"از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا"                                                                                  "از پرواز نور چشمی مامان پیش خدا" ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دلنوشته های مامان بـــــــــــــهار

خدایا ازت ممنونم

1390/11/15 9:39
2,581 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

یه سلام زیبــــــــــــــــــــا به بهـــــــــــــونه زندگی ام

 

ني ني شكلك 

الهی مامان قربونت بره، چرا مامانو ترسوندنی دیگه از این کارا نکن تا مرز دیونگی رفتم عزیزم .

 شکلکهای جالب آروین

دیشب از دلدرد اصلا نتونستم بخوابم بابای طفلک هم همش بیدار بود نزدیک یک ساعت خوابم برد فکر کنم باباتم اون وقت خوابید بازم از درد بیدار شدم دیدیم بابای گلت خوابه سرو صدا نکردم که بخوابه اخه خیلی خسته بود.

عزیز مامان نزدیکای ساعت 5 صبح بود که خیلی نگران شدم چون هنوز حرکت نمیکردی دیگه نتونستم تحمل بیارم اروم گریه میکردم که بابایی بیدار شد گفت بریم بیمارستان

رفتیم اما گفتن دستگاه نداریم صدای قلبشو بشنویم رفتیم یه بیمارستان دورتر، آخی بابایی با سرعت میرفت

منم فقط از خدا میخواستم تو سالم باشی فقط همینو از خدا میخواستم

خلاصه تو اون بیمارستان خانوم دکتر صدای قلبتو چک کرد کهههههههه

الهی فدات بشمممممممم صدای تالاپ تلوپ قلبت اشکمو در آورد خیلی خوشحال شدم که سالمی

 شکلکهای جالب آروین

 

الهی مامان قربونت برهههههههههههههه

عزیزه مامان، تو همه ی زندگی منو بابایی دیگه اذیتمون نکن باش؟؟!!

الان من نتونستم بخوابم اما بابایی خوابه هر دو سر کار نرفتیم اخه خیلی خسته ایم

شکلکهای جالب آروین

هزار تا میبوسمتتتتتتتتتتت

 

 baby yawns

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان آینده
15 بهمن 90 11:09
سلام عزیزم صبحت بخیر ... دیدی گفتم چیزی نیست خب خدارو شکر که رفتی و صدای قلبشم شنیدی ... خوشحالم که خیالت راحت شد .... پس دیگه زیاد نگران نباش و استرس نداشته باش که این دو عامل واسه کوچولوت خوب نیست ... راستی از این که بهم سر زدی و نظر گذاشتی ممنونم... بازم بیای هااااااا


ممنونم خیلی خانومی
مامان آینده
15 بهمن 90 11:17
سلام دوباره منم شمارو لینک کردم ..... مر30
عباس
15 بهمن 90 12:59
نی نی کوچلوچرا مامانی رو نگران کردی دیشب اینقده برات گریه کرده که دلم برای مامانیت غصه دار شد امیدوارم به خاطر مامانی که عشق زندگی منه حالت خوب باشه تا اونو همیشه خوشحال ببینم .بهارم ای همسر ومادر مهربون دوست دارم


ممنونم همسر مهربانم عاشقتم


mami neda
15 بهمن 90 20:17
عزیزممممممممم.. نی نی شیطونی داری ها. امیدوارم این روزا به سلامتی تموم بشه و زودی نی نی نازتو بغل بگیری
مامان آینده
16 بهمن 90 19:21
سلام ...خوشحال شدم خیلی ... خدارو شکر


خیلی گلی
امير و اعظم
17 بهمن 90 17:47
سلام بهار عزيزم وقتي اين همه احساس قشنگ عاشقونتو به بچت مي بينم خيلي خوشحال مي شم خيلي دوس داشتم پيشت بودم ميدونم بهترين مادر دنيايي. دوست دارم
(اعظم)


مرسی اجی گلممممممممممم خیلی دوست دارمممم
حمید
17 بهمن 90 18:34
این شبها ، شبهای عاشقی ، خواب به چشمانم نمی آید ، همان کابوس همیشگی این شبها ، شبهای دلتنگی ، میدانم ، نمیدانی ، سخت است این راه زندگی تا چشمانم را بر روی میگذارم ،فکر تو نمیگذارد که آرام بخوابم تو چه کردی با من ، اینگونه نبودم هیچگاه چه آوردی بر سر من،ای خدا آزاد کن مرا از این شکنجه گاه نمیخواستم عاشق شوم ، عشق به سراغم آمد نمیخواستم با تو همسفر شوم ، عشق سر راهم آمد نمیخواستم به تو دل ببندم ، اینک اگر فکر تنهایی کنم مثل دیوانه ها به خودم میخندم چه بر سر این دل آوردی ، انگار در حال خودش نیست آهای بی وفا ، این دل را دیوانه کردی ، باید فکری به حالش کنی سلام بهار خانم ببخشید که آپ نکردم اخه امتحانات دانشگامون تازه تموم شده سعی میکنم تو این فرصتها خالی آپ کنم اخه خیلی سخته یه داستان جدید بنویسم خیلی باید موضوشو تو ذهنم تجسم کنم ولی باشه حتما سعی میکنم بهار خانم منم شما رو لینکتون کردم موفق باشی عزیزم....
ني ني شكلك
17 بهمن 90 18:55
بهار گل لينكت كردم الهي توراهيت سلامت باشه


ممنونم گلم
نایسل
18 بهمن 90 10:32
عزیز دلم خوش به حالت شوهرت دوست داره ایشالا سالم دنیا بیا
مامان آینده
18 بهمن 90 19:29
آخی .... چرا عزیزم .... خدا بد نده ....؟ برای چی بیمارستان ....؟ حال نی نی کوچولوت چطوره ....؟نگران شدم
مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 21:35
سلام مامان بهار جان خوبی مامانی چند ماه دیگه با با حالا اول راهی جانم .هنوز درد ای اصلی سراغت نیومده . یه خورده ماههای آخر اذیت میشی گلم به ماهم سربزن .خوشحال میشم
مامان آینده
18 بهمن 90 22:25
خب خدا رو شکر ... خواهش میکنم عزیزم ....
نایسل
18 بهمن 90 23:36
میسیییییییییییییییییییییییی
مامانی شیما وحدیث
18 بهمن 90 23:38
آخی عزیزم نمیدونستم که انقدر دل درد زیادی داشتی . ایشالا که دیگه ناراحتی به سراغت نیاد . منم شما رو لینکیدم ممنون که سرزدی
نایسل
19 بهمن 90 11:55
خیلی مراقب خودت باش عزیزم


ممنونم گلم خیلی ماهی
faeqeh
19 بهمن 90 15:55
منم برام یه بار پیش اومده میدونم چه سخته


دعام کن
مامان آروین
21 بهمن 90 14:34
سلام ممنون از اینهمه لطف و محبتی که به آروین دارید امیدوارم شما هم به سلامتی پسر نازتونو بغل بگیرید ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید راستی بابایی آروین یه وب ساخته مطالب مهم و آموزشی استفاده کرده دوست داشتی یه سر بزن شاید به دردتون بخوره آدرس:http://kodakaneh.niniweblog.com اینم آدرس وب اصلی آروین که فقط مخصوص عکس و خاطرات قشنگشه آدرس:http://www.asal-pesar-1387.niniweblog.com سر بزنی خوشحال میشم