسر براش پیدا میکنید

مرسی عزیزمممممممممممم
نایسل
27 بهمن 90 23:47
ایشالا آجی جون میری خونه خواهرت روحیت عوض میشههههههه کلی نی نی ات سالم دنیا میاددد همه اینا تموم میشه عشقممممممممممممممممم
نسترن
28 بهمن 90 12:57
sسلام بهارجون ازته دل ارزو میکنم پسرگلت سالم دنیابیاد وزندگیت شیرنتر کنه بااجازه لینکت کردم
رها
28 بهمن 90 17:54
سلام دلم براتون تنگ شده خیـــــــــــــــلی ناراحت شدم وقتی که بچه ها گفتند شما دیگه نمیایید براتون دعا کردم که حالتون بهتر بشه برای اسم هم نمیدونم چی بگم شما خودتون با سلیقه ترید اما به نظرم اسم سبحان قشنگه . راستی خیــــــــــــــلی دوستتون دارم تازه فهمیدم که شما چقدر خوب بودید!!!
مریم
30 بهمن 90 1:22
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
maryam
30 بهمن 90 3:21
سلام مامان بهار ممنون که از وبلاگم دیدن کردی ونظر دادی وخیلی قشنگ حس زیبای انتظارت رو بیان کردی برا همه مامانای منتظر دعا کن واز نی نیت هم بخواه دعا کنه برا هر کسی که منتظر نی نیه خدا زودی بهش بده. راستی من یه وبلاگ دیگه هم دارم خوشحال میشم بهش سری بزنی ونظر بدی واگه اجازه بدی لینکت کنم. آدرس وبلاگ دوم www.marmarbano.niniweblog.com
ثمین
30 بهمن 90 12:02
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا زا نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مهدی
30 بهمن 90 23:48
سلام پس بالاخره اسم ش چی شد
مهدیه
1 اسفند 90 10:15
سلام خوبی عزیزم؟ بالاخره موفق شدم به وبلاگت سر بزنممن اسم آرشام رو پیشنهاد می کنم فکر کنم قشنگهمن اسم های ساده و بامعنی رو دوست دارم سعی کن همچین اسمی برای نی نی انتخاب کنی.دوست دارم عزیزم بوس
ني ني شكلك
3 اسفند 90 10:29
مرسي مامان بهار جون
مهدی
3 اسفند 90 11:42
سلام دعوتید با موضوعی متفاوت تر از گذشته بر قرار باشید در پناه بهترین یار
نرگسی
3 اسفند 90 23:24
کجایییییییییییییییی دوستمممممممممم ؟؟؟؟
پارســــــــــــــــا
4 اسفند 90 14:47
سلام ایشالله که به سلامتی هم مادر و هم پسر نازتو به دنیا میاد و با یه دنیا عشق در کنار هم زندگی کنید من اسم کیان رو دوست دارم خوشحال میشم به منم سربزنید اگه با تبادل لینک موافقید من و با اسم وبم لینک کنید خبرم کنید تا منم لینکتون کنم
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 2:05
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامانی شیما وحدیث
7 اسفند 90 12:54
سلا م بهار جون اولا چرا انقدربه ما کم لطفی میکنی و سرنمیزنی دوما خواهشا یه اسم قشنگ وبامعنی بذاریدکه نی نی آقا فردا پس فردا بزرگ میشه نگه مامان این چه اسمی بود واسم گذاشتین آخه انقدراین روزا اسمای اجق وجق میذارن که آدم شک میکنه که اینا کجایین ؟ تازه پیش خدا واسه اسم خوب وبدی که میذارید مسولید . ببخشید که حس نظر گفتنم گرفته بود اگه اسم قشنگ داشتم حتما میام ومیگم بوووووووووس واسه پسملی
نایسل
7 اسفند 90 23:48
نیومدی هنوز از تهران
نرگسی
9 اسفند 90 19:07
کجاییی دوستم ؟؟؟ نیستی ؟؟
محمد گیان
14 اسفند 90 13:51
سلاممممممممم
نایسل
14 اسفند 90 20:45
کی میای پس خیلیبهت خوش میگذره دلم تنگیده
مامان امیر مهدی
16 اسفند 90 14:47
سلام عزیزم بلاخره اسم پیدا کردی راستی من آپم وقت کردی بیا .....نظر یادت نره
نایسل
17 اسفند 90 23:11
پس کی میای
نایسل
21 اسفند 90 1:22
بهار خیلی دل نگرونتم هنوز از مسافرت نیومدی میدونی چقدر دلم شورتو میزنه توورخدا بیا و آپ کن یا از خودت خبر بده
مامانی شیما وحدیث
21 اسفند 90 1:26
مامانی کجایی؟چرا خبری ازت نیست عزیزم
نایسل
23 اسفند 90 11:25
هنوزم ازت خبری نیست
مامان امیر مهدی
23 اسفند 90 15:19
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
نایسل
23 اسفند 90 20:23
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/
محمد گیان
24 اسفند 90 11:21
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک
طاهره
24 اسفند 90 13:42
ایمان ترانه آدمی است.قناری بی ترانه میمیرد و آدمی بی ایمان.
مامان گیسو
27 اسفند 90 1:17
سلام دوست گلم خوبی؟ الهی به سلامتی زایمان کنی کجایی ؟ من اسم رهام رو دوست دارم خیلی
مامان محمد گوگولي
28 اسفند 90 11:59
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین شکوه جادوی رنگین کمان فروردین شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادمانی عید دوباره عشق و امید دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سین فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید
نایسل
29 اسفند 90 14:02
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

مامانی شیما وحدیث
1 فروردین 91 2:34
آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد . . . نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز . . . و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد . . . و به لبخند تو از خویش رها می گردد . . . و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد .......................... هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز با آخرین پست سال بروزم ومنتظر قدم سبزت
جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:35
با سلام ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام .... سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید سلامت و پیروز باشید ...
نرگسی
4 فروردین 91 23:54
سلام دوستم .. خوبی ؟؟ .. خوشی ؟؟ نیستی ؟؟ سال نوت مبارک باشه .. کجایی .. نگرانتیم آخه ..
مامان سونیا
6 فروردین 91 9:34
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
بچه های بهشت
28 خرداد 91 21:13
سلام اپم زود بیا


سلام شما که آدرس نذاشتید